Al Taqiyya - side 3.

Al-taqiyya og bedrag er ord som kan brukes for å forklare en praksis muslimer kynisk bruker for å lyge for ikke-muslimer. Alle bortsett fra noen få av de mest fundamentalistiske muslimene betrakter Al-taqiyya eller å lyve for ikke-muslimer å være en god en god gjerning.

Dette er veldig viktig når man husker på at i islam er frelsen avhengig av gode gjerninger. Dette betyr at en når en muslim lyver til en ikke-muslim så gjør muslimer en god gjerning for å kunne oppnå frelse.

Det likner mye på når en kristen tar imot Jesus som sin frelser. En av de store forskjellene er at en kristen bare må godta Jesus som sin frelser en gang for å bli frelset for alltid , mens en muslim må gjøre sine gode gjerninger konsekvent og gjentatte ganger hele livet for å tjene Allhas frelse med unntak av at muslimer kan få evig frelse ved å dø når de bekjemper ikke-muslimer.

Dette er spesielt viktig når man innser at det eneste arbeidet som kan garantere frelse for en muslim er å drepe og utføre krig mot ikke-muslimer, eller i det minste støtte dem som våger å drepe og føre krig mot ikke-muslimer.

Det er derfor bare logisk og naturlig for en muslim å lyge til støtte for en krig mot ikke-muslimer når det kan garantere frelse.

Dette er en veldig kraftig motivasjon for enhver muslim til å lyve til hvem som helst ikke-muslimer for hvilken som helst grunn, men særlig når det gjelder hvilken som helst krig eller militære innsats mot ikke-muslimer.

Jeg har lært at for denne grunn er det vanlig praksis for muslimer, særlig ledere, til å lyge om krig mot ikke-muslimer. Disse løgnene kommer i mange former som at man benektes at Islam er i krig mot ikke-muslimer, at Koran lærer frelse gjennom å slåss og drepe ikke-muslimer, benekting av 11.9 terrorist angrepet i USA, eller hvor muslimske land nekter at de har militære intensjoner mot Israel, USA eller andre ikke-muslimske land.

Dette reiser en mengde spørsmål. Er de såkalte muslimske freds demonstrasjonene i USA, faktisk bruk av Al-taqiyya eller et bedrag for å tjene deres frelse ved å lyve og prøve å påvirke USA og Israels forsøk på å forsvare seg ? Er den muslimske støtte erklæringen om 11.9 i USA eller benektingen av 11.9 i andre land et forsøk på å spille grupper opp mot hverandre for å tjene den frelse som Al-taqiyya lover dem ved løgn ?. Er de muslimske lederne offisielle talere som bruker Al-taqiyya for å tjene frelse ved å lyve i amerikanske medier om dem som slåss fordi de er "blir undertrykt av Israel" når det er mange muslimer som er borgere i Israel, har gode jobber, har sine egen blomstrende næringsliv, som har stemme rett, og som selv ermed i den israelske regjering?

Jeg så nylig et ABC 20/20 nyhets tv program med Barbara Walters hvor hun dro til Saudi Arabia for å møte forskjellige menneskerom tekster som var blitt avdekket i offentlig skole bøker der og som underviser i hat og drap på ikke-muslimer, men spesielt jøder. Der så vi at nesten alle muslimske menn og muslimske kvinner som var med på intervjuet kynisk løy om hva Koranen sier om krig, hat og dreping av jøder. Ikke en av dem fortalte sannheten. Dette var helt tydelig al-taqiyya.

Spesielt Interessant var da Barbara Walters stilte spørsmål ved visse setninger og utrykk som fortalte at Jøder ville skjule seg bak trær og trærne ville varsle muslimer slik, "jøde skjuler seg bak meg, kom og drep ham." Ikke en av muslimene i intervjuet ville fortelle henne om den muslimske åpenbaringen som nemt foran, i stedet løy de alle for henne om islam som en religion for fred unntatt tre unge radikale muslimer som halvveis innrømmet at islam og Koranen har en agenda med krig og drap. Men selv de var svært forsiktig med å tone ned de militante versene i koranen til ubetydelige vers som fortelles og praktiseres av både ortodokse eller fundamentalistiske muslimer.

Det bør nevnes at jeg har lest på noen muslimske nettsteder som hevder at de ikke utfører Al-taqiyya, er åpne om den hellige krigs mentalitet i islam, og er stolte av at de ikke bedrar eller lyver. Men min forståelse er at dette er bare de mest "radikale" eller ortodokse muslimer. Det synes som det store flertallet av muslimer faktisk er stolte av at de bedrar eller lyver. Problemet er, hvordan kan du fortelle hvilke som ikke lyve for deg hvis du ikke kjenner koranen og islam ? I utgangspunktet kan du ikke tro på noen på grunn av de mange. Det er min oppfatning at de eneste muslimer som en ikke-muslim kan tro på er fundamentalistiske muslimer som åpent innrømmer at Islam er en krigers religion og at de er forplikter seg til å drepe alle ikke-muslimer. Men selv da må vi være kritiske, og våkne

Oppsummert betyr Al-taqiyya og bedrag at ingen, ikke-muslims kan tro noe fortalt av noen muslim særlig hvis den har å gjøre med Koranen fordi den er en evigvarende Jihad mot alle ikke-muslimer. Grunnen til dette er at muslimer betrakter Al-taqiyya eller det å bedra og lyve for ikke-muslimer å være en god gjerning for å kunne oppnå frelse.

Kilde:

Al-taqiyya:

http://hauns.com/~DCQu4E5g/koran5.html

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Nei til mer Islamisering av Norge

http://www.facebook.com/group.php?gid=54048951775