Bibelske vers i forhold til den satanistiske ideologien islam

Infiltrering av våre vestlige demokratiske samfunn er det aller verste med islam utenom terror,vold og barbari fordi så mange lar seg lure av det. Dette lureriet fører til terror,forfølgelse og annet barbarisk djevelskap i andre omgang.

Taktikken er at muslimer læres opp til å gå inn i det demokratiske samfunnet på en måte som likner integrering men som har til oppgåve å misbruke dets lover,regler og vennligsinnede folk til å beslag legge alt som finnes i demoratiet til ære og bruk for islam. Dette heter å forføre folk med infiltrasjon av samfunnet til og med ved å gifte seg inn med Norske og vestlige [ikke muslim] for å ofre seg og kunne kjempe for islam.

Koranen 17:64;

«Forfør dem du kan med din røst, fall over dem med ditt rytteri og ditt fotfolk,

vær deres kompanjong i eiendom og barn, og gi dem løfter,» men det Satan lover dem,

er bare skinn og bedrag

https://sites.google.com/site/quranmonitor/017#017:064

Les mer her om hvor sterkt krigs bedrag står i islam:

https://sites.google.com/site/muslimskbedrag/05/02

Verset ovenfor viser at muslimer går inn i samfunnet og spiller seg inn ved å late som man er vennligsinnet overfor det demokratiske samfunnet helt ned til å gå gifte seg med Norske familier, men samtidig som man står på islam's ufravikelige kravog bakvendte tenkemåte som blir fremmet jo mer man vokser seg sterke i samfunnet. Den bedragerske taktikken kan bare sammenliknes med en parasitt som går inn i blodomløpet på sitt offer og langsomt suger ut blodet og erstatter det med sitt eget Nazi og fascist blod. Det dødelige islam blodet.

Et godt eksempel på dette også når det gjelder Jesus er når muslimer sier de elsker Jesus, men den Jesus de elsker er en helt annen Jesus en den vi kjenner. En forfalskning av sannheten som har til oppgave å ødelegge de sækulære og demokratiske verdiene som vårt land er bygget på og erstatte de med islamske sharia lover bygget på Koranen.

https://sites.google.com/site/veientilgud/nyheter/13

Se også forfalskning av Bibelens referanser:

https://sites.google.com/site/veientilgud/nyheter/17

Ellers er det bare å vise til Bibelens, Andre Korinter brev 11:4 hvor det står om hvordan man kan unngå å bli lurt ved å kjenne ånden til GUD(Jesus):

Andre Korinter brevet 11:4;

"For om det kommer en til dere som forkynner (taler) en annen Jesus som vi ikke har forkynt (talt), eller dere får en annen ånd, som dere ikke før har fått, eller et annet evangelium, som dere ikke før har mottatt, da vil dere kunne tåle (å motstå) det".

https://www.bible.com/bible/29/2CO.11.4

Se også Lukas:21:8 , Matteus 24:5;

På frukten skal dere kjenne dem ( Bibelen Matteus 7.16 ):

"På fruktene skal dere kjenne dem. Plukker man druer av tornebusker eller fiken av tistler? Et godt tre bærer god frukt, et dårlig tre bærer dårlig frukt. Et godt tre kan ikke gi dårlig frukt, og et dårlig tre kan ikke gi god frukt. Hvert tre som ikke bærer god frukt, blir hogd ned og kastet på ilden[ havner i helvete ]. Derfor skal dere kjenne dem på fruktene."

https://sites.google.com/site/veientilgud/vers/01

Og på fruktene ser vi dem helt våkent,tydelig og klart:

I Verden:

https://sites.google.com/site/muslimskbedrag/resultatv

I Norge:

http://sites.google.com/site/muslimskbedrag/11

Islams falsk selvoppnevnte krigsprofet Muhammad og hans avgud "Allah" den stolte vil ikke respektere GUD(Jesus) og heller ikke kvinners ønsker ( Daniel 11:37 ).

Daniel 11:37;

"På sine fedres guder skal han ikke akte, heller ikke på kvinnenes lyst(ønsker) eller på nogen annen gud skal han akte; for han skal ophøie sig over alle."

[Her ser vi at følgerene av islam som sin grunnlegger Muhammad, verken respekterer eller tar hensyn til GUD(Jesus) og heller ikke kvinners ønsker, slik vi også ser i mange islamske land eller hvor muslimer har etablert seg hvor Kristne og Jøder blir forfulgt og kvinner blir undertrykt,voldtatt,misshandlet og drept. Dette er også helt i tråd med muslimers lære fra Koranen, et voksende problem som også er stigende i Norge.

https://sites.google.com/site/muslimskbedrag/kvinner

Her har vi hentet oversettelsene av Bibelen's Daniel 11:37 direkte fra Hebraisk fordi mange av de Norske, svenske og Danske oversettelsene på dette verset har feil i sine oversettelser av kvinnens ønsker.

