Islams lærebøker [ Kilden til daglige drap og utryddelse av mennesker,demokrati og ytringsfrihet ]

Post date: Jul 08, 2010 11:1:47 AM

Advarsel:

Følgende Islamsk muslimske oppslagsverk inneholder sterke, brutale,barbariske og voldelige,fascistiske og nazistiske ordrer. Motsetninger i disse oppslagsverk er begge riktige,fordi de utføres etter hvor mye makt islam oppnår i et samfunn. Likevel er de fleste vers og vi snakker da om de voldelige versene skrevet på et senere tidspunkt som er det endelige mål for islam. Dermed vet vi at de få tidligere vers utgår på et tidspunkt når islam har oppnådd makt og styrke til å ta makten i et land eller område. Mens få mildere vers eller oppfordringer skal utføres når islam er svak for å infiltrere vestlige demokratier for å oppnå mer makt, brukes storeparten av islams fascistiske og voldelige oppfordringer og trussler til å håndheve og sikre at islam ikke mister erobret makt, men oppnår mer makt gjennom trussler,hat,oppvigleri, fascisme,nazisme,slaveri og sakte men sikkert utryddelse av alle andre tro systemer som ateisme, jødedom,kristendom,hinduisme,budisme osv. Den brutale virkelighet og den fascisme og nazisme som som kommer til syne er det endelige mål for islam og er derfor det viktigste. Som en helgardering for å være sikker på at demokrati, ytringsfrihet og alle vantro(alle ikke-muslimer) sakte men sikkert skal utryddes har islam innlagt en muslimsk fødselstall strategi(demografi) som skal sikre dette. Dette siste er trolig unødvendig av islam da evneveike og naive vestlige politkere lar seg lure og bedra av muslimer slik at de kan infiltrere våre samfunn i ledende roller,både politisk, journalistisk,rettsmessig og i alle deler av vårt samfunn.

Følgende material er derfor ment å studeres slik at flere kan ta del i forsvar av våre vestlige og demokratiske verdier som er det motsatte av islam og som islam og muslimer derfor karakteriserer som krigsområder(dar al harb). Legg merke til at ingen andre land, eller samfunnsystemer har klart å stoppe islam tidligere gjennom 1400 år, unntatt med rå makt. Det er påtide at Norske og vestlige myndigheter innser dette og totalforbyr islam's politiske ideologi fordi den er altomfattende fascistisk,nazistisk i sine forpliktende lærebøker.

Koranen, Hadith og Sira:

Islams og muslimers lære stammer fra tre verk(lære bøker). Dette er Koranen( islam hovedlærebok ) og fellesbetegnelsen i ordet Sunnha som peker til referanse skriftene Sira (Muhammads livsskildring) og Hadith (Muhammads tradisjoner). Sunnha er også kalt Muhammads ord og gjerninger(liv og tradisjoner). Det er Koranen som er islams hovedlærebok som grunnleger Muhammad dikterte ved å ene og alene hevde at engelen Gabriel sa han hadde fått det fra Allha(islams satangud). Men i realiteten kopierte(plagierte),Muhammad Bibelske skrifter fra Bibelen som kom med jødedommen og kristendommen henholdsvis 1900 og 600 år før islam, og diktet opp historier som skulle vise at han var Allhas eneste sendebud og hovedperson.

Muhammad så etterhvert som han forsøkte å lage sin egen relgion på denne måten at han ble latterliggjort av Jøder og Kristne som på denne tiden var godt utbredt da han bodde i Mekka,fordi de oppdaget ugler i mosen. Muhammad var derfor lite populær i Mekka. Da Muhammad så at dette ikke virket endret han stategi,ble krigsherre og flyttet til Medina hvor han la in en politisk,ideologisk strategisk krigføring som var så barbarisk brutal og truende at flere og flere vantro(ikke muslimer) valgte å underlegge seg eller konvertere til islam,oftest i ren frykt. De som ikke gjorde det ble enten drept eller regnet for å vere lovløse slaver(dhimmis), som kunne undertrykkes,ydmykes eller drepes,voldtaes og lemlestes på et hvilket som helst tidspunkt av muslimer.

