Tre ting du bør vite om Islam før det angår deg!

Post date: Jul 30, 2010 11:5:9 AM

Tre overraskende ting du antakelig ikke visste om islam.

Klikk på filmen for å få et større skjermebilde. Lengre ned vil du finne en Norsk oversettelse.

Norsk oversettelse:

Punkt 1.)

Mange vestlige desinformerte politikere, ledere og andre tror at Islam er misbrukt av såkalt extreme muslimer på samme måte som f.eks jødedommen og kristendommen er blitt misbrukt av jøder og kristne.

Dette tror vestlige desinformerte politikere, ledere og andre på fordi de tror at Islam ideologi kan sammenliknes med andre relgioner.

Grunnen til det er at vestlige ikke ser forskjellen på Islams hovedlærebok og andre relgioner og tro systemer som vi kjenner til.

F.eks så er den Kristne og Jødiske Bibelen skrevet at ulike forfattere som har fått oppleve og erfare mirakler med egne øyne, eller via åpenbaringer,drømmer og visdom fra GUD eller Jesus som så har blitt skrevet ned gjennom og en tids-forskjell på flere århundrer og samlet i en bok kalt Bibelen.

Selv om ikke alle vestlige er kristne eller jøder så kjenner de aller fleste av oss til dette og hvordan Bibelen er oppbygget og laget. Det er derfor enkelt for oss å tro at Islam's hovedlærebok, kalt Koranen er oppbygget og laget på samme måte. Men dette er en fullstendig dessinformasjon og feiloppfattelse. Ingen ting er lengre fra sannheten.

Islam's hovedlærebok kalt Koranen er diktert ene og alene av en man og grunnlegger ved navn Muhammad i løpet av hans korte 62 årige liv (570 - 632 CE), vår tidsregning og er ment å tolkes bokstavelig og er ikke full av symolisme, uklare overensstemmende mål osv. Det er for det meste direkte ordrer, og disse ordrene skal utføres og etterlignes på samme måte som Muhammad utførte det. Derfor brukes referansebøkene Sira og Hadith som omhandler Muhammads liv og Tradisjoner til å utføre disse ordrene bokstavelig.

Selvsagt så inneholder Koranen motsetninger, slik andre relgiøse bøker har, men Koranen fremskaffer informasjon om hva som skal gjøres med slike motsetninger. Det er forklart i Koranen at viss man har to vers med ordrer,lover eller regler, så skal man alltid følge eller erstatte(oppheve) tidligere vers med senere vers.

Mange vestlige vet ikke at de få tidlige,fredelige og tollerange versene av Muhammad ble skrevet tidlig i Muhammad's selvoppnevnte profetiske karriere, da han hele 600 år etter kristendommen og hele 1900 år etter jødedommen forsøkte å utkonkurrere andre tro systemer ved å grunnlegge sin egen relgion Islam,

Senere da Muhammed så at han mislyktes i å skape sin egen relgion,ble latterliggjort og hadde få tilhengere, så endret Muhammad taktikk flyttet fra Mekka til Medina og dikterte vers som var mer voldelige, mindre tollerange og mye mer fascistisk, nazistiske. Noe som også Muhammad viste i praksis ved å massakrere hele stammer,plyndre, drive slavehandel,undertrykking,voldtekter,pedofili,lemlesting og undertrykking osv.

Så når de fleste vestlige mennesker hører krigsoppfordrende muslimer rope om mer vold, mindre demokrati og ytringsfrihet fra senere vers og tilsynelatende fredelige muslimer rope om dialog,integrering og fred, fra tidligere vers så tror vestlige at dette er motsetninger på samme måte som i Bibelens gamle og nye testamente(Torraen og Gospelet). Vestlige tror at det er dette som er grunnen til at muslimer oppfører seg ulikt fordi de kan velge og vrake fra motsetninger i Koranen og dermed rettferdiggjøre og begrunne alle sine handlinger og mål ut fra dette.

Men Koranen har en helt annen funksjon. Det finnes ingen måter for at en muslim kan velge eller vrake fra koranen. Det står helt klart i Koranen at en muslim aldri må endre eller ignorere noen del av Koranen eller så vil de brenne i et helvetes flammehav for evig tid. Ved å studere islam nærmere både historisk og i vår daglige hverdag ser vi også at begge sider av disse motsetninger er like viktig fordi de har en funksjon.

Funksjonen er at alle muslimer plikter å etterligne Muhammads strategi på alle områder å utnytte de få fredelige versene til å få innpass,status og makt hos vantro vestlige(ikke muslimer) og når nok makt er oppnådd til å gjøre opprør,oppvigleri og overtakelse så inntrer de mange voldelige og fascistsike delene av islam. I siste del vil Jihad(hellig krig) gi muslimer makt og styrke til å slakte ned resterende motstand.

