Åndeligheten til GUD(Jesus) er det viktigste for alle mennesker

Post date: Aug 30, 2011 11:53:11 PM

Alle mennesker har fått utlevert åndelige sanser. Som vi skrev tidligere er det du selv som må aktivere disse ved hengi deg fullstendig til GUD(Jesus),vår skaper, gjennom åndelighet. Åndelighet betyr at man mottar GUD's(Jesus) hellige ånd gjennom å erkjenne han som skaper, at han døde på Krossen for oss og at han sto opp igjen fra de døde.Du klarer dette viss du ikke lar deg overtale eller lure av av djevelen eller hans indre demon stemmer som konstant forteller deg at du skal være i tvil eller usikker på om dette faktisk er riktig.

Disse djevel demonenen har som mål å fjerne GUD's ord fra menneskers hjerte på mange ulike måter. F.eks ved å forfalske eller bederve GUD's ord. Dra i tvil, bringe i vanry, bringe i miskreditt, eller få Kristendommen til å miste anseelsen. Satan kan lage falske manuskripter om GUD's ord. Satan kan omgøre sannhet til løgn. Dette er alle metoder som Satan lykkes med å forvirre massene av mennesker med. Akkurat som da satan lykkes med å lure Eva til å tvile på GUD's ord i Bibelens åpningsbok, Første Mosebok 3:1 - 6, slik ryster Satan folks tro på Bibelen i dag. Satan bruker f.eks langvarig visdom, falsk relgion, utviklingslæren og menneskeskapte tradisjoner for å bedra og lure folk. Satan ville ikke hatt noen som helst makt, vis det ikke var for syndefulle mennesker som ikke velger å følge sin skaper. Les mer her:

http://www.jesus-is-savior.com/Basics/power_of_satan.htm

Så når du endelig har frivillig valgt å si farvell til all tvil og fullstendig stoler på din skaper, da vil du få den hellige ånd over deg, han som bevistgjør deg og styrer din åndelighet til sannhet, lyset og veien. Men djevelens eller satans demoner vil hele tiden forsøke å tvilsette deg åndelig på nytt og på nytt. Igjen må du være sterk og bevist i ånden og feie all tvil om hvem din skaper tilside. Dette er en åndelig krig, som varer livet ut, men den åndelige kunnskapen og visdommen som GUD(Jesus) gir deg vil gjøre deg sterkere og sterkere. Samtidig som du blir sterkere og sterkere i troen fra det GUD(Jesus) lærer deg, så får også djevelen mindre og mindre innpass til trenge gjennom med tvil, løgner og bedrag. Med andre ord, ved å stole på din skaper GUD(Jesus), så er du omgitt av sannheten, lyset og veien på en sån måte at djevelen ikke klarer å trenge igjennom. Du er fullstendig beskytta. Dette gjelder også sykdommer, farer eller hva som helst. Jo mindre du lever i GUDs(Jesus) åndelige verden jo mindre er du beskyttet og jo mer du lever i GUDs(Jesus) åndelige verden, jo mer er du beskyttet. Dette velger vi selv fordi vi har fått fri vilje.

Som du ser er åndeligheten til vår skaper GUD(Jesus) det viktigste med hele Bibelen fordi legemet(kroppen) din bare passer inn ved å følge din skaper, ingen andre. Dette kommer av at GUD(Jesus) skapte mennesket i sitt bilde.

Over hele Bibelen kan vi se GUD(Jesus) snakke om åndelighet, og tar man slik åndelighet som bare ord uten å bruke våre mennesklige sanser i tråd med GUD(Jesus)åndelighet, så kan man lett bli veiledet feil av Satans demoner kamuflert som gud. Dette er en åndekrig som har pågått i mange tusen år der mennesket bestemmer hvem som skal få styre Jorden vår og menneskene her. Er det mange som ikke velger å

følge GUD(Jesus) så er det Satan som har mest makt til å lage Kriger,naturkatastrofer og sykdommer osv. Viss mange derimot velger å følge sin skaper GUD(Jesus) , så får vi fred,trygghet og ro i våre sinn. Samtidig blir vi beskytta mot sykdommer og naturkatasrofer. Det er derfor vi nå ser mer og mer naturkatastrofer,sykdommer og krig, fordi menneskene på Jorden har gått lenger og lenger vekk fra den eneste og ekte GUD(Jesus). Mange velger den gale veien fordi de mangler åndelig kunnskap til å se dette.