Her er bevisene på at ovennevnte oversettelse er den riktige oversettelsen.

http://www.mechon-mamre.org/p/pt/pt3411.htm#37

og

http://www.mechon-mamre.org/p/pt/pt3411.htm

og

http://www.kingjamesbibleonline.org/1611_Daniel-11-37/

Du finner eksempler på hvilket syn islam og muslimer har på kvinnens lyster [ Her ]. Du finner eksempler på hvor lite respekt og hensyn islam og muslimer har til GUD(Jesus) [ Her ].

Til dere, mine venner, sier jeg: Vær ikke redde for dem som slår kroppen i hjel, men siden ikke kan gjøre mer. (Lukkas 12.4);

https://www.bible.com/bible/29/LUK.12.4

Igjen ser vi at GUD(Jesus) vår skaper viser at drap er noe totalt menigsløst, fordi det ikke er kroppene våre som har betydning men ånden i oss mennesker som har betydning, spesielt i livet etter døden fordi vi nå i vårt nålevende liv aktivt kan bestemme hvilken åndeverden vi vil leve i etter døden, når vi ikke lenger er mennesker, men bare ånd.

I vårt jordiske liv hvor vi kan velge mellom å være jordiske og åndelige velger vi hvilken åndeverdenen vi kan være i etter døden(da vi ikke lenger har et jordisk liv med kropp)

Johannes Evangeliet 10:9 "Jeg er porten. Den som går inn gjennom meg, skal bli frelst og fritt gå inn og ut og finne beite." (Menes: gå inn og ut av GUD's åndelighet som frie mennesker)

GUD(Jesus) nevner de som ser på drap som en løsning. F.eks vet vi fra Koranen at islam og muslimer ser på drap av [ikke muslimer] som en løsning for å kvitte seg med kritikere, annerledestenkende, frafalne og motstandere av islam for å sikre at avguden "Allah" skal ha fullt herredømme på jorden gjennom fascistisk tankegang. Men GUD(Jesus) sier altså at drap av jordiske

kropper gir ingen effekt(virkning) fordi det er ånden som har betydning. Igjen ser vi også at Islam er hedensk avguderi siden de tror at å drepe kropper gir uttelling, mens i hele Bibelen er det åndelighet som teller hele veien.

Ja, det kommer en tid da de som slår dere i hjel, skal tro at de utfører en tjeneste for Gud ( Johannes Evangelium 16:2 );

"Dette har jeg sagt dere for at dere ikke skal bli ført til fall. De skal utstøte dere av synagogen. Ja, det kommer en tid da de som slår dere i hjel, skal tro at de utfører en tjeneste for Gud. Det skal de gjøre fordi de verken kjenner min Far eller meg. Dette har jeg sagt dere for at dere skal huske at jeg sa dette om dem, når deres tid kommer."

https://www.bible.com/bible/29/JHN.16.1

[ Muslimer lar seg lure til å tro at "Allah" er det samme som GUD, mens vi vet at "Allah" er det totalt motsatte av alle budskap i Bibelen. Derfor tror de også at det å drepe alle som ikke er muslimer er en god gjerning. Men som vi vet er "Allah" satans sendebud, for ingen san skaper og GUD eller skaper ville skapt mennesker til krig og djevelskap slik Muhammad og hans "Allah" gjør i Koranen.]

Dette har vi allerede sett skjedd i en rekke land i midtøsten og i Europa, hvor Jøder, Kristne og andre [ikke muslimske] grupper har blit slaktet ned av muslimer, og er en evig kamp som har vart i 1400 år og som nå mer og mer raskt kan bli en realitet i Nordiske land fordi vi har latt djevelskapens få gro innenfor våre grenser.

For denne verdens gud har blindet de vantro [de som ikke tror på GUD(Jesus)] sinn,...( Paulus’ andre brev til korinterne 4:4):

Hele verset: Bibelen,Paulus’ andre brev til korinterne 4:4; "For denne verdens gud har blindet de vantro [de som ikke tror på GUD(Jesus)] sinn, så de ikke ser lyset som stråler fram fra evangeliet om Kristi herlighet, han som er Guds bilde."

[ I dette verset forteller GUD(Jesus) oss at han som kaller seg selv "denne verdens gud" er selveste satan(djevelen), også ut fra det vi vet om at satan(djevelen) er den som prøver å blinde alle mennesker bort fra den eneste ekte GUD(Jesus) sitt budskap og ønsker å overta plassen til GUD(Jesus)].

https://sites.google.com/site/veientilgud/vers/02

Koranen 1:2, bekrefter at avguden "Allah" kaller seg selv for "denne verdens GUD", sitat:, "Lovet være Allah, gud av denne verden".

