Disneyland París. Desembre 2019. Dades

Fecha de publicación: Dec 21, 2019 12:16:6 PM

Disnelyland Paris

Dormir

• Hotel Explorers: un dels hotels associats del parc, situat just a fora de la ‘rotonda’, i a escassos metres del pàrquing... si no fos pel fet que has de donar un quart de volta, que no passa res perquè en total no arriba a 10 minuts. El vam reservar amb mesos d’antelació, i amb esmorzar vam pagar 335€ (més 17 de taxes allà) per 4 nits, que pel que és mon Disney, és una ganga. L’hotel... ‘cutre’, però ‘resulton’ pels nens. L’habitació sense ser immensa, era prou gran, el fet de posar els llits individuals en llitera és una molt bona opció la veritat. Els serveis... doncs pàrquing i wifi inclosos, més, la joia de la corona, una piscina climatitzada (tot i que fresqueta pels adults) amb tobogans i parc aquàtic. El principal problema va ser que.. honestament, pel preu que és, i sent segurament l’hotel més barat de la zona, doncs vam ser part de la ‘xusma’ tipus Lloret que s’allotjava allà. Com a exemple, els esmorzars, quan més ens vam barrejar amb la munió d’hostes que hi havien allà, feien que no gaudíssim de l’esmorzar que és correctíssim, la llàstima, això sí, que els ous es pagaven a part. També vam sopar un dia al Captain’s Library, dos menús infantils, un de nuggets 😊 i una hamburguesa ☹ (era d’aquelles congelades), un tournedó de Salmó 😊 i un entrecot ☹, doncs tot i haver-l’ho demanat cru, feia anys que no em menjava una carn tan feta, els menús infantils duien beguda i postres, nosaltres.. de l’eau, tot això, 68€. En definitiva, és un hotel per fer una immersió en el mon Disney, en un hotel enfocat els nens i fent el mínim dispendi, res més.

Menjar

• Cable car: un bon exemple de com arrissen els restaurants al parc és aquest forn on vam complementar un dinar amb poc més de mitja dotzena de peces de brioxeria i ens van fotre 23€, i tampoc és que fossin autèntiques delícies.

• Videopolis: al teatre de Disney hi pots menjar estil McDonalds, hi ha diferents menús. Nosaltres vam agafar-ne de variats i vam acabar sopant per 64€. Acaba sent una de les millors opcions relació qualitat-quantitat-preu.

• Xiringuitos: al llarg del parc hi ha molts ‘tenderetes’ de menjar, bona opció per menjar barat, nosaltres vam pagar 18€ per dues pizzes.

• Vapiano: vam trobar aquest vell conegut que tan bé ens va anar a Berlín a la Disney village, i vam aprofitar per sopar, aquí els preus són més alts la veritat, doncs el menú infantil costava 12€ quan a Berlín en vam pagar 6.5€ per la pizza (allà arrissaven amb l’aigua). Al final, els dos menús infantils i dos plats de pasta, 60€, que podríem dir que va ser el preu estàndard per sopar al parc.

TorcyMenjar

• Pho Quynh: després de quatre dies pel parc amb menjars ‘justets’ vam treure el ventre de pena en aquest vietnamita totalment recomanable, uns nems increïbles, arròs amb pollastre, cranc, un porc caramel·litzat brutal, una truita farcida que cantaven els àngels, molts plats i tots molt bons, igual que les postres, una crepe amb xocolata i un gelat de plàtan arrebossat amb nata. 70.7€ amb cocacoles molt ben gastats. Si hi tornem, repetirem.

Dormir

• Kyriad Torcy: teníem una molt bona opinió dels Kyriad des de l’anterior visita al Parc i la parada a l’hotel que tenen a Clermondt Ferran. En aquest ja sabíem que, per exemple, no hi havia piscina, però ens va semblar una mica més cutrot la veritat, tot i que l’habitació, un cop més, era prou gran pels quatre i pel poc que hi vam estar, tampoc podem dir que fos horrible, ara bé, a igual preu, 62€, segurament buscaríem una altre opció. Això sí, l’hotel tenia pàrquing i wifi gratuïts.