Punkt 2.)

Målet og plikten til muslimer verden over er å jobbe spiker for spiker for å innføre Islamske sharia lover som er lover som bygger på Muhammads ordrer i Koranen og hans liv og tradisjoner fortalt i referansebøkene Sira og Hadith.

Mange vestlige ser og oppfatter ikke hvor politisk orientert Islam er i sin infrastruktur og kjerne. Som vi kunne forstå ut fra punkt 1.) ovenfor, så er Islam mer en politisk relgiøs ideologi enn det er en relgion.

Vitenskapelige metoder viser at mindre enn 39% av Koranen handler om relgion og hele 61% handler om måter å overta makten på i et område eller land gjennom undertrykking og tilslutt utrydding av alle andre tro systemer og vantro(ikke muslimer) mennesker. Hele 90% prosent av koranen handler om å etterlige og etterleve Muhammad ordrer og bare 10% handler om Allha som er Islam's gud. Det forteller oss også at Islam er en politisk ideologi.

Islam inkluderer en innebygget pliktig,obligatorisk,gyldig og rettmessig plan for hele samfunnet. Denne planen er Sharia. I islam finnes inget skille mellom det politiske og det relgiøse og sammenlagt så utgjør Sharia og Islam et totalitært styre som påtvinger samfunnet og dets innbyggere lover og regler på alle områder og nivåer.

Disse lovene omhandler kontroll av følgende:

- Pliktige relgiøse tilbedelser til Allha(islams gud)

- Gjenomføring av kontrakter og transaksjoner.

- Oppførsel og moral

- Trospørsmål

- Straffer,lover osv.

Islam har egen relgion,egne lover,eget politisk system, eget økomiske system, egne sosiale regler og ikke minst egne miltære deler i seg, akkurat som en regjering. Det som løfter det hele er den minste relgiøse delen av det hele.

Islams gud kalt "Allha", skapt av Muhammad, gjør det helt klart at menneske skapte regjeringer, slik som vestlige demokratier med ytringsfrihet, hvor man kan kritisere Koranen er avskyeligheter og styggedom som må ødelegges,elimineres og ryddes av veien.

Det moderne utrykket "Snikende eller krypende sharia"(eng: Creeping Sharia), er brukt for å forklare hvordan islamske lover sakte men sikkert blir innført gjennom et bevist,metodiske og systematisk islam som er godt etablert i vestlige(ikke muslimske) land. Et godt eksempel på dette er sharia domstoler som allerede er godt etablerte i England med egne lover og regler for muslimer på sidelinjen til det britiske samfunn. Dette er bare begynnelsen. Disse sharia domstolen behandler i første rekke saker som skilsmisser, finansielle uenigheter og hjemmevold, men det blir stadig gjort forsøk på å videreinnføre dette for alle landets innbyggere i land som Tyskland, Sverige,Frankrike,England, andre europeiske og vestlige land. Dette er en evigvarende kamp som startet samme dag som man slapp den første muslim inn i våre land og vil bli en evigvarende kamp inntil vi enten gir opp eller blir nedstemt gjennom faktorer som infiltrasjon, desinformerte vestlige politikere og ledere eller ved islams helgardering som ligger i utkonkkurering via demografisk muslimsk fødselsstatistikk. Det vil si at det er bare et spørsmål om tid.

Mens sharia allerede har fått en fot innenfor våre samfunn hvor islamske lover hånhever strideligheter mellom muslimer i saker som arv og hjemmevold, så burde det engasjere deg å vite at Sharia lover gir ordre om følgende:

- At drankere og spillere skal piskes.

- Tillater menn å slå sine koner.

- Tillater et skadet offer eller en saksøker å hevne seg på samme måte mot den som utførte volden eller skaden.(Her gjelder bokstavelig talt,en tann for en tann og et øye for et øye).

- Gir ordre til at en tyv skal få en hånd kuttet av.

- Gir ordre om at homofile må bli drept.

- Gir ordre om at ugifte som driver utukt(umoralsk sexuell hadling) blir pisket.

- Gir ordre om at ekteskapsbrudd blir straffet med døden via steining.

- Gir ordre om at både vantro(ikke muslimer) og muslimske kritikere av islam via Koranen,Muhammad eller sharia lovene blir straffet med døden.

- Gir ordre til at muslimer som ønsker å forlate islam skal bli drept.

- Gir ordre eller kommanderer muslimer til fremadgående offensivt angripende og aggressivt angrep.(Se også "dar al islam").

Som skrevet i Koranen så skal Sharia vere loven til islams gud "Allha". Alle andre typer av regjeringer eller tro systemer blir reknet for å være en synd. Det er en plikt for enhver muslim å fortsette å streve

eller arbeide på alle områder inntil alle regjeringer har blitt konvertert og underlagt Sharia lover. (Se også "dar al islam").