Muhammad har gjentatte ganger sagt i Koranen at målet er at all i hele verden skal etterligne han selv i alle deler av sitt liv. Det gjorde han i visshet om at viss alle gjør det,så vil også hans ideologiske og politiske strategier bli etterlignet og fulgt. Og fordi alle mennesker som kaller seg en muslim er pliktig til å etterligne og etterleve Muhammads liv og dermed også hans brutale og terroriserende verden for å utrydde alle andre tro systemer.

Vi får da en klar ramme rundt islam ved hjelp av følgende tre bokverk(bøker), hvor allt om islam utspiller seg og handler om at hans dyrkere,etterfølgere eller muslimer plikter å etterligne og følge de oppfordringer som Muhammed dikterte i Koranen,Sira og Hadith. Noe som igjen gjør at ingen kan så tvil om det som står skrevet der. I tillegg har vi 1400 år med brutal,barbarisk Islamsk historie som den dag i dag også gjennspeiler dette og som i dag utpiller seg mer og mer som krigsområder i godt utviklede vestlige land.

Koranen = Islams hovedlærebok = Muhammads fascistiske ord og gjerninger(liv og tradisjoner) som muslimer plikter å etterligne og etterfølge i sine daglige gjøremål og i alle livsfaser.

Sunnha = ( Sira og Hadith ) = Muhammads fascistiske ord og gjerninger(liv og tradisjoner) som muslimer plikter å etterligne og etterfølge i sine daglige gjøremål og i alle livsfaser.

Islam er ideologisk politikk og krigføring på alle områder. En gruppe amerikanske lærde har studert islam's lærebøker Koranen, Sira og Hadith, og de har tallene klare:

67% av Koranen (Mekkadelen) handler om hvordan muslimer og islam skal underlegge vantro( ikke-muslimer ) under islam.

51% av Koranen (Medinadelen) handler om hvordan muslimer og islam skal underlegge vantro( ikke-muslimer ) under islam.

90% av Koranen er samtidig om Muhammads liv og bare 10% omhandler Allhas liv.

97% av all jihad i hadith al-Bukhari er jihad(hellig krig) ved sverd. Kun 3% handler om indre åndelig strev.

75% av Sira (historien om Muhammad) er om jihad(hellig krig) mot vantro.

Religion i betydningen personlig tro er den aller minste delen av islamske skrifter og tekster i Koranen,Hadith og Sira

Koranen [ Islams og muslimers hovedlærebok diktert av islams grunnlegger Muhammad ]:

Arabisk til Engelske Koranoversettelser fra "USC" eller "YaQuB" gir en ganske direkte og ekte oversettelse,spesielt siden disse gir flere ulike oversettelser av hvert hvers. Du finner disse her:

Koranen fra USC ( Universitete i Sør California,USA)

https://sites.google.com/site/quranmonitor/

Koranen fra YaQuB (Yet Another Qur'an Browser):

http://qb.gomen.org/QuranBrowser/ <<<BRUKSMETODE>>> Kopier inn navnet på Kapittelet(Surahen) som du finner: [ her ] i søkefeltet og deretter legg til vers nummeret du vil finne.

Flere Koran utgaver:

https://sites.google.com/site/muslimskbedrag/koraner

Andre sider >>> KoranLink2(Al Islam) | KoranLink3

Al Islam linken over inneholder også ulike tafsirs(kommentar sider) under selve koran utskrift bildet, under hvert kapitel og vers i koranen, men krever litt mer forståelse av hvordan side menyene virker da mye ikke automatisk blir oversatt til Engelsk.

