Islamsk og muslimsk tankemønster

Gjennom utallige diskusjoner og samtaler med muslimer opp igjenom årene erfarer man ikke bare at muslimer generellt har en ideologisk bakvendt og et omvendt tankemønster som er fatalt lett å missfortå av vestlige kunnskapsløse, man får også en erfaring i å forstå hvordan en slik tankegang forsvares. Her er noen veldig klare funn:

Hva mener en muslim med forsvar:

1.)

Forsvar for muslimer og i islam er å forsvare seg mot alle som har en annen tenkemåte, relgion eller annet tro system. Så derfor blir alle angrep på [ikke-muslimer] forklart og legitimert med at de er forssvar, også her forstår vi islams bakvendte tankegang som totalt uforenelig med våres vestlige.

2.)

Hva mener en muslim med demokrati:

Et demokrati for en muslim er når all motstand i punkt 1.) som man ser på som angrep mot islam ovenfor er nedkjempet og bare Islam er lov. Man er da fullstendig underlagt den satnistiske hedningeavguden "Allah". DVS. når kunn islam er lov og kunn muslimer får lov til å eksistere og alle andre tro systemer er utryddet eller midlertidig undertykt for å nå målet.

3.)

Islam, Koranen og muslimer ser derfor på drap av oss andre [ikke muslimer] som ikke vil underlegge oss fascist og djevele ideologien som en god gjerning viss de får muligheten til det, noe de ofte gjør via multikulturalismen, hvor islam's fullstendig fascistiske og omvendte og strategiske verdier og får fritt spillerom til å ta livet av våre vestlige demokratier.

Gjentagende muslimsk ideologisk retorikk gjennom diskusjoner på nettsamfunn:

Man kan diskutere i det uendelige med en muslim på Internett, bare for å oppdage at de sjelden og aldri lytter til det man legger frem av beviser og argumenter, men fortsetter å spy ut løgner,bedrag og motsigelser bare for å finne punkt i motdebatantens kunnskapsløse svakhet for å tvinge dem ned kne fordi mange gir opp når det ikke har kunnskap nok til å forsvare seg mot de falske, løgnaktig bedrag som muslimer spyr om seg med når det gjelder islam,Koranen og Bibelen. I de tilfeller der de blir avsklørt som løgnere og bedragere, så bare skifter de tema og forsetter å spy ut flere løgner motsigelser og bedrag på andre områder eller tema.

Man bør være klar at for islam's muslimske lakeier(dyrkere) er angrep det beste forsvar, og gjør at man demobliserer motdebatanten eller mostanderen ved å stille han/henne ut i et kuleregn av løgner,beskyldninger og motsetninger som gjør det nesten umulig å angripe islam, viss man ikke har kunnskap,argumenter eller fakta om islam til å forsvare seg med.

Det er derfor det er så veldig viktig å inneha kunnskaper og fakta både om islam og om Bibelen som er det totalt motsatte av islam.slik at man vet hva islam er og hva det gjør både historisk og daglig den dag i dag med folk. Dessverre tar det i mange tilfeller opp til 7 år å opparbeide seg slik kunnskap gjennom private studier for å forsvare seg mot de mange løgner,bedrag og illusjoner som muslimer spyr ut. Men når man først vet sannheten er det lett å avsløre muslimers løgner, selv om de da vil forsøke å skifte tema til et annet og bruke angrep som beste forsvar.

Når en [ikke muslim] bringer opp det enorme omfanget av muslimsk terrorisme i verden, får man ofte til svar at: "Vis meg et eneste vers i Koranen som er voldelig", fordi

en muslim vil da se på alle de voldelige Koran versene som er i Koranen som forsvar og ikke agresjon. Og når vi [ikke muslimer] refererer til de mange ulike oppfordringene

til vold i Koranen som bevis blir det hele avfeid med at dette skjedde på et bestemt tidspunkt og ikke i dag.

Men dette vet de som kjenner historien til Islam og som følger med på våre daglige nyheter er ren løgn og bedrag.

Og når de kunnskapsrike [ikke muslimer] blant oss viser til vers i Hadith hvor Muhammads bekrefter sine egne vldelige handlinger og gjerninger i Hadith blir vi avfeid

med de samme løgnene og bedragene.

Dermed tror mange lettlurte og kunnskapsløe [ikke muslimer] at denne lære i Koranen ikke er like mye praktisert i dag som tidligere.

Men oppdager du en muslim som benekter Muhammads ord og gjerninger i Hadith skal du istedet fortelle han/hun at de er avslørt som løgner og bedrager siden

de da samtidig benekter at Muhammad handlinger og gjerninger i Hadith blir sett på som de beste autoritere kilde til å fortolke Koranen.

Dette kan bevises gjennom Koranen 4:59; som sier:

"Å, du som tror, adlyd Allah og adlyd sendebudet(Muhammad), og de som har autoritet blant dere, og om noen av dere har ulik oppfatning om noe, referer til Allah og

hans sendebud[Muhammad], viss dere tror på Allah og den siste dagen..."

Så derfor, om noen muslimer benekter at det som står i Hadith og Koranen er sant, så benekter de også Muhammed som de kaller profet. Da tar diskusjonen brått slutt,

fordi de er avslørt, eller muslimen vil brått hoppe over på en ny løgn for å avspore sannheten.

Men sannheten er selvsagt at muslimer som benekter det som står ordrett i Hadith og Koranen, bare benekter det overfor [ikke muslimer] og ikke foran andre muslimer,

for det er lov å lyge,skjule og bedra for å beskytte islam's mål,agenda og motiver. Sannheten er at Sunnah som er fellesbetegnelsen på både Hadith og Sira er like viktige for en muslim som Det Nye Testamentet er for en Kristen.

Det er derfor meget viktig å stå sammen med Kristne, Jøder og andre [ikke muslimske] grupper om å få arrestert Islamiserende Stoltenberg og Støre,slik at man kan begynne å ta prossen med å forby islam. Skjer ikke dette innen relativt få år vil samfunnet vårt kollapse pga. overbelastning i vold, voldekts, og kriminal statistikken.