Kontakt Jesus:

Jesus Kristus, alle menneskers allmektige skaper og GUD, har døgnåpent service for alle mennesker, slik han har hatt det for i over 4000-6000 år. Han kan nå deg hvor som helst, når som helst, fordi han er allvitende,allmektig og allestedsnærværende. Han er din skaper,din designer så du finner ingen bedre doktor eller psykolog.

Kontaktinformasjon:

GUD(Jesus) sitt personlige telefon nummer er:

Jeremia 33.3;

"Anrop,rop på meg, så vil jeg svare deg og fortelle deg store, ufattelige ting, som du ikke kjenner til."

Jesaja 42:9;

"De første ting, se, de er kommet.Nå forteller jeg noe nytt.Før det spirer fram,får dere høre om det."

GUD(Jesus) sin personlige Internet Portal er:

Matteus Evangeliet 7:7;

"Be, så skal dere få. Søk(Let), så skal dere finne. Bank på, så skal det lukkes opp for dere. For den som ber, han får, og den som leter, han finner, og den som banker på, skal det lukkes opp for."

Rens ditt hus(ditt hjerte,din kropp og sjel) ved å be Jesus om tigivelse for alle dine synder fordi ingen er syndfri, slik at Jesus kan be sin Far(GUD) om å fylle deg med den hellige ånd,så han kan veilede deg, for selv den største synder kan få tilgivelse.

Evangeliet etter Lukas 11:13;

"Når selv dere som er onde, vet å gi barna deres gode gaver, hvor mye mer skal ikke da Far i himmelen gi Den hellige ånd til dem som ber ham!"

Vilkår for Kontakt:

Jeremia 29:13;

"Når dere søker meg, skal dere finne meg. Ja, søker dere meg av et hele deres hjerte, lar jeg dere finne meg, sier Herren"

Kommentar:

"Dette er noe som du må frivillig ønske av hele ditt hjerte(åndelighet), siden GUD(Jesus) ga alle mennesker fri vilje.Du må da åpne opp hele ditt hjerte(åndelighet) for GUD(Jesus) og ønske hans åndelighet få bo i din kropp og sjel. Siden GUD(Jesus) den allemktige skaper kan se gjennom alle hjerter og hjerner, vet han om din tro på han er ekte,falsk eller konstruert." Ingen kan lure han.

Johannes’ første brev 4:2;

"På dette kjenner dere Guds Ånd: Hver ånd som bekjenner at Jesus Kristus er kommet i kjøtt og blod, er av Gud."

[GUD(Jesus) bekrefter at han godkjenner og tar til seg alle menneske ånder som bekjenner sin åndelighet til GUD(Jesus) vår allemktige skaper sin ånd. Her får vi bekreftet at hvert menneske

har en ånd og dermed en åndelighet, og at det er menneskets åndelige indre valg som teller for om GUD(Jesus) vil ha oss i sitt kommende rike.]

Paulus’ første brev til Timoteus 2:5;

"For Gud er én og én mellommann er det mellom Gud og mennesker,mennesket Kristus Jesus,"

[Med andre ord, det er kunn en som kan kommunisere og formidle mellom GUD og mennesket og det er Jesus Kristus.F.eks er det Jesus som ber sin Far(GUD) i himmelen om å utføre de ting et menneske ber om og det er Jesus Kristus som ber sin Far(GUD) i himmelen om å fylle et menneske som ber om det med den hellige ånd. ]

Trenger du psykolog / doktor:

Viss du har tunge stunder og trenger psykolog,legehjelp eller andre byrder, din skaper GUD(Jesus) vil hjelpe deg, viss du tror på han gjennom å la han fylle din kropp med hans åndelighet.Du kan treffe han overalt når som helst, men viss du ikke vet hvordan kan du f.eks gjøre slik. Fold dine hender,be om hjelp fra Jesus som du stoler 100% på,be fadervår, lukk dine øyne mens du ber til han i dyp søvn,i kjærlighet og dypt håp til han, og når du våkner og åpner dem, vil han ha fjernet alle dine sorger og tunge stunder fra din kropp. Gjenta dette inntil alt er borte, kveld etter hveld og dag etter dag så vil han fjerne alle dine plager og gi deg fred i kropp og sjel for ingenting er umulig for han.

Matteus 11:28;

Kom til meg, alle dere som strever og bærer tunge byrder, og jeg vil gi dere hvile.

Garanti:

Johannes Evangeliet 14:12 - 14;

"Sannelig, sannelig, jeg sier dere: Den som tror på meg, skal også gjøre de gjerninger jeg gjør, ja, enda større[flere] gjerninger, for jeg går til Far. Og det dere ber om i mitt navn, vil jeg gjøre, så Far skal bli æret gjennom Sønnen."

