Muslimer forbanner [ ikke muslimer ] 17 ganger daglig

I løpet av de fem nødvendige bønneperiodene om dagen, vil en påpasselig muslim lese opp "Fatihah", som er det første kapittelet(surah) i Koranen og den mest vanligste bønnen i islam. Dette skjer hele 17 ganger om dagen eller ca 2605 ganger i året. I de to siste versene av dette kapittelet(vers 6-7) av Fatihah ber muslimene til Allah hvor de leser følgende:

"Vis oss den rette vei, veien til de som du har favorisert; ikke (veien) til de som 'fortjener din vrede' og heller ikke til "de som gikk seg vill" (på villspor).'"

(den rette veien = mustaqeem)". Koranen 1:6 - 7; eller [ her ] eller [ her ];

I Koranen 2.61 får vi vite at de som 'fortjener din vrede' er Jøder(Israelere), mens i Koranen 4:44 får vi vite at "de som gikk seg vill" er de Kristne.

I koranen 5:77 går det også enda klarere frem at "de som gikk seg vill" er de Kristne med å bruke uttrykket: "Folket fra Boken"[Bibelen].

Sammenhengende kan vi da lese hele vers 6 og 7 i Koranens Kapittel 1. slik:

"Vis oss den rette vei. Veien for de som du[Allah] har favorisert. Ikke veien til de som fortjener vrede(sinne) [slik som Jødene] og heller ikke til dem som gikk seg vill, [slik som de Kristne]."

Jøder, Kristne og [ ikke muslimer ] blir betegnet som Aper og Griser:

På samme måte ser vi også at 'de som fortjener vrede' som er Jøder og "de som gikk seg vill" som er Kristne blir i Koranen 5.60 betegnet som "Urene Aper og Griser". Se også Koranen 7:166, 2:65 .Les alle oversettelsene av verset, men spesielt oversettelsen til Hilali-Khan.

Jøder og Kristne blir også forbannet av Allah i Koranen 9:30, 2:89 og i Hadith Sahih Muslim, Book 004, Number 1079. Å få en forbannelse over seg fra muslimenes "Allah" betyr at islam og muslimer daglig bygger opp sitt hat mot oss i bønner som i praksis alltid ender med drap på oss som "Allah" får æren for: Koranen 8:17 .

Alle gruppene [ ikke-muslimer ] inklusive de vi har nevnt ovenfor(Kristne og Jøder) blir også forbannet av "Allah" i Koranen 2:88, 48:6 ,

og mange andre måter som du finner her:

https://sites.google.com/site/drammensiden/nyheter/13

Så muslimenes hat vokser med utbredelse av islam og ender alltid med barbariske kriger og nedslaktning av [ikke muslimer].

Disse bønne versene handler altså om å spre hat og med det holde muslimer borte fra Jøder og Kristne, slik at Islamske enklaver og hjernevaskings områder kan bygges. Et parallellt samfunn som skiller mellom muslimer og ikke-muslimer og gjør det mulig for islam og muslimer å hjernevaske sine barn og dermed praktisere og gjennomføre terror på den vestlige befolkningen.

Fredagsbønnen er enda mye verre og støtende mot Kristne og Jøder for der blir ikke bare kapittel 1. ("Fatihah") i Koranen lest opp to ganger, men Kapittel(Surah) 62 (The Friday Congregation) som betyr "Fredags sammenslutningen" og kapittel(Surah) 63 (The Hypocrites) som betyr "hyklerne", og trenger vel neppe beskrives ytterligere, annet enn at Fredagsbønnen er en sammenslutning mot dem de hatefullt kaller hyklerne ( Jøder og andre [ikke muslimer] som Kristne). Det er derfor det etter Fredagsbønnene ofte har skjedd og fortsatt skjer at muslimer i islamske land går ut og myrder og massakrerer særlig Kristne og andre [ikke-muslimer] og ødelegger alt i deres vei inklusive Kirker og bønnehus. Kapittel 62 fordømmer spesielt [ ikke-muslimer ] som islam og muslimer ser på som hedninger for å være en "stor feilaktig missforståelse", mens Jøder er sammenlignet med "et esel nedtynget med bøker". Kapittel 63 fordømmer "hyklerne", de som har frasagt seg sin muslimske tro. "De er fienden". "Beskytt deg mot dem", blir det sagt.

