Kowadło – Rudawiec - Śnieżnik

9 września 2023 roku członkowie Klubu Zdobywców Korony Gór Polskich wyruszyli w Sudety. Pierwszym szczytem jaki postanowiliśmy zdobyć było „Kowadło” – najwyższe wzniesienie Gór Złotych. Po dotarciu do Bielic wyruszyliśmy w trasę, która przebiegała przez piękny iglasty las. Wspaniałe widoki zapierały dech w piersiach. Po zdobyciu „Kowadła” zeszliśmy do podnóża drugiego szczytu „Rudawiec” w Górach Bialskich, aby wspiąć się na niego. Krętą, kamienną ścieżką ruszyliśmy w drogę. Po jego zdobyciu bardzo zmęczeni udaliśmy się do pensjonatu  w Siennej. Po obiadokolacji, każdy mógł odpocząć po ciężkim dniu. Rano po śniadaniu wyruszyliśmy w Masyw Śnieżnika. Góra ta wydawała się olbrzymia, ale jak się okazało droga na nią nie była zbyt wymagająca. Po dotarciu do schroniska i krótkim odpoczynku zdobyliśmy szczyt, na którym znajdowała się piękna wieża, z której rozpościerał się niesamowity krajobraz. Następnie udaliśmy się na czeską stronę, aby zobaczyć rzeźbę słynnego słonika. W końcu nadszedł czas powrotu. Bardzo zmęczeni, gdyż pierwszego dnia pokonaliśmy 20 kilometrów, a drugiego 25, ale szczęśliwi ruszyliśmy w drogę powrotną.

Zdobyliśmy kolejne trzy szczyty z naszej listy.  Zostało nam jeszcze dziesięć. Ale na te wyprawy zapraszamy na wiosnę.