La Provença. Dades

Fecha de publicación: Oct 06, 2016 12:58:15 PM

Vence

Viure-hi

• Lilly's house: com ja hem dit a l'entrada de Provença, un cop superats els entrebancs per arribar a la casa, et trobes una casa gran, molt maca i molt comfortable. Sense equipatge molt, molt recomenable, i els gatets ideals pels nens. Queda apuntada. El preu molt raonable també, vam pagar 125€ per 2 nits.

Oci

• Capella del Rosari: els 6€ de l'entrada ens van semblar cars, tenint en comte que tampoc n'hi ha per tant i que no es poden fer fotos.

• Carroussel: vam pagar 4€ per dos viatges a un carroussel de carrer, d'un senyor que es van enrotllar molt perquè li vam comprar més viatges però els nens no van voler repetir i ens va tornar els diners.

Menjar

• Le Clemenceau: per guarir-nos de la pluja vam prendre un parell de cafés i un parell de sucs (7.5€) en aquest cèntric café amb aire de café antic on ara també fan pizzes. Paga la pena pel caire bucòlic.

Tranport

• Parking: vam aparcar al que hi ha al centre pagant 4.5€, per tota la tarda/cespre

Saint Paul de Vence

• Parking: vam aparcar al que hi ha arribant abans de la baixada i vam pagar per passar el maí 5.6€, força més car que la resta de llocs

Grasse

Menjar

• Alambique: vam sortir horroritzats de com en un lloc tan maco com la plaçe de la Poissonerie hi hagués un lloc amb un menjar i un servei tan dolents, tot congelat, poca quantitat, antipatia... El plat du jour a 12€ però no l'agafaríem ni regalat. EVITAR!

Tranport

• Parking: vam aparcar al que hi ha arribant sota de l'oficina de turisme i vam pagar 7.2€, també aprofitant el filó del turisme per posar-l'ho una mica més car.

Oci

• Fragonard: la visita a la fàbrica és gratuïta, així que val molt la pena!

Viens

Viure-hi

• Louna house: una autèntica llàstima, el que s'anuncia com una casa per desconnectar on ni tan sols hi ha wifi, només té de raó en que no hi ha wifi. Situada al cor del poble, on realment seria ideal pe descansar, si no fos tan incòmode. De fet, a banda dels esmorzars vam descartar fer qualsevol àpat a la casa, ni rentadores ni res. Distribuida al llarg de diferents pesos i tot àntic es fa molt incòmode.

Menjar

• Pizzeria Pujol: lloc molt casolà, on fan pizzes bones a 9€ (i ens va sobar moltíssim)

Oci

• Carroussel: aprofitant la festa major, vam comprar un pack de viatges per gastar als inflables

Roussillon

Menjar

• Le Bistrot de Roussillon: vam fer un cafè, un refresc, un suc i un got de llet, no recordem el preu però si les vistes d'aquest esplèndid poble des de la seva terrassa.

Oci

• Sentier des ocres : no entrar pels 2.5€ que costa l'entrada a aquesta meravella de la naturales pràcticament hauria de ser delicte per qualsevol que viatgi al poble.

Cereste

Menjar

• L'Aiguebelle: l'últim sopar del viatge, i l'última reflexió d'aquest Diari, va ser un sopar molt bo amb amanida, foie, magret, postres, cafè i vi, a la terrassa al centre del poble on, encara millor que el sopar, va ser el tracte de la cambrera. Vam pagar menys de 70€ però es van equivocar en el comte. Aixi que final de viatge guai!!!