7.-8. klassi õpilased Sõrves

Postitamise kuupäev: Jun 14, 2017 8:47:14 AM

Sõitsime Sõrve militaarmuuseumisse. Ilm oli väga ilus, natuke tuuline oli, aga see ei seganud meid. Siis kui kohale jõudsime ja väravast sisse läksime, nägime rakette, oli nii lahe. Nägime seal palju huvitavaid asju, näiteks miinid, raketid, kuulid, loomad, kooliasjad. Kõige rohkrm jäi mulle meelde suur seinamüür ja raketid, mis olid väravas.

Vadim 7. klass

Käisime Sõrve militaarmuuseumis. Ilm oli päikeseline, aga väga külm. Meie giid oli Mati Martinson. Nägime erinevaid rauast pomme ja palju muud, mis olid pärit I ja II maailmasõja ajast. Meile räägiti iga asja kohta midagi. Käisime ka loodusmuuseumis kus oli erinevaid topiseid ja putukaid. Bussisõit oli tore.

Liisi 7. klass

Ilm oli päikeseline, aga tuuline. Esimesena käisime militaarmuuseumis, kus oli palju lähiajaloost plakateid, sõjaväerelvastust jms. Peale seda laksime laevamuuseumisse. Seal ei olnud palju eksponaate. Veel käisime loodusmuuseumis. Seal oli paar rõvedat asja ka. Peale muuseume sõime lõunat, mis oli väga maitsev. Kõige lõpuks läksime Sõrve tippu. Seal juhatas meid mu isa sõber. Reis kestis oodatust vähem.

Mihkel 7. klass

Salmel oli ilm ilusam ja soojem, kui Sõrves, militaarmuuseumis, kus oli külm ja tuuline. Militaarmuuseumis nägime sõdadest järele jäänud tehnikavidinaid. Kunagi oli seal olnud Sääre sõjaväe põhiosa. Loodustoas nägime erinevate lindude mune, pesasid ja palju putukaliike. Sõrve külastuskeskuses nägime kõikide Sõrve sääre läheal põhja läinud laevade paiku ja kõikide Eesti majakate asukohti ja makette. Teel nägime Mõntu sadamat ja karjääri.

Emma 8. klass

Ilm oli natuke sombune ja tuuline, oleks võinud parem olla. Käisime Sõrve militaarmuuseumis, kus meile tegi ringkäigu Mati Martinson. Peale seda hüppasime läbi Sõrve külastuskeskusest. Sõitsime mõõda Mõntu pargist, Viieristi allikast ja karjäärist. Enim meeldis mulle militaarmuuseum, kus sain näiteks teada, et sõja ajal kasutati kiivreid ka labidatena.