Nord-Est de Montenegro. Dades

Fecha de publicación: Nov 08, 2018 1:18:30 PM

AndrijevicaViure

• Hotel Komovi: aquest hotel de 3 estrelles, sense cap luxe, però amb una habitació de llits fantàstics i amb un tele molt gran, és la prova de que quan viatges, paga la pena anar canviant (i és que no és viatjar trencar amb la rutina). Després de dos apartaments , l’últim justets, els llençols d’aquesta habitació ens van semblar autèntica luxúria. Tenim un petit secret que no podem explicar amb l’hotel, on ens van tractar de meravella i on vam pagar 160€ per tres nits amb esmorzar. També vam fer servir el seu restaurant, on servien plats tradicionals senzills més que correctes (on una espècia de ‘cachopo’ va ser l’estrella i on sopàvem (amb cafè i rakija) per uns 45€. Potser un pel lluny de la zona a explorar però és una bona base.

Oci:

• Segells: enviar cada postal a casa ens va costar 1€ per segell (postals a part).

Plav

Menjar

• Abas: un lloc que resumeix Montenegro, doncs és un restaurant ‘posh’ on vam menjar força bé, un cop superat a l’amo que va ser el primer en atendre’ns. Donem per fer que aquest bon home de jove va marxar a Alemanya i va portar els calerons aquí per muntar aquest restaurant i, com no ens enteníem (ell o “lo seu” o alemany”), doncs tirava pel dret. Ja amb la seva, molt millor, fins el punt que ens va ensenyar les obres que estan fent als pisos superiors per fer un hotel amb vistes espectaculars al llac. I perquè diem que resumeix Montenegro? Doncs perquè es menjar força bé per 42€ en un lloc que pretén ser maco (té un estil “curiós”) però és que a l’entrada ens vam trobar dues cabres “amarrades” i pasturant al parking.

Parc Natural de ProkletijeOci

• Parc: Aquest parc, tot i que és el més espectacular (salvant Durmitor) amb les muntanyes maleïdes al fons, al ser el més llunyà de tot, l’entrada és més barata, arribant per Gusinje el preu és d’1€ per adult. Si s’entra per la part de Grlja no es paga res

Menjar

• Vam prendre 4 begudes per 5€ al bar.

• Grlja: lloc tipiquíssim a peu de la frontera amb Albània amb plats típics de la zona (algun massa xungu de digerir) però tota una experiència perquè és un dels restaurants més enmig del no res on haguem dinar mai. Vam fer un cafè primer per 5.50€ i hi vam tornar per dinar, cosa que vam fer per 24€.