En video som viser noe av det fascistiske og nazistiske inneholdet i Koranen som du selv kan slå opp i Koranen ovenfor:

http://www.youtube.com/watch?v=aTCchI7HSEg

Hadith [ Muhammad's tradisjoner som brukes som referansebok til Koranen for å tolke Koranen ut fra grunnleggerens tradisjoner ]:

Mest anerkjente Hadith heter: Ahadith av Sahih Bukhari og finnes her:

https://sites.google.com/site/hadithmonitor/bukhari/

Flere hadith's:

https://sites.google.com/site/hadithmonitor/

Selv om det finnes ulike versjoner av Hadith med små ubetydelige eller ingen forskjeller i den totalle fascistiske og nazistiske krigen mot vantro, så er Ahadith av Sahih Bukhari den mest anerkjente Hadith blant muslimer.

Sira [ Muhammads livsskildring som brukes som referansebok til Koranen for å tolke Koranen ut fra grunnleggerens liv ]:

Mest anerkjente Sira heter: Sirat Rasoul Allah av Ibn Ishaq og finnes her:

http://www.faithfreedom.org/Articles/sira/index.htm

Selv om det finnes ulike versjoner av Sira med små ubetydelige eller ingen forskjeller i den totalle fascistiske og nazistiske krigen mot vantro, så er Sirat Rasoul Allah av Ibn Ishaq den mest anerkjente Sira blant muslimer.

Felles Index (Startside) for de samlede makverker av Koranen, Hadith og Sira

Viktige hjelpesider: [ Internett sider som hjelper oss å oversette,forklare og tolke Koranen og dens vers til bokstavelig og ordrett betydning ]

Tafsir [ En tafsir er en direkte oversettelse og forklaring av hvert enkelt koran vers. De mest anerkjente og brukte Tafsir er Tafsir al-jalalayn og Tafsir Ibn Kathir . ]

Her kan du slå opp Koran vers og få de forklart nærmere.

http://www.altafsir.com/Tafasir.asp?tMadhNo=0&tTafsirNo=0&tSoraNo=1&tAyahNo=1&tDisplay=no&LanguageID=2 >>> Hovedsidelink

eller her:

http://www.qtafsir.com/index.php?option=com_content&task=view&id=3000&Itemid=731

eller her:

https://sites.google.com/site/tafsirmonitor/kathir

Reliance of the Traveller [ Er en anerkjent forklarende manual bok blant alle muslimer på hvordan islamske sharia lover skal tolkes, praktiseres og utføres ]

I Boka "Reliance of the Traveller" som kan man finne her kan man f.eks lese:

Punkt: o8.1 sier følgende:

Når en normal person som når pubertetsalderen frivillig forlater islam, så fortjener personen å bli drept.

Punkt: o8.4 bekrefter dette ved å påpeke at det er ingen straff for å drepe mennesker som har forlatt islam.

Answeringmuslims[ En side som forklarer og konfronterer muslimer med bevis på at Muhammad var en selvoppnevnt, blodtørstig og gal krigsherre og at hans bok Koranen,hans liv og tradisjoner,Sira og Hadith, hans gud Allha har ingenting med relgion og den ekte GUD(Jesus) å gjøre, og fordi Muhammad's oppdiktede historier kom henholdsvis 2000 år og 600 år etter Jødedommen og Kristendommen.]

http://www.answeringmuslims.com/

Se også deres youtube kanaler:

http://www.youtube.com/abnsat

http://www.youtube.com/englishgospel

http://www.youtube.com/arabicgospel

http://www.youtube.com/aramaicgospel

Investigate Islam [ Enda en side som forklarer og konfronterer muslimer med bevis på at Muhammad var en selvoppnevnt, blodtørstig og gal krigsherre og at hans bok Koranen,hans liv og tradisjoner,Sira og Hadith, hans gud Allha har ingenting med relgion og den ekte GUD(Jesus) å gjøre, og fordi Muhammad's oppdiktede historier kom henholdsvis 2000 år og 600 år etter Jødedommen og Kristendommen.]

http://www.investigateislam.com/english/ eller http://www.muhammadtube.com/

Eksempler på forklarende videoer fra denne siden kan du finne over hele Internet og spesielt på youtube og Google Video:

