Tirada llarga

Fecha de publicación: Dec 02, 2019 10:43:39 PM

Ja som a París de nou, preparats per començar la segona part del passi anual de DisneyLand París!

Arribar a París en cotxe és llarg, i en alguns moments, pesat, potser ens falta aprofitar més l’aturada a mig camí, però clar, els dies als viatges van tan cars...

Vam sortir de Badalona, doncs en Pauilolo tenia partit, fa menys de 24 hores i la veritat és que aquest és un d’aquests punts del blog on no puc més que felicitar als dos jabatos que tinc per fills, doncs ahir vam fer record de quilometrada en cotxe i, per la tortura que va ser per a ells, poc que es van queixar.

La primera etapa van ser 820 quilòmetres, que és diu ràpid però amb les aturades van ser més de 9 hores de cotxe. Vam parar a dinar a un àrea de servei a Girona. Vam gaudir dels colors de tardor creuant el parc natural d’Aveiron, però com es fa fosc tan ràpid (i pujant França encara més), poc ens va durar la ‘gaudimenta’-

Abans que es fes fosc però, vam tornar a veure l’aqüeducte de Millau, que ens va flipar igual que el primer cop, i ja fosc, el de Eiffel, que il·luminat encara ressaltava més.

Per berenar ens venia molt de gust menjar els capucins del restaurant d’en Michel Bras a l’area de servei de l’aqüeducte, però estava tancat (aquests gavatxos i els horaris!) així que ho vam fer a una altra àrea de servei amb productes més internacionals.

I d’allà, ja sense aturar-nos, vam arribar a la parada i fonda a Mehun Sur Yebre, un poble rural a prop de Bourges, on vam dormir en un soterrani immens, doncs teníem un menjador, un lavabo complet i dues habitacions dobles, de veritat que paga molt la pena per passar la nit, un d’aquells llocs que fan que airbnb una plataforma autèntica, i sobretot quan només pagues 49€. Avui, tot al contrari, dues hores de cotxe i poc més de 200 quilòmetres, travessant el vall de Loire, amb uns grocs que gairebé arribaven a ser fluorescents ens han arribat a París, després de pagar 75€ de peatges (15 a Catalunya i 8 per l’aqüeducte de Millau), on comença continua l’aventura!