Dette er en åndelig krig som foregår i alle menneskers hoder hver eneste dag, og må hele tiden vedlikeholdes av hvert enkelt menneske. Men sammen er det vi alle mennesker som styrer hvilken retning vi vil at verden skal gå i gjennom åndelighet. Her kan du lese noen få av de mange Bibelske versene som forklarer oss hvor viktig åndeligheten til GUD(Jesus) er.

Paulus’ brev til efeserne 6:10 - 20:

"

Til slutt: Bli sterke i Herren, i hans veldige kraft! Ta på Guds fulle rustning, så dere kan stå dere mot djevelens[demoners] listige knep. For vår kamp er ikke mot kjøtt og blod, men mot makter og åndskrefter, mot verdens herskere i dette mørket, mot ondskapens åndehær i himmelrommet. Ta derfor på Guds fulle rustning, så dere kan gjøre motstand på den onde dag og bli stående etter å ha overvunnet alt. Stå da fast! Spenn sannhetens belte rundt livet og kle dere i rettferdighetens brynje, stå klar med fredens evangelium som sko på føttene. Hold alltid troens skjold høyt! Med det kan dere slukke alle den ondes brennende piler. Ta imot frelsens hjelm og Åndens sverd, som er Guds ord. Gjør dette i bønn, og legg alt fram for Gud! Be alltid i Ånden! Våk og hold ut i bønn for alle de hellige, også for meg. Be om at de rette ordene må bli gitt meg når jeg skal tale, så jeg frimodig kan gjøre evangeliets mysterium kjent, det som jeg er sendebud for også mens jeg er i lenker. Be om at jeg ved evangeliet får frimodighet til å tale slik jeg skal. "

Her er noen flere vers som minner oss om vår skapers åndelige kommunikasjonsmåte:

Et menneskes åndelighet til sin skaper GUD(Jesus) er det viktigste i livet for å ha fremgang i dette livet og for å få et evig liv etter døden.

Johannes Evangeliet 4:24;

"Gud er ånd, og den som tilber ham, må tilbe i ånd og sannhet."

[Dette er svært viktig å vite, fordi uten åndelighet får man ikke bekreftet Bibelen, og uten Bibelen blir det vanskeligere å finne veien til GUD(Jesus).]

Johannes Evangeliet 3:5;

"Jesus svarte: Sannelig, sannelig sier jeg dig: Uten at nogen blir født av vann og Ånd, kan han ikke komme inn i Guds rike."

[Mennesket er skapt til å brukes sin åndelighet til å kommunisere begge veier med GUD(Jesus).]

Paulus’ første brev til korinterne 2:10-11;

"Det har Gud åpenbart for oss ved sin Ånd. For Ånden utforsker alle ting, også dybdene i Gud. 11 Hvem andre enn menneskets egen ånd vet hva som bor i et menneske? Slik vet heller ingen annen enn Guds Ånd hva som bor i Gud"

[Mennesket har en egen ånd akkurat som GUD(Jesus) har en egen ånd, men hvor den hellige ånd i GUD(Jesus) vet alt, så vi kan kommunisere med GUD(Jesus) i alt vi gjør åndelig].

Johannes Evangeliet 6:27;

"Arbeid ikke for den mat som forgår, men for den mat som varer ved til evig liv,den som Menneskesønnen skal gi eder! for på ham har hans Fader, Gud, satt sitt segl."

[Med andre ord, vi er mennesker men vår jobb er å finne åndelighet med GUD,slik finner vi veien,sannheten og livet, selv om vi også innimellom kan være dødelige menneske.]

Første brev til Korinterne 2:14;

"Mennesker uten åndelighet aksepterer ikke det som kommer fra GUD's åndelighet, for dem blir det regnet for å være tåpeligheter(dumheter), og de kan ikke forstå(fatte) det,

fordi det bare kan oppfattes(oppfanges) åndelig."

[ Her fortelles det igjen hvor viktig det er å forstå den åndelige sansen som alle mennesker har bare man er villig til å bruke den til å kommunisere med GUD(Jesus), og for dem som ikke vil bruke denne frie åndelige sansen som alle mennesker er født med, dem vil heller aldri se eller forstå hvor viktig dette er.]

