Totes!

Fecha de publicación: Mar 20, 2016 9:54:42 AM

Ja ho podem dir! Ja som a Fuerteventura, la quarta illa en importància de les Canàries, i això fa que la Mireioneta i un servidor haguem estat a totes les comunitats espanyoles.

Tot i que vam començar força bé lligant els preparatius del viatge, al final ens hem deixat anar una mica, fet que ha desencadenat en què, si ja de per si, es fumut llevar-se a les 3:00 A.M per agafar un vol a les 6, si acabes de tancar la maleta passada l’una de la matinada el fumut ja es converteix en terrorífic.

Malgrat tot, hem arribat puntuals a l’aeroport de Barcelona, he de reconèixer que jo sóc molt de la T2, hem facturat, hem mig esmorzat i hem tingut un vol amb Norweigen espectacularment bo especialment per ser low cost, vam pagar 125€ i comparant-lo amb Ryanair que seria la seva competència... bé de fet no hi ha comparativa possible, avió relativament ample, còmode i servei atent i amable.

Així que, a les 8:05, puntuals, arribàvem a Fuerteventura, i poc després, un cop afegits 112€ per eliminar la franquícia ja teníem el nostre cotxe, un Citroën c-ellyse, que, no és una meravella però per les carreteres de Fuerteventura i Lanzarote en tindrem més que de sobres, i sobretot, te un maleter on hi podem ficar de tot!

I ja amb el cotxe hem trucat als apartaments la Piràmide on ens han dit que si volíem ja podíem fer el check-in. I com estan a prop de l’aeroport, doncs això que hem fet.

I és aquí on ens trobem ara mateix, en aquest complexe a Caleta de Fuste, el que seria el Lloret de Fuerteventura però que al ser temporada baixa, està desangelat i per 2 nits mes que de sobres. El lloc per fora està molt bé, orientat claríssimament al turisme estranger amb moltes activitats d’oci, avui hi ha karaoke i celebren el St. Patrick’s day. Però el lloc llueix i te una piscina que en Pauilolo no pensa perdonar.

Ja l’interior, justeja més, es complet però tot està com deixat anar, pels 55€ que hem pagat per dues nits res a dir, a més de la piscina hi ha gimnàs, tenis... però segurament en cas de tornar a l'illa buscaria una altra opció, que n’hi ha moltes.

I res, sortim a explorar l’illa, ja d’entrada ens ha agradat. Sembla especial, l’aire desèrtic i volcànic palpable ja abans d’aterrar i confirmat amb els escassos 13km que hem fet de cotxe ens ha fet disparar ja unes quantes fotos.

A més a més, la gent amb la que hem parlat ens han donat molt bon rotllo, aquest accent tan peculiar i l’alegria que desprèn... esperem que continuï!