Punkt 3.)

Muslimer har lisens til å bedra,illusjonere eller lyge for vantro(ikke muslimer),hvis det fremmer eller hjelper islam. Siden vestlige land og demokratier er en konstant trussel mot islam og islam og fordi islam konstant må avansere for å innføre sharia i hele verden så er det også en konstant lisens(rett) til å lyge til vantro og vestlige politikere og ledere.

For vestlige så er dette enda et overaskende begrep, kalt "Taqiyya" i Islam.

Mens de fleste andre relgioner og tro systemer oppfordrer til sannferdighet og oppriktighet, så oppfordrer Koranen alle muslimer om å lyge om deres tro og deres politiske mål(ærgjerrighet), for å spre og beskytte islam. En muslim kan til og med benekte at han/hun er muslim viss det fremmer eller hjelper islam.

Det er utallig mange eksempler på Islamske ledere som sier eller forteller en ting på Engelsk til vestlig presse og deretter sier noe fullstendig annet til deres egne tilhengere og muslimer på Arabisk, noen få dager senere.

Å bedra og illusjonere fiender er alltid en nyttig taktikk i krig og islam er i krig med den Ikke-muslimske verden inntil hele verden må gi opp og må innføre Sharia lover.

Alle vestlige og ikke muslimske land er derfor fiender av islam. Derfor er det å lyge,iilusjonere og bedra noe som er totalt akseptert blant muslimer i vestlige og vantro land. Muslimer blir til og med oppfordret til å lyge viss det kan videreutvikle eller fremme spredningen av islam.

Som et nylig eksempel, så trodde man lenge at den islamske organisasjonen "Islamic American Relief Agency (IARA-USA)" i USA drev med pengeinnsamling for foreldreløse barn, men i praksis ble pengene formidlet videre til andre Islamske terrorister.

De bedro og illusjonerte godhjertede, naive vestlige vantro til å gi penger til organisasjoner som aktivt ble brukt til å drepe deres egne vestlige landsmenn eller vantro. Stoltenberg pg Støre har overført milliarder til islamske regjeringer i Afghanistan,pakistan,Gaza og Irak som er blitt brukt til å drepe amerikanske og allierte styrker bl.a

Gjør dine egne undersøkelser selv. Dette er ikke engangstilfeller men hverdagen over hele verden og i våre vestlige land. Man regner med at for å forstå islam, så må man bruke mange år av sitt liv og de fleste vestlige politikere og ledere har i dag ikke denne kunnskapen, og heller har mange av dem ikke tid til å studere dette så utrolig viktige for våre etterkommere.Ofte er de istedet opptatt å legge til rette for utbredelse av islam og redde for å si imot islam eller være politisk ukorrekte. Enhver nordmann,vantro eller vestlig har derfor et ansvar på seg til å opplyse andre om denne trusselen før den blir realitet. Vi har også et ansvar for å stemme ut og aktivt fjerne politikere som mangler kunnskap om Islam.

Derfor sier muslimer at Islam er en fredelig relgion:

Muslimske organisasjoner verden over kunngjør stadig at islam er en fredelig relgion. Men hva betyr egentlig det ? Det ser veldig lett ut når en muslim nevner et fredelig vers fra den tidlige delen av Koranen ved å følge prinsippene i islamsk Taqiyya slik at man overser å nevne at disse få tidligere versene utgår eller blir avskaffet av senere høyt voldelige og fascistiske vers.

Ifølge Koranen så vil verden bli fredelig kunn når Islam og islamsk Sharia lover regjerer eller hersker i alle land, og aldri før den tid. Dette er grunnen til at muslimer oppriktig kan si at Islam er en fredlig relgion.

Viss noen av disse punktene overrasket deg, så er det garantert sikkert mye du ikke vet om islam

Dette emnet vil påvirke deg og dine i nær framtid, så benytt anledningen til å informere dine nærmeste,venner,kjente og andre, nå som vi enda har et demokrati med ytringsfrihet!

En av mange bidragsytere til ovennevnte video er følgende side:

http://www.citizenwarrior.com

Koranen på nettet:

http://sites.google.com/site/muslimskbedrag/hjelp/ahjelp/3

Abrogations(Islams opphevelses lære):

http://sites.google.com/site/muslimskbedrag/opphevelse

Sharia:

http://sites.google.com/site/muslimskbedrag/sharia

Taqiyya:

http://sites.google.com/site/muslimskbedrag/05/02

Dar al-harb ( Islam og muslimer betegner vestlige demokratiske land som krigsområder ):

http://sites.google.com/site/muslimskbedrag/05/02/01

Mye mer finner du her og i linker til venstre:

http://sites.google.com/site/muslimskbedrag/leksjoner

Artikkelbilde:

Nei til mer Islamisering av Norge