Tenerife. Dades

Fecha de publicación: May 03, 2017 4:52:38 PM

Previ

• Vols: vam anar i tonar via Madrid amb Iberia/Iberia Express, amb uns horaris no especialment bons i una escala molt llarga a la tornada, és el que té buscar vols barats en dades senyalades. Vam pagar 640€.

• Cotxe: vam llogar un Opel Meriva, un pèl trinxat amb Cicar per 215€, la ventatja de que estigués trinxat és que tot i que estava assegurat a tot risc, et dona molta tranquil·litat a l'hora de conduir.

Las Galletas

Viure

• Apartament: un cop més vam triar Airbnb per allotjar-nos en aquest apartament perfecte per descansar, molt ben equipat, amb vistes del Teide i amb una, millor dit dues piscines d'escàndol, l'únic però és que està lluny de l'autopista i els desplaçaments es feien llargs. El preu també extraordinari, 300€ per vuit nits.

Los Gigantes

Excursions

• Flipper one: vam agafar aquest vaixell pirata en una excursió de 3 hores per veure dofins i balenes i banyar-nos davant de la badia de Masca envoltats de penyassegats de 600 metres d'alçada entrant a l'aigua amb tirolina. L'excursió incloïa el dinar a base de paella i platans amb barra lliure de cerveses i refrescs. Pels 4 vam pagar 86.40€. Molt recomenable i molt menys 'guiri' del que pensàvem.

• Parking: tot i que posava que estava ple, hi havia lloc al final (de fet, per agafar el Flipper era el millor lloc on deixar el cotxe) i dient-li al senyor que teníem excursió ens va deixar passar. Vam pagar 7€ per deixar el cotxe unes 4 hores.

Parc natural del Teide

Excursions

• Funicular: gestionat per Volcano Teide, pujar mola, però els 81€ que vam pagar pels 4 ens semblen excessius. L'ideal és pujar al pic, però amb dos nens és massa (i quan ho vam mirar tampoc quedaven permissos) de fet, la passejada del pico viejo ja va ser massa per l'Aranet.

• Cafeteria: un TIMO!!! un donut 2.85€ i a sobre sec! Un cafè amb llet o xocolata calenta 2.65€!. Un TIMO a evitar completament!

Los Olivos

Menjar

• El Rincon del Mencei: el primer mos a Tenerife va ser gairebé un brunch en aquest bar on vam menjar, entre d'altres coses, arepas de formatge i carne mechada per 15€.

Garachico

• Las Cucharitas: a les Canàries se'ns fa difícil menjar malament, també és cert que la Mirieoneta té un do especial per triar llocs i ho demostra en llocs com aquest on només el pati on vam dinar i el servei exquisit ja pagaven el dinar, però és que a més vam menjar (i sopar perquè ens va sobrar) per 44€ crema, croquetes de plàtan (espectaculars), amanida, pollastre, costelles de porc i gelats cassolans. Súper recomenable.

Icod de los Vinos

Oci

• Parque del Drago: a veure, l'arbre en sí, és veu perfectament des de fora, vam pagar 5€ cada adult (ens van perdonar els nens) i el passeig és agradable però tampoc és ultra necessari.

La LagunaMenjar

• Pastelería Díaz: cafeteria a la zona peatonal on vam fer un súper berenar a molt bon preu. Vam tastar, i ens va agradar molt, el rosquete de batata (1.10€). Les galetes de fondant ja picaven un pèl més.

Roque de la bodega

Menjar

• Casa África: lloc recomenat i que no defrau, amanida, pop escalivat, peix, mes papas arrugás, pastissos casolans i una truita de patates que va sobrar i ens la vam sopar. Tot molt bo i davant de la platja. 50€. Molt recomenable.

Alcala

• Punto Azul: els nens no havien dinat gaire al vaixell i nosaltres ens vam acabar animant degut al bo que estava tot en aquest bar darrera del CAP fins el punt que un berenar es va convertir en una sessió d'exquisit queso asado, dos frankfurts, croquetes, begudes i gelats. Vam pagar 19.25€ i no ens enpenedim, ja que a més a més vam passar una estona molt agradable parlant amb el propietari i la clientela habitual, que ens va acabar obsequiant amb uns autèntics plàtans de Canàries.

Candelaria - Araya

Menjar

Guachinche Los rincones: tota una experiència dinar en aquest autèntic guachinche (lloc on abans els propietaris de les bodegues venien el vi sobrant acompanyant-lo de menjar) el menjar, qualitat sense estridències i quantitat, el lloc en sí, una cova amb les gallines i les cabres a fora, la situació, al final d'unes rampes que produïen calfreds pujant de Candelaria cap a Araya i el preu, 29€!!!! per tot el que diu a la foto (menys las papas, piñas y costillas) però amb magrote i begudes.

Santa Cruz de Tenerife

• Kiosco parque: una horxata, un cafè amb llet, un suc i un bikini, 7€, sense res d'especial, al mateix parc Garcia Sanabria.

• Circulo de bellas artes; lloc culturetis-molon a la zona peatonal, diferent dels típics locals, on vam parlar català amb el cambrer i vam prendre dos colacaos, una fanta i un cafè amb llet per 6€.

Santiago del Teide

Menjar

• Kiosco el parque: a les afores del poble vam menjar en aquest lloc de picnic que també oferia servei de restaurant. Vam menjar molt, carne fiesta, croquetes, magrote, arepas... de fet va sobrar menjar (que no era el millor del viatge) i vam pagar 37€. Correcte per sortir del pas, però en cas de tornar buscaríem una altra opció.