Província de Sevilla. Dades

Fecha de publicación: Jan 19, 2017 8:35:59 AM

SevillaViure-hi

• Apartamentos Resitur: 120€ per 3 nits a uns apartaments on la Mireioneta hi havia estat feia més de 15 anys. L'apartament era prou gran pels quatre, i la situació, a Triana, i al costat del pont de Sant Telmo, boníssima, el problema, era decadent, la TV no funcionava, poca llum i amb una cuina molt justeta, i gairebé sense estris. Podríem tornar pel preu, i pel Mercadona just a sota, però ho dubtem.

• Apartmentos VIP puro Centro: amb un descompte per la feina vam pagar 150.19€ per aquest apartament al carrer O'Donnel, el mateix centre de Sevilla. Uns apartaments modernets i molones però on quan t'hi fixaves tampoc eren tan VIP, com el seu nom indica, tot i així, res a dir, habitació molt gran amb cuina equipada, wifi, i per fi, una TV com la de casa on els nens van poder veure el Clan! Això sí, la piscina que diu la web... no existeix!

Transport

• Taxis

• De l'estació de Santa Justa a Resitur a la plaça Cuba: 13€

• De Resitur fins el polígon las Negrillas: 12.5€

• Del prado de San Sebastian a la plaça de la Madalena: 6€.

• De la plaá de la Madalena fins l'estació de Santa Justa: 8€

• Cotxe de lloguer: el vam agafar amb Enterprise a través de Do You Spain, amb la segona vam pagar 89.68€ de cotxe (4 díes) més 27€ per completar l'assegurança a tot risc i 36€ de cadiretes per un Seat Ibiza que anava bé i que ens va sorprendre ja que tenia el maleter amb capacitat més que de sobres per tot el que portàvem. Al tornar el cotxe gairebé no se'l van mirar i en Jose Maria, el senyor de l'agència, ens va portar firns una parada de taxis. Recomenable, llàstima que estiguin a les afores de Sevilla i per arribar vam haver d'agafar taxi.

Oci

• Creuer pel Guadalquivir: el vam fer ambel vaixell la perla del río, pagant 12€ cada adult i gratuït pels nens, no recordem exactament amb quina companyia però comparant després, vam veure que vam ser afortunats i era la més econòmica. Potser la diferència rau en el fet que el moll el tenia a la banda de Triana i no a la de la Torre del Oro. El creuer en sí, l'esperable, entre el pont de la Expo de 1992 i el de la de 1921. Molt recomenable.

Menjar

• TGB - The Good Burger: vam descobrir aquesta cadena de Fast Food perquè en Pauilolo volia menjar frankfurts, local més molon que un McDonalds i hamburgueses bones però un pel petites. 2 hamburgueses, 2 grankfurts, 1 ració de fingers de pollastre, begudes i cafè, 26€.

• Amorino: una altra cadena que vam descobrir a Sevilla, on ens van clavar 5.4€ per 3 macarrons...

• Bar Santa Ana: bar autèntic al cor del barri de Triana just al costat de l'esglesia del mateix nom, amb un cap de toro i un marcador amb els díes que falten per la Setmana Santa i el Rocío entre moltes altres insígnies del folclore andalús a la paret. Doncs vam esmorzar els 4, un esmorzar molt complert, amb tostas amb pernil, sucs, cafès i colacaos per 11.80€.La Manuela: cafeteria a Triana sense res especial on vam berenar i compra ous kinder d'Arlo per 8.40€.

• Volapie: bar a Triana però més allunyat del centre i no tant molon. També bar típic on vam esmorzar pitjor que al Santa Ana però molt més barat; 8.40€. Això sí, servei molt lent,

• La flor de mi viña: bar de tapeo al centre de Sevilla, a 50 metres del nostre apartament, tot molt bó i vam trobar hortigues de mar! Estaven més fortes que les del Delta que continuen sent preferides, però va ser una sorpresa molt agradable, 'deu ser que són de l'Atlàntic enlloc del Mediterrani'. A més vam poder pagar els 41.5€ que ens va costar amb tickets restaurant!

• Pando: al cèntric carrer de San Eloy, vam esmorzar els 4 per 10.65€, com és habitual cafè, colacao, sucs, tostas. Recomenable com molts altres, això sí, aquest ja és més cadena.

• Cafè Habanilla: bar ja un pèl més modern, a la Alameda d'Hercules on un colacao costa 1.5€ i un 'manchado' el cafè a demanar a Sevilla si vols tallats 1.20€.

• Els dardos: més tapes al centre de Sevilla, més concretament a la plaça del Pozo Santo, lloc més amagat del turisme, això sí, i millor de preu, doncs vam pagar 20€.

• La Sevillanía: un altre bon bar per esmorzar bé al costat del VIP puro centro més concretament al carrer José de Velilla... i barat! 9.3€ que vam pagar amb tiquests restaurant!El Mirador: és el bar que hi ha sota la torre dels Perdigones on vam berenar per 9€, potser un pèl més car que la resta però no gaire.

• Donald: vam anar a aquest local per recomenació del professional Paco Nadal, aprofitant que el teníem aprop de l'hotel però ja més lluny de tota la turistada. Lloc autèntic on la veritat és que tot era molt bó, se li notava una qualitat un pèl més alta que als demés i, això sí un pelet més car.

• Los Niños del Flor: el pitjor lloc va haver de ser per l'últim sopar del viatge, volíem fer un sopar xulo, però el lloc triat estava ple, llavors per no fer tard ens vam ficar al primer que vam trobar... que estava gairebé del tot buit i només hi menjava una altra taula... error! Les gambes de Huelva, molt bones, segurament perquè la seva elaboració és mínima, la resta, a evitar, 41.70€ mal pagats! I el lavabo, un autèntic fàstic!

Santiponce

Transport

• Bus: 1.55€ per cap i trajecte. L'aranet no pagava, com si fos un bus urbà fins les rodalíes.

Menjar

• Gran venta Itálica casa Venancio: just davant del recinte podien clavar però no ho fan ja que tenen un menú complert a 8.5€ on hi ha plats bons, els callos i d'altres més justes, l'amanida. Per no pensar després de la visita perfecte, segurmanent pel poble n'hi ha de millors... i de pitjors.