Den såkalte store muslimske kommentatoren IBN KATHIR, har også kommentert det første verset("Fatihah") i Koranen slik:

"

(Not (the way) of those who earned Your anger, nor of those who went astray) meaning guide us to the straight path, the path of those upon whom you have bestowed Your grace, that is, the people of guidance, sincerity and obedience to Allah and His Messengers. They are the people who adhere to Allah's commandments and refrain from committing what He has prohibited. But, help us to avoid the path of those whom Allah is angry with, whose intentions are corrupt, who know the truth, yet deviate from it. Also, help us avoid the path of those who were led astray, who lost the true knowledge and, as a result, are wandering in misguidance, unable to find the correct path. Allah asserted that the two paths He described here are both misguided when He repeated the negation `not'. These two paths are the paths of the Christians and Jews, a fact that the believer should beware of so that he avoids them. The path of the believers is knowledge of the truth and abiding by it. In comparison, the Jews abandoned practicing the religion, while the Christians lost the true knowledge. This is why `anger' descended upon the Jews, while being described as `led astray' is more appropriate of the Christians. Those who know, but avoid implementing the truth, deserve the anger, unlike those who are ignorant. The Christians want to seek the true knowledge, but are unable to find it because they did not seek it from its proper resources.

"

Kilder:

https://umdatalsalik.wordpress.com/2012/02/11/cursing-the-infidel-17-timesday-in-prayer/#comment-1462

http://www.islam-watch.org/home/139-louis-palme/1082-behind-the-muslim-prayers.html

http://www.answering-islam.org/Shamoun/q1_7.htm

http://www.recitequran.com/en/tafsir/en.ibn-kathir/1:1

http://sheikyermami.com/2011/06/muslims-curse-the-kuffar-17-times-a-day-in-their-prayers/

http://www.jewsnews.co.il/2015/08/16/muslims-curse-jews-and-xtians-17-times-each-day-as-part-of-the-salat-5-times-daily-prayer/

http://solsticewitch13.blogspot.no/2012/07/behind-muslim-prayers.html

http://www.westernfreepress.com/2012/11/29/do-muslims-curse-christians-and-jews-in-daily-prayers/

https://umdatalsalik.wordpress.com/muslims-daily-prayers/

https://www.youtube.com/watch?v=JXHvbI7kzw0

Disse to versene er hentet fra det første kapittelet som heter "Fatihah" i Koranen er obligatorisk for alle muslimer. Det betyr at alle muslimer plikter å kunne de utenat på arabisk og samtidig som de må fremføre bønnene i sine daglige 5 bønneperioder. Mange vestlige muslimer vet derfor ikke hva de leser, siden de ofte ikke kan arabisk, men har lært verset utenat. Imamene bare forteller dem halve sannheten av hva versene betyr for å lede de inn i ideologien gjennom hjernevask samtidig som de er represtanter og ambassadører for islam og hjelper islam's fascistiske makt til å vokse.

I hver enkelt av de 5 bønneperiodene(salater) blir verset over lest opp hvor muslimer forbanner Jøder og Kristne, for å ikke bli som dem gjenntatt 17 ganger. Da får vi at muslimer forbanner Jøder og Kristne 17 x 365 dager i året = 6205 ganger årlig, som gir en enorm ådelig føde og kraft til djevelen som islam dyrker. Djevelens demoner elsker muslimer.