[Dermed vet vi også direkte fra islams hovedkilde, Koranen, at avguden til muslimer, "Allah" er selve satan(djevelen) fra den allmektige GUD(Jesus), nedskrevet i Bibelen for mer enn 600 år før islam's hovedlærebok Koranen ble diktert.]

Koranen 2:131;

"Når hans Allah sa til han:Overgi deg. Han sa: Jeg har overgitt meg til denne verdens gud"

https://sites.google.com/site/quranmonitor/002#002:131

Les mer om dette her:

http://www.gotquestions.org/Satan-god-world.html

Gratis Bok, om hvem satan er fra den ene sanne GUD(Jesus) i Bibelen:

http://whenthepiecesfit.org/

GUD(Jesus) ånd i Norge og Vestlige land ryddes bort så veien blir klar for fascistene(muslimene) fra Østen

Johannes åpenbaring 16:12-14:

"Den sjette engelen tømte sin skål i den store elven Eufrat. Vannet[menneskets åndelighet] i den tørket bort, så det kunne ryddes vei for kongene[lederne] fra Østen. Og jeg så at det ut

fra dragens og dyrets og den falske profetens munn kom tre urene ånder som lignet frosker. Dette er demoniske ånder som gjør underfulle tegn, og de drar

ut til kongene i hele verden for å samle dem til krigen på Guds, Den allmektiges store dag."

Norge og Nordmenn har mer og mer glemt Kristendommen som selve grunnlaget for Norske lover, regler,tradisjoner og verdier og dermed vår ene sanne GUD(Jesus), derfor betyr det ikke noe lenger at de blander satanistiske hedenskapelige avguders verdier inn blant våre egne. De lar seg lure til å tro at alle verdier og ideologier er likeverdige og kan kontrolleres, så de lar seg forføre til å blande våre nasjoner inn i djevelens klør, her med muslimske ledere og deres profet fra østen. Noe som fører til at de vil de la seg infiltrere og overtale til å kjempe mot sin eget deomokratiske grunnsten i Bibelen, Israel, hvor Jesus ble født.

Krigen som nevnes er krigen mot Israel, som over lang tid nå er begynnt å bli mer og mer åpenbar. Selv om israel aldri så mye har de rette argumentene,bevisene og verdiene på sin side,

så blir de forsøkt torpedert og utradert på alle mulige slags måter. Våre egne ledere sammen med Kongene fra Østen finner stadig sammen for å ødelegge Israel og få det tilgjort som om

Israel er en byrde for verden. Dette skjer fordi flere og flere mennesker lever i en gunstig verden, uten åndelighet til sin skaper GUD(Jesus).

Tegnene på dette ser vi også blant våre norske ledere

Mens Judas Gahr Støre står klar til å anerkjenne en palestinsk stat, står SV klar til å opne opp for militærmakt mot Israel.

Les mer om dette her:

https://sites.google.com/site/veientilgud/nyheter/6

Løgn og forfalsking av GUD(Jesus) ord blir mer og mer resultat av muslimske hedninger i vårt kjøre Norge, samtidig som regjeringen ikke lenger lytter på folket som blir splittet:

Johannes’ første brev 4:1-6;

"Mine kjære, tro ikke enhver ånd! Prøv åndene om de er av Gud! For det er gått mange falske profeter ut i verden. På dette kjenner dere Guds Ånd: Hver ånd som bekjenner at Jesus Kristus er kommet i kjøtt og blod, er av Gud. Men enhver ånd som ikke bekjenner Jesus, er ikke av Gud. Det er ånden til Antikrist, som dere har hørt skal komme. Og den ånden er allerede nå i verden.

Men dere, mine barn, er av Gud og har seiret over dem. For han som er i dere, er større enn han som er i verden. De er av verden, derfor taler de som verden, og verden lytter til dem. Men vi er av Gud, og den som kjenner Gud, hører på oss. Den som ikke er av Gud, hører ikke på oss. Slik kan vi skjelne mellom sannhetens ånd og villfarelsens ånd.

Legg merke til følgende: "Men enhver ånd som ikke bekjenner Jesus, er ikke av Gud" og se på hvordan Muhammad bruker islam og muslimer, ikke bare til krig mot [ikke muslimer] og alle som kritiserer eller motsier islam i Koranen, men også til å nedgradere, bortforklare og forfalske Jesus historie i Bibelen hele 600 år i ettertid av da de siste Bibelske historie ble nedtegnet.

Legg også merke til at GUD(Jesus) ber oss legge merke til de falske åndene som er av denne verden, dvs ånder(demoner) som taler som rasjonelle mennesker etter egne behov, men som har ingen reell makt annet enn å forføre mennesker bort fra GUD(Jesus).