Kommentar:

Her garanterer ikke bare GUD(Jesus) at viss dere åpner dere opp og slipper hans åndelighet inn i ditt hjerte og din sjel og lar han få bo der, vil vi mennesker kunne utføre akkurat de samme mirakler som han gjorde, bare mange flere siden vi mennesker er mange flere,men bare viss vi virkelig tror og slipper GUD(Jesus) inn i våre hjerter og sjeler. Når Jesus sier at han går til Far, var det fordi Jesus sa dette, når han var på Jorden og hadde tilsidesatt deler av sin allmektighet for å være blant oss mennesker. Nå når han igjen steg opp til sin Far ble han igjen allmektig sammen med GUD og lovet personlig å følge opp hvert et menneske som tror på han, GUD(Jesus).

Mennesket har full frihet under vår skaper GUD(Jesus):

Mennesket er fra fødsel av skapt fullstendig fritt slik at vi kan tenke fritt og ta våre egne av avgjørelser. Hadde GUD(Jesus) ønsket noe annet hadde han skapt oss som ferdigstyrte roboter.

Men fordi GUD(Jesus) ikke er en diktator, så derfor skapte han mennesket fullstendig fritt. Istedet ga GUD(Jesus) mennesket en brukermanual(veiledningsbok) og en måte å kommunisere med han vår skaper GUD(Jesus) på. Han ga oss åndelighet til å kommunsisere med han på og han ga oss Bibelen for å gi oss veiledning om hvordan vi best kan leve våre liv i samsvar med den kjærlighet de normer,verdier lover og rettningslinjer som han ønsker for oss av kjærlighet og som han skapte oss til.

Som mennesker er vi frie til å gå ut og inn av denne åndeligheten akkurat som vil vil for å finne visdom og kunnskap.

Johannes Evangelium 10:9;

"Jeg er porten. Den som går inn gjennom meg, skal bli frelst og fritt gå inn og ut og finne beite"

[Med andre ord, du er fri som menneske men du kan gå inn og ut i åndelighet med GUD(Jesus) og tilbake i vår mennesklige verden for å finne sannhet.]

De som har gjort dette vet at man da kan se gjennom GUD(Jesus) øyne, og fordi vi er skapt i hans bilde (hensikten med livet) til GUD(Jesus), ser vi sannheten livet og veien glimtvis. Glimtvis fordi GUD(Jesus) er så uendelig mye større en oss små mennesker, og vi lever våre korte små liv, men vissheten i dette gir oss fullstendig indre ro og fred om hvor vi kommer fra, er og går. Det gir oss også et rikt og underholdende liv, fordi alt det vakre og flotte som GUD(Jesus) har skapt kommer til syne. Vi lærer også dermed å se, ære og prise de små og viktige ting i livet.

Så viss vi vil ha ro, fred og kunne finne oss selv så finn din skaper GUD(Jesus) og lev i ådelighet med han så mye du orker. Du kan lese Biblen tusenvis av ganger, men viss du ikke har åndelighet til vår skaper GUD(Jesus) hjelper det ingenting. Mange som kaller seg Kristne,Prester,Biskoper idag, går derfor feil ved at de tar Bibelen som en utdannelse, men uten åndelig kontakt med GUD(Jesus) er man fortapt fordi man bare kan finne GUD's gjennom åndelighet, og bare gjennom åndelig kontakt med GUD(Jesus) er man trygg på at han finnes og kan akseptere han ekte i sitt hjerte.

Med andre ord, det hjelper ikke si at man tror, eller late oppkonstruert som man tror, viss det ikke er gjennom ekte åndelighet hvor man virkelig kjenner GUD(Jesus) i sitt hjerte.

Det er derfor åndelighet er det viktigste i hele Bibelen, og er den måten som vi mennesker kan kommunisere med GUD(Jesus) på og GUD(Jesus) med oss.

Et menneskes åndelighet til sin skaper GUD(Jesus) er det viktigste i livet for å ha fremgang i dette livet og for å få et evig liv etter døden.

Johannes Evangeliet 4:24;

"Gud er ånd, og den som tilber ham, må tilbe i ånd og sannhet."

[Dette er svært viktig å vite, fordi uten åndelighet får man ikke bekreftet Bibelen, og uten Bibelen blir det vanskeligere å finne veien til GUD(Jesus).]

Johannes Evangeliet 3:5;

"Jesus svarte: Sannelig, sannelig sier jeg dig: Uten at nogen blir født av vann og Ånd, kan han ikke komme inn i Guds rike."

[Mennesket er skapt til å brukes sin åndelighet til å kommunisere begge veier med GUD(Jesus).]

Johannes Evangeliet 6:27;

"Arbeid ikke for den mat som forgår, men for den mat som varer ved til evig liv,den som Menneskesønnen skal gi eder! for på ham har hans Fader, Gud, satt sitt segl."

[Med andre ord, vi er mennesker men vår jobb er å finne åndelighet med GUD,slik finner vi veien,sannheten og livet, selv om vi også innimellom kan være dødelige menneske.]

