Haute-Corse. Dades

Fecha de publicación: Sep 23, 2016 12:47:33 PM

CorteViure

• Corte T1 Vieille ville: vam agafar aquesta casa per airbnb en un moment on veiem el viatge molt negre en quant a preus i vam trobar que era bona idea allotjar-nos a Corte i des d'aquí explorar també el nord de l'illa, ja que ens costava 57€ nit (hi vam estar 5). Potser haguéssim pogut agafar menys nits i una altre allotjament al nord, i així haver fet menys quilòmetres (els haguéssim fet igualment). Per la seva banda, la casa està al mateix centre de Corte i és molt pràctica i recomenable. L'únic problema és que o s'aparca a 7 minuts caminant o deixes el cotxe en una zona per 'riverains' on un parell dels quals ens van fotre bulla,

Menjar

• A Casuccia: just davant de la nostra casa, un bar-restaurant amb vistes) on hi vam prendre algo només arrivar (3€ la beguda) i al marxar (ens van convidar) mostra d'un servei atent, però també perquè potser es sentien culpables ja que aquest servei no va ser tan bo la nit que hi vam sopar d'una manera més aviat normaleta per 51€.

• Pizzeria Le Bonaparte; vam menjar menús de productes de Còrsega correctes, sols que el menjar cors tampoc dona per gaire, embotits fumats, patés, callos i carn, més pizza pels nens i les begudes i les postres per 50€. No va ser un súper sopar.

• U Campanille: a tocar de l'església (literal), hi vam dinar l'últim dia, una mica més de qualitat i vam pagar més o menys el de sempre, 56€. El servei, però, no va ser el millor.

Cervione

Menjar

• Aux 3 fourchettes: un dels restaurants que hi ha al centre del poble, tenia molta millor pinta del com vam dinar finalment, si hi tornéssim (cosa difícil) triaríem un altre. Vam pagar 50.6€, que és el que va acabar sent el preu estándar a Còrsega.

Bàstia

• La M restaurant: va ser el lloc que més ens va fer el pes al passeig principal de Bàstia, ens va agradar i fins i tot el cafè era decent, cosa que gairebé era d'agrair. El cafè, un suc i una coke, 7€.

Oci

• Patinet d'aigua: a la cala de Grisgionne, costava 20€ una hora i 12€ mitja, que és el que vam pagar, i encara ens van sobrar 20 minuts. Vul pensar que hi ha patinets millors...

Ile Rousse

• Atraccions: a tocar de la platja, un tobogan d'aquests d'aire gegants pel que vam pagar 5€,per nen i 10 minuts d'estar-hi, que al final van ser més.

Menjar

• Le glacier Rhumerie: a la plaça Paoli, vam prendre un algo (jo vaig tastar el sirop que els local prenen a to hora) els 4 per 5€.

• La bodega: al casc antic vam fer un dels sopars del viatge ja que era el sant de la Mireioneta i ens vam regalar amb dos plats de salmó, un especial i l'altre a la brasa, molt bons, i els nens que van menjar peix arrebossat, amb les begudes, postres i aperitius (un parell de mohitos) per 89.5€, en un lloc modernet i fashion on sense nens haguéssim disfrutat encara més, però ells en aquests llocs s'ho passen teta ja que se senten 'grans'. I a més es van portar com a tals.