Seguint el que ja s'ha convertit en una tradició, aquest dijous en lloc de pujar muntanyes ens hem quedat a la plana. Hem fet la trobada "social", per reunir-nos en un ambient distès juntament amb les parelles, i gaudir d'un dia de companyonia.
Al matí hem fet una visita cultural guiada a la basílica de Sant Fèlix i a la Catedral de Girona. Dissortadament el servei de guiatge no ha estat a l'alçada esperada, però tot i així ha pagat la pena fer la visita tots plegats.
Tot seguit hem anat fins a Sant Dalmai, per dinar plegats al restaurant "La Crosa" on, apart de gaudir del dinar ofert, hem pogut fer una llarga sobretaula que ha anat molt bé per enfortir les relacions.
Un dia complet que ens ha deixat ganes de començar a pensar, ja, en la propera convocatòria l'any que ve.