Disneyland París. Setembre 2020. Dades

Fecha de publicación: Oct 07, 2020 2:18:9 PM

Montevrain

Viure

• Residence du ParcVal d’Europe: allotjament molt recomanable, a 10 minuts del pàrquing dels parcs i llàstima de que s’ha de donar la volta a la rotonda perquè físicament està a tocar, es veu el globus i algun decorat. A més és una apartament amb lavabo molt gran, una kitchenet, que podria ser una pel més gran, sobretot l’espai per guardar el menjar i una estança molt àmplia amb un llit gegant i un sofà llit. Era tan amplia que vam muntar el nostre armari de càmping i com era planta baixar teníem sortida al jardí amb piscina (tancada pel covid) on vam posar les nostres cadires i la taula de càmping (i on també vam estar jugant a pales). El defecte era que el wifi arribava fatal i ni tan sols el 4G xutava com Déu mana. Però és per 50€/nit ens sembla un lloc ideal per anar a visitar Disneyland París.

Disneyland París

Menjar

• Chez Remy: el restaurant de Ratatouille. Teníem la reserva feta des de feia temps (doncs s’ha de reserva amb antelació, ja ho vam aprendre en l’ocasió anterior) per celebrar l’aniversari de la Mireioneta allà, però no teníem clar si cancel·lar-ho o no perquè ens semblava car. Al final no ho va ser, doncs vam menjar per uns 120€ els quatre i ens van donar, pels nens un paté de pollastre o una crema més una carn amb patates i a nosaltres una amanida amb figues o una crema i un entrecot molt ben cuit i bo, els nens tenien postres al seu menú i, com era l’aniversari de la Mireioneta, li van regalar una muffin perquè bufés les espelmes, li van regalar una xapa commemorativa que va lluir pel parc la resta del dia i li van cantar l’aniversari feliç. En definitiva que és un pèl car però sense passar-se i que menges prou bé com per no sentir-te estafat. A més, el restaurant decorat com si tu fossis un ratolí i tot et quedés gran és prou maco i agradable. No diríem que és un indispensable però si es vol completar el parc te’ls has de gastar i dinar aquí i en absolut surts decebut.

• Hyperion: és un clàssic on sempre hi acabem fent un mos. I com sempre diem, és un fast food una mica més car però també de més qualitat, 4 menús de diferents hamburgueses i uns nuggets, 56€. És el preu que hi ha, i mira, et treu d’un apuro.

• RainForest cafè: a les afores de la ciutat, coneixíem aquest bar-botiga de Londres, però és que el de Disney és brutal, molt més gran, sobretot el bar que és un restaurant, però un restaurant que està al mig de la jungla, tot ple d’animals robòtics que es mouen, xisclen i bramen de tant en tant. Vam pagar 16€ per un capuccino (dolent), una coke i 2 xocolates amb nata, però és d’aquells llocs on l’arrissada no fa tant mal.

Torcy

Menjar

• Pho Quynh: ja vam dir que si hi tornàvem repetiríem, i ho tornem a dir, aquest restaurant ja està lligat a Disneyland París, i és que ens encanta, el menjar és excel·lent, les racions grans (ens vam endur menjar) i el preu més que correcte. Vam pagar 61.5€ (gairebé 10€ menys que el cop anterior) i ens vam fartar dels nems increïbles, el porc caramel·litzat (que això sí, no ens va semblar tan brutal) la truita farcida que cantaven els àngels, i més plats i postres que ja no recordem, igual que les postres, la crepe amb xocolata i un gelat de plàtan arrebossat amb nata. Si hi tornem, repetirem.