Merk deg at dette verset blant mange flere andre muslimsk vestlige Koran utgaver, ikke er oversatt direkte fra Arabisk til Engelsk,men ofte "sukkret" og utvannet for å lure vestlige evneveike politikere og ledere. Vi har derfor gått til mer direkte oversatt Koran utgaver fra Arabisk. Koranen 1.6 - 7; >>> [ Se også Koranen 1.6 - 7 her ]

For å ytterligere bevise at denne oversettelsen er riktig oversatt fra Arabisk til Engelsk kan vi gå til den anerkjente og respekterte Koran kommentatoren og muslimen "Ibn Kathir" blant de fleste muslimer, som uttaler følgende:

Ibn Kathir kommenterer Koranen 1:6 - 7 slik:

"

Allah forsvarer at de to veiene han beskrev her fører til vill ledelse(Villspor) da han gjentok negasjonen(benektelsen) "ikke". Disse to veiene er veiene til Kristne og Jøder, et faktum som troende[muslimer] bør vokte seg for slik at de unngår dem. Veien til troende[muslimer] er kunnskap om sannheten og å overholde den. Til sammenligning sluttet Jødene å praktisere religionen, mens de Kristne mistet den sanne kunnskap. Dette er grunnen til at vrede(sinne) falt over Jødene, mens beskrivelsen "ført på villspor" 'er mer passende for de Kristne. De som vet, men unngår å implementere[praktisere] sannheten, fortjener vrede(sinne), i motsetning til de som er uvitende. De kristne ønsker å søke sann kunnskap, men finner det ikke fordi de ikke søkte det fra de rette ressurser[kilder].

"

Videre sitat:

"

Dette er grunnen til at de ble ledet på villspor. Vi bør også nevne at både Kristne og Jøder har gjort seg fortjent til vrede(sinne) og blir villedet, men vrede(sinne) er mer en egenskap bestemt av Jødene. Sa Allah om Jødene." Les mer her:

http://www.qtafsir.com/index.php?option=com_content&task=view&id=63&Itemid=35

eller

Ibn Kathir som er en respektert og akseptert Koran kommentator blant de fleste muslimer er heller ikke på noen måte en såkalt "ensom ekstremist". Den samme oppfatningen av disse versene finner man igjen hos andre anerkjente og repekterte Koran kommentatorer og lærde, slik som Tabari, Zamakhshari, Tafsir al-Jalalayn, the Tanwir al-Miqbas min Tafsir Ibn Abbas, og Ibn Arabi.

Disse 17 hat bønnene som muslimer fremfører mot Jøder og kristne blir også bekreftet i mange andre Koran vers:

https://sites.google.com/site/muslimskbedrag/04

eller her:

https://sites.google.com/site/muslimskbedrag/andekrigen/andelighat/antibibelsk

Les mer om åndekrigen her:

https://sites.google.com/site/muslimskbedrag/andekrigen

Samtidig som denne åndelige krigen gjennomføres brytes også våre vestlige lands lover ved at muslimer demonstrerer makt gjennom å sperre av gater for å be i land som USA, England og Frankrike, hver eneste fredag:

Frankrike:

Her i New York:

http://www.hoax-slayer.com/muslim-fridays-new-york.shtml

Frankrike:

http://www.hudson-ny.org/2355/france-islam-overtaking-catholicism

England:

http://barenakedislam.com/index.php/2010/02/28/muslims-now-squatting-in-the-streets-of-london/

http://www.liveleak.com/view?i=714_1283436235

http://www.european-freedom-initiative.org/index.php?option=com_content&view=article&id=123%3Amuslims-praying-on-the-streets-of-paris&catid=15%3Aarticles&Itemid=9&lang=en

Russland:

http://rt.com/news/muslims-mark-end-ramadan-443/

Galskapen føres videre av vår naive selvmordspolitikere og ledere som er blinde på hva islam og muslimer utretter hver neste dag slik de har gjort det i over 1400 år:

https://sites.google.com/site/muslimskbedrag/resultatv