Løgnen til den falske seloppnevnte krigsprofeten Muhammad [ Her ]

Evangeliet etter Johannes 8:44;

Dere har djevelen til far, og dere vil gjøre det deres far ønsker. Han har vært en morder fra begynnelsen av og står utenfor sannheten, for det finnes ikke sannhet i ham. Når han lyver, taler han ut fra sitt eget, for han er en løgner og løgnens far.

[ Legg merke til at falske ånder eller demoner som får fritt spillerom i mennesker, kan vi lett avsløre ved å se på at de tenker på sitt eget egoistiske behov og/eller driver med ondskap som myrderier, folkemord osv.Slik Muhammad dikterte Koranen ut fra sin sexuelle, herskende og undertrykkende lyst ]

Det skal han la oss oppleve når tiden er inne,han, den salige og eneste hersker, kongenes konge og herrenes herre, [ Paulus’ første brev til Timoteus 6:14];

"For Guds ansikt, han som gir alle ting liv, og for Kristus Jesus, han som vitnet og bar fram den gode bekjennelsen for Pontius Pilatus, pålegger jeg deg: Ta vare på oppdraget og hold det rent, så du ikke kan anklages for noe, helt til vår Herre Jesus Kristus kommer. Det skal han la oss oppleve når tiden er inne,han, den salige og eneste hersker, kongenes konge og herrenes herre,"

https://www.bible.com/bible/29/1TI.6.13

og

Johannes’ åpenbaring 19:16;

https://www.bible.com/bible/29/REV.19.16

Legg merke til at Jesus i Bibelen betegnes som "Kongenes Konge", og se deretter for hva som står i Hadith , Sahih Bukhari Volume 8, Book 73, Number 224: som er den mest anerkjente referanseboken som muslimer bruker til å tolke Koranen ut fra islam grunnleggeren, Muhammads tradisjoner:

Sahih Bukhari Volume 8, Book 73, Number 224;

"Allah's sendebud sa, "Det mest grusome navnet i nærheten av Allah på dommedagen, vil være om en mann som kaller seg selv Malik Al-Amlak (Kongenes Konge).[Jesus Kristus].

Engelsk;

Allah's Apostle said, "The most awful name in Allah's sight on the Day of Resurrection, will be (that of) a man calling himself Malik Al-Amlak (the king of kings)." [Jesus Christ].

https://sites.google.com/site/hadithmonitor/bukhari/073#008.073.224

[ Her ser vi igjen at vår skaper og GUD(Jesus) som blir betegnet som "Kongenes Konge" i Bibelen blir beskrevet som det mest grusome person i nærheten av "Allah"(satan) på dommedag, fordi "Allah"(satan) hater Jesus som er sannheten, lyset og veien, og ønsker å hindre mennesker at de finner frem i åndelighet til han vår skaper og GUD(Jesus). Og dette fortalte selvsagt vår allemktige GUD(Jesus) og skaper da Bibelen ble skrevet for mer enn 600 år før Muhammad dikterte Koranen, for at Muhammad i ettertid skulle avsløres som den falske profeten han er. ]

I islam blir steinavguden "Allah" som egentlig er grunnlegeren av islam den falske profeten Muhammad kalt for Plotters og Schemers

Koranen 3:54;

Allah er den beste av schemers (plotter,intrigemaker, konspirator) Oversettes: En Schemer er det samme som en plotter og er en person som i hemmelighet planlegger sammen med andre å gjøre noe som er ulovlig eller galt. Les mer her om Plotters og Schemers innen islam [ her ]

https://sites.google.com/site/quranmonitor/003#003:054

Koranen 8:30;

Allah er den beste av plotterne ( intrigemaker, konspirator, schemer ). Oversettes: En plotter er en person som i hemmelighet planlegger sammen med andre å gjøre noe som er ulovlig eller galt. Les mer her om Plotters og Schemers innen islam [ her ]

https://sites.google.com/site/quranmonitor/008#008:030

I Bibelen's Salomos Ordspråk 24:8 finner vi igjen ordet Schemer på engelsk: Proverbs 24:8; Whoever plots evil will be known as a schemer." Eller på Norsk: "Den som legger onde planer,kalles en renkesmed." som er det samme som en lurendreier eller bedrager som i hemmelighet planlegger sammen med andre å gjøre noe som er ulovlig eller galt.

https://www.bible.com/bible/29/PRO.24.8

Muslimer ser på Muhammad eller Allah som sitt beste forbilde og dermed har de heller ingen skrupler(betenkelighet) med å følge eller støtte andre muslimer som sammen planlegger hemmelig ondskap,løgn og bedrag mot andre.

Les mer om dette her:

https://sites.google.com/site/muslimskbedrag/05/02