Eksempel:

http://www.youtube.com/watch?v=xHzFkky1qZI

http://www.youtube.com/watch?v=HgzIV5z6dfo

Inthenameofallah: [ En side som forklarerer og konfronterer muslimer med bevis på at Muhammad var en selvoppnevnt, blodtørstig og gal krigsherre og at hans bok Koranen,hans liv og tradisjoner,Sira og Hadith, hans gud Allha har ingenting med relgion og den ekte GUD(Jesus) å gjøre, og fordi Muhammad's oppdiktede historier kom henholdsvis 1900 år og 600 år etter Jødedommen og Kristendommen.]

http://www.inthenameofallah.org/

Eksempler på forklarende videoer fra denne siden kan du finne over hele Internet og spesielt på youtube og Google Video:

Eksempel:

http://www.youtube.com/watch?v=p7iB0GH7zgU

Andre viktige fakta bringende sider om islam og muslimer:

Mange andre fakta og sannhetsbringende sider om Islam finner du her:

http://sites.google.com/site/muslimskbedrag/03

Andre viktige nedlastning ressurser og dokumenter:

https://sites.google.com/site/kunnskapsarsenalet/

Fra Arbabisk - Engelsk er vers i Koranen også pyntet på,forfinet og forvirrende uskadeliggjort av muslimske oversettere:

OBS:

Bruk gjerne KoranLink2(Al Islam) for oversettelser og tafsir på samme side sammen med Goggle Språkvertøy siden som kan oversette det som ikke blir oversett automatisk fra Arabisk.

Al Islam siden er hovedsiden til Islamske myndigheter i Sudia Arabia som reknes å inneha den største myndighet i sunni islamske doktrine i verden og som kan tilsvare Vatikanet som finnes i vår vestlige verden.

Tafsirer(kommentar felt) under Koran vers bildet kan også velges ved å sammenligne menyen på bildet under:

Vær også klar over det er utgitt en mengde Engelsk oversatte utgaver av Koranen over flere år. Mesteparten er oversatt av muslimer selv. Disse oversatte utgavene som brukt over gir oss en helhetsforståelse av hva Islam og muslimers krig mot vantro(ikke muslimer) handler om, men mange vers er også forfinet,uskyldiggjort og pyntet på fra den Aarbiske til Engelske oversettelsen for å fremstille det hele mer ufarlig, og tilpasset for å skjule Islam's helhetlige mål og kamp for vestlige vantro(ikke muslimer). I noen Engelske nettugaver finner vi også vers som er fjernet for å ikke vise de for vestlige, i tillegg til at ord er feilplassert og fjernet for å skjule de mye mer groteske, barbariske og politiske mål som Islam og muslimer søker å oppnå i krigen mot alle andre tro systemer. Det finnes likevel en ikke Islamsk gruppe som har gjort noe med dette og oversatt direkte fra Arabisk til Engelsk. Og selv om den enda ikke er gratis for at de må dekke inn sine utgifter så finner du mer informasjon om dette her: The Straight Way

Egypytern "Usama Dakdok" fra The Straight Way sier på et av av video intervjuene som ligger på Youtube at om du ikke kan kjøpe hans direkte oversatte Koran som har fått navnet, "Den generøse Koranen" eller "The generous Quran" så kan du laste ned en gratis Engelsk utgave som er mye nærmere den ekte utgaven enn mange andre muslimsk oversatte utgaver.

Denne gratis utgaven finner du her:

http://www.clay.smith.name/ eller direkte sidelink her: [ Direkte nedlastings side ] [ Online Versjon ]

Her er en annen:

http://www.getislam.net/ebooks/quran-and-hadith/parallel-quran.pdf

Etterhvert som du studerer islam og muslimer ut fra alle sider og vinkler, uten påvirkning fra hjernevaskede islamske imamer og lærde,så vil du se at, disse makverk,Koranen,Sira og Hadith, ikke har noe til felles med våre vestlige demokratiske verdier og at det faktisk er det motsatte av demokrati og ytringsfrihet. Det verste er at de har som mål å skjerme oss fra sannheten og sakte men sikkert utrydde alle andre tro systemer.

Kjøp to få tre i samme pakning: