Baixa Còrsega. Dades

Fecha de publicación: Sep 02, 2016 1:32:52 PM

Ajaccio

Menjar

• La boulangerie de Marious: teníem gana i vam comprar , pizza, roissants i begudes gastant-nos 12.7€ que no estaven gaire bons per tots 4 en aquesta boulangerie a tocar la plaça de Gaulle.

• Au Grandval bar: al costat de l'anterior. bar que molava com estava posat i sobretot decorat amb moltes figuretes de Tintin, però de servei molt dolent. La dona era molt estúpida i el lavabo és una letrina. A més a més, ens va cobrar l'Impost Revolucionari Turístic ja que ens va fotre 4.5€ per un cafè i un tallat en un bar on els altres (pocs) clients eren locals.

• Bistrot Pigalle: just avant de la plaça de Gaulle, vam menjar dos menus infantils (de nuggets), un assortit de fregits (intentant ser americà) i un plat de pasta amb frutti di mare, tot normalet, amb un cafè per 48.5€.

• Jeff de Bruges: vam rematar les postres del lloc anterior amb un gelat en aquest lloc molon (tot i que el vam agafar per emportar) per 2.5€. Com no, davant de la plaça de Gaulle!

Transport

• Zona blava: no recordem quantes hores, però van ser moltes, desde les 8 o les 9 que començava a cobrar fins després de dinar, 4€ al passeig marítim. Paga la pena.

Sagone

Viure

• Camping Sagone: la nostra primera experiència campera va ser molt positiva, 45€ nit en una parcela inmensa (on hi cavia la tenda, el cotxe i encara sobrava molt espai), còmode i privada de la resta de campers. A més els espais comuns estaven molt nets i tenia de tot, un súper U amb preus normals a l'entrada, bogaderia, zona de picnic amb bbq, tres piscines, per grans, nens (amb un inflable) i bebés, pac infantil i un inflable gegant d'aquells però que acabava a l'aigua. Brutal!!!

• A més també hi tenia una pizzeria on les pizzes, prou bones, costaven un 13€ i un restaurant on vam menjar hamburgueses i menus infantils.

• També vam dinar al resturant Palmerae per 57€, hamburgueses, nuggets i gelats, certament força fluix la veritat, especialment al constatar que s'havia convertit en l'àpàt més car fins el moment.

Menjar

• Petra Marina: dels dos restaurants que hi ha al port és el que està més cap al fons i tot i que d'entrada hi volíem anar a l'altre (estava ple), vam menjar molt còmodes i molt bé. Vam pagar 87€ per sopar els 4 (amb vi, postres i un licor) però el peix era molt bo i el lloc, com ja hem dit anteriorment, fantàstic.

Piana

• Le Casanova: vam fer el primer àpat de restaurant bo, en aquest local al centre del poble, vam menjar dos menús de menjar cors a base d'embotits i patés de primer i pasta i peix (saint jaquest) de segon més un plat de pasta per a en Pau amb postres i begudes i cafè per 56€. Molt recomenable. Ara bé, aquí vam constatar una cosa que es va fer habitual al llarg del viatge a Còrsega, insisteixen per si et poden col·local una ampolla d'aigua enlloc de la de 'garrafa'.

• Le Roches Bleues: ubicat estratégicament entre Piana i Porto, lloc amb vistes a les calanques i al mar i des d'on comencen diferents rutes de senderisme. Pagues el lloc a 3.5€ la beguda. També té habitacions.

Filitosa

Oci

• Jaciment: 7€ a partir dels 8 anys. Creiem que podríem cobrar una mica menys i treure 'el drac' de la ruta preestablerta.

Menjar

• Bar del jaciment: lloc poc recomenable, ja que l'impost revolucionari al turisme és escandalón. Vam pagar 16€ per dos gelats, un cafè, uan cocacola i una aigua, però fins i tot pitjor va ser l'horrible servei que vam rebre, on, tot i ser un bar 'normal', no és van dignar a venir-nos a demanar que volíem, ni servir-nos, ni cobrer.

Bonifaci

Viure

• Pertamina Village: el camping en sí, és espectacular, molts serveis i tots impecables. La llàstima és el terra de les parcel·les que és una dur i ple de pedres i arrels. El punt fort les piscines, una amb un tobogan espectacular que no vam perdonar ni nosaltres i on en Pauilolo va demostrar que li encanta l'aigua. Realment és un autèntic resort pel que vam pagar 65€ nit.

• El restaurant però, molt maco i ben posadet al costat de la piscina va anar de més a menys ja que le primer dia vam sopar per 26€ a base de pizzes però que estaven molt bones, però l'endemà vam dinar menús infantils (i vam haver d'agafar 3), una hamburguesa i unes saltxitxes amb begures per 39.5€ i més que el preu és que la qualitat i el servei, que a part de la 'nostra' cambrera era força justet. Per acabar de rematar-ho, la segona nit també hi vam sopar i ja vam decidir que NO ens agradava.

Transport

• Parking: vam aparcar al parking 4, gairebé al cementiri. Bé de preu ja que desde primera hora de la tarda fins l'hora de sopar ens va costar 8.3€

Oci

• Escala del rei d'Aragó: es paga, anem a dir que pel manteniment i així ho justifiquem, però vaja, són 2.5€ / adult i els nens gratuït,, així que tampoc és per tant.

Porto Veccio

Transport

• Parking a la platja de la Palombaggia: vam aparcar per 5€ / dia. Fa ràbia aparcar en aquests llocs que són descampats però si no, has d'aparcar malament i caminar una estona fins la platja. I 5€ tampoc és un gran dispendi.

• Zona blava: doncs aquest sí que ens va semblar més car ja que arriba a gairebé 3€ l'hora i allarguen fins les 9. Al estar a petar deuen aprofitar.

Menjar

• Vino & Cucina: per rematar Porto Veccio, certament li hem agafat mania, però és que practicament res va anar bé, vam triar un lloc on podíem sopar fora i el menú infantil estava força bé. Estava força bé fins que no teníen gairebé res del que deia. Ho vam arreglar com vam poder i al final, dos menús infantils i dos plats típics, un peix i carn estofada, amb begudes 62€. No la vam encertar.