Første brev til Korinterne 2:14;

"Mennesker uten åndelighet aksepterer ikke det som kommer fra GUD's åndelighet, for dem blir det regnet for å være tåpeligheter(dumheter), og de kan ikke forstå(fatte) det,

fordi det bare kan oppfattes(oppfanges) åndelig."

[ Her fortelles det igjen hvor viktig det er å forstå den åndelige sansen som alle mennesker har bare man er villig til å bruke den til å kommunisere med GUD(Jesus), og for dem som ikke vil bruke denne frie åndelige sansen som alle mennesker er født med, dem vil heller aldri se eller forstå hvor viktig dette er.]

Lukas Evangeliet 10:21;

"I samme stund jublet han[Jesus] i Den hellige ånd og sa: «Jeg priser deg, Far, himmelens og jordens Herre, fordi du har skjult dette for vise og forstandige, men åpenbart det for umyndige små. Ja, Far, for dette var din gode vilje."

[ Det Jesus her er snakker om er at det hjelper ikke hvor forstandig,utdannet og vis man er, dersom man ikke vil se den skjulte åndeligheten som er så fantastisk allvitende,allmektig, og som selv små umyndige små barn kan se gjennom, dersom de åpner seg opp og slipper åndeligheten inn. Barn bør derfor alltid døpes i den hellige ånd gjennom Jesus Kristus, for når de er små og

upåvirket av verden og satans demoner har de lettere for å se åndeverdenen og i tillegg huske eller finne tilbake til dette senere i livet, slik at om de går feil kan de finne tilbake til veien,lyset og

sannheten.]

Tips til deg som lytter og vil:

Lytt gjerne til andre Kristne eller erfarne mennesker, men vær alltid kritisk og undersøkende. Det finnes mange falske mennesker både blant prester,biskoper og andre som kaller seg kristne, men som ikke er det annet enn i utdannelse og tittel. Det er bare åndelig kontakt med GUD(Jesus) som viser om et menneske er ekte Kristen og som bare andre ekte Kristne kan se, men som alle mennesker har fått utlevert åndelig sans til å finne. Bibelen ord er også til for å vise deg vei, men det er først når du har bedt Jesus slippe inn den hellige ånd gjennom åndelighet inn i ditt hjerte og din kropp og streber for å beholde han der,i frykt for å miste han av kjærlighet, at han veileder deg videre på sannhetens, og lysets vei,som gjør at du ser gjennom verden på en måte som andre som ikke kjenner GUD(Jesus) er blinde for. Du ser det som kommer i et større perspektiv og plutselig åpenbarer alt seg som en naturlig del av GUD's(Jesus) skaperverk. Du blir født på ny, med et nytt perspektiv på verden og priser alt det flotte GUD(Jesus) har skapt rundt oss, fordi du da kan se glimtvis gjennom åndeligheten og inn til i lyset, sannheten og veien som GUD(Jesus) viser deg.

Mika 7:5;

"Tro ikke på en kjenning,stol ikke på en venn!For henne som ligger i din favn, å du vokte din munns dører!"

[Med andre ord, stol ikke engang på din nærmeste kjære, for åndeligheten må være ren og rett fra GUD(Jesus),så du ikke blir missledet av andre til å lede deg selv og andre på villspor og i fortapelse.]

Paulus’ første brev til Timoteus 2:5;

"For Gud er én og én mellommann er det mellom Gud og mennesker, mennesket Kristus Jesus,"

[Med andre ord, det er kunn en som kan kommunisere og formidle mellom GUD og mennesket og det er Jesus Kristus.F.eks er det kun Jesus som ber sin Far(GUD) i himmelen om å utføre de ting et menneske ber om og det er kunn Jesus Kristus som ber sin Far(GUD) i himmelen om å fylle et menneske som ber om det, med den hellige ånd. ]

Test enhver ånd som kommer til deg enten i ditt hode eller fra andre mennesker's ånder. Alle mennesker har en ånd.

Johannes’ første brev 4:1-6;

"Mine kjære, tro ikke enhver ånd! Prøv åndene om de er av Gud! For det er gått mange falske profeter ut i verden. På dette kjenner dere Guds Ånd: Hver ånd som bekjenner at Jesus Kristus er kommet i kjøtt og blod, er av Gud. Men enhver ånd som ikke bekjenner Jesus, er ikke av Gud. Det er ånden til Antikrist, som dere har hørt skal komme. Og den ånden er allerede nå i verden.

Men dere, mine barn, er av Gud og har seiret over dem. For han som er i dere, er større enn han som er i verden. De er av verden, derfor taler de som verden, og verden lytter til dem. Men vi er av Gud, og den som kjenner Gud, hører på oss. Den som ikke er av Gud, hører ikke på oss. Slik kan vi skjelne mellom sannhetens ånd og villfarelsens ånd."