Lukas Evangeliet 10:21;

"I samme stund jublet han[Jesus] i Den hellige ånd og sa: «Jeg priser deg, Far, himmelens og jordens Herre, fordi du har skjult dette for vise og forstandige, men åpenbart det for umyndige små. Ja, Far, for dette var din gode vilje."

[ Det Jesus her er snakker om er at det hjelper ikke hvor forstandig,utdannet og vis man er, dersom man ikke vil se den skjulte åndeligheten som er så fantastisk allvitende,allmektig, og som selv små umyndige små barn kan se gjennom, dersom de åpner seg opp og slipper åndeligheten inn.]

Bibelens Hosea 4.6 står det:

"

Mitt folk skal gå til grunne fordi det ikke kjenner Gud.

Bibelen Johannes Evangeliet 3:5:

"

Jesus svarte: Sannelig, sannelig sier jeg dig: Uten at nogen blir født av vann og Ånd, kan han ikke komme inn i Guds rike.

"

Som vi har sett tidligere har islam og muslimer alle klare attributter eller kjennetegn på å være djvelens eller satans ideologi. Ikke bare gjennom gennom harde arkelogiske og historiske fakta, men også gjennom vitenskap og Bibelen. Vi ser i tillegg til alt dette klare bevis på at flere nordmenn, enn noen gang tidligere, ikke lenger er rustet til å stå imot den åndelige demonkrigen som nå islam og muslimer daglig gjennomfører i sine moskeer og andre steder rundt omkring i Norge, fordi Nordmen har forlatt sin skaper GUD(Jesus), til fordel for midlertidige gleder slik som underholdning,dataspill og medisirkuset.

Av dette kan nevnes:

Hvem er "Allah":

https://sites.google.com/site/muslimskbedrag/avguden-allah

Hvordan betydningen av Bibelens GUD(Jesus) er foralsket i koranen

https://sites.google.com/site/veientilgud/nyheter/9

Hvordan "Allah's" attributter eller kjennetegn er totalt motsatt av Bibelens GUD(Jesus):

http://sites.google.com/site/veientilgud/nyheter/8

Hvordan "Islams" verdier er totalt motsatt av menneskrettighetene:

https://sites.google.com/site/muslimskbedrag/12/06

Videre sjekker vi med Bibelen som ble skrevet mellom 2000 og 600 år før islam og ser om disse atributtene eller kjennetegnene stemmer med Islam og "Allah". Når vi gjør dette ser vi igjen at islam stemmer i detalj med hvordan djevelen og hans demoner opptrer åndelig gjennom islam og gir det kraft.

http://www.religioustolerance.org/chr_sat3.htm

For mer utdypning,finnes en gratis bok her:

http://whenthepiecesfit.org/

Når vi vet de klare harde fakta og bevis ovenfor, kan de av oss som er åndelig våkne, forstå hva det betyr i praksis at muslimer daglig tilber demoner og ber 17 ganger daglig til "Allah" om å ikke bli som Jøder og Kristne gjennom åndelig forbannelse:

https://sites.google.com/site/muslimskbedrag/andekrigen

Vi kan forstå hvorfor åndekrigen til islam daglig dreper slik den har gjort det i over 1400 år og nå får fortsette inn i våre samfunn uten at [ikke åndelige] myndigheter griper inn slik som våre forfedre ville ha gjort og gjorde. Her er resultatene:

I Verden:

https://sites.google.com/site/muslimskbedrag/resultatv

I Norge:

http://sites.google.com/site/muslimskbedrag/11

Leser man Bibelen finner man svar på alt dette og mer. Hele 80% av Bibelen fremsatte profetier er nå fullført til punkt og prikke. De siste 20% skjer nå rett foran øynene for de som ikke stenger GUD(Jesus) ute,altså de som stenger, sannheten, veien og lyset ute. Så viss du vil være forberett ta imot GUD(Jesus) og les Bibelen.

https://sites.google.com/site/veientilgud/nyheter/6

Våkn opp folkens, vær i det minste våken for det som skal komme.For det kommer like sikkert som GUD(Jesus) har sagt at det kommer.