Islamsk tildekking har politisk funksjon som fødemaskin og for å skille muslimer fra vantro

Tilsløring eller tildekking av hele kroppen er uten tvil påbudt for muslimske kvinner i islam og er et utrykk for ærbarheten(modesty) til muslimske menn til å eie muslimsk kvinner som sitt eget plantefelt(fødemaskin) til å føde muslimske barn for å bringe islam. Yngre kvinner med mulighet til ekteskap og barn er derfor av viktigere betydning for islam enn eldre kvinner uten mulighet til ekteskap og barn. Dette reflekteres også gjennom Koranens og Hadiths mange vers om tildekking eller tilsløring av muslimske kvinner som påpeker at det er synd å legge fra seg ytre plagg bortsatt fra under spesielle omstendigheter som når de ber, spiser, sover for da har ikke den muslimske mannen behov for å kontrollere dem. Muslimske kvinner blir derfor en eiedel og et politisk symbol på islam's fremgang og erobringer som er mer verdt en andre kvinner slik islam generellt ser på alle muslimer som en opphøyd og overlegen rase. Koranen sier klart at muslimske kvinner helst skal helst holde seg innenførs så de ikke utsettes for blottlegging når de føder mange barn.Altså å tilfredstille islams mål gjennom muslimske menn. Islamske slør representerer derfor et politisk våpen som har til hensikt å utrydde vestlige sækulere demokratier gjennom demografi. Kvinnediskriminering, segrigering og undertrykking kommer som en naturlig del av denne funksjonen og symbolikken. Slørene og tildekkingen er avstanden mellom kvinnen og mannen og mannens preferanse(forrang) fremfor kvinner med slør i islam. Samtidig brukes plaggene til å skille mellom dem som man kan beskytte og dem man kan skade (omringe, antaste, trakkassere, voldta og drepe vantro[ikke-muslimer]) slik vi ofte har sett.Vi ser også at dette er en direkte ordre fra "Allah" så den har den aller største betydning i islam. Legg merke til at mange prøver å dra fokuset på på tildekkingen og tilsløringen bort på spesielle plagg navn som Hijab,Niqab,Burka,Burkini, men dette har ingen betydning sålenge symbolikken og funksjonen oppfyller islams mål om verdensherredømme også gjennom undergraving,segrigering og terror osv.

Koranen 33:59;

"Fortell dine hustruer og døtre og kvinnene til de troende[muslimer] til å trekke sine kapper tett rundt dem over hele kroppen. Det er bedre så de vil bli anerkjent og ikke skadet(antastet,trakkasert,voldatt eller drept)".[ Her peker man på tildekkede muslimsk kvinner med alle kapper og plagg tett rundt dem over hele kroppen.Som også inkludrer hode og ansiktet. Deretter opphøyes den muslimske kvinnen som den anerkjente og opphøyde rasen(Se Koranen 33:32-33, Koranen 3:110 og Koranen 98:6), samtidig som vi får opplyst at kvinner som ikke er tildekket kan bli skadet(omringet, antastet,trakkasert,voldat og drept) slik vi ofte har sett ].

Koranen 24:31;

"Og fortell de troende kvinner at de skal senke sine blikk og være beskjedne og holde seg borte fra ulovlige seksuelle handlinger ved å ikke vise fram sin kropspryd, unntatt er bare det som er tydelig utenfor, og å trekke sløret over deres kropper, ansikter, nakke og bryst, osv, og ikke vise sin pryd, unntatt til sine ektemenn, deres fedre, deres manns fedre, sønner sin manns sønner, deres brødre eller deres brors sønner, eller deres søsters sønner, eller deres (muslimske) medsøstre, eller de (kvinnelige) slaver som er deres slavinner, eller gamle mannlige tjenere som ikke har kvinnebehov, eller små barn som ikke har nådd puberteten(blitt voksne). Og la dem ikke bevege sine føtter, slik at de avslører hva de skjuler av sin kropspryd..." [ Dette viser at en muslimsk kvinne bare kan presentere eller vise seg uten slør eller tildekking kunn til sine nærmeste familie og slaver ].

Koranen 33:55;

"Det skal ikke være noen forbrytelse for dine koner viss de opptrer utildekket foran deres fedre, eller deres sønner, eller deres brødre, eller deres brødres sønner, eller deres søstre sønner, eller deres (muslimske) medsøstre, eller de (kvinnelige) slaver som er deres slavinner. " [ Dette viser igjen at en muslimsk kvinne kan bare presentere eller vise seg uten slør eller tildekking bare til sine nærmeste familie og slaver.]

Koranen 24:58;

"Å du som tror. La dine slaver og de som ikke er kommmet i pubertets alderen måtte spørre deg om tillatelse før de kommer inn i ditt nærvær,tre ganger: før morgenbønnen(Fajr),og mens du legger klærne tilside på høylys dag for å kvile og etter kveldsbønn. Dette er de tre private gangene du kan kle av deg. Det er ingen synd for dem eller for deg å omgåes hverandre til andre tider uten tillatelse. Dermed erklærer "Allah" klare tegn (åpenbaringer) for deres [besøkstider]..."[ Det er altså kun tre private ganger kvinner kan legge fra seg sine slør samtidig som dette er direkte ordre fra "Allah" ].

Koranen 24:59;

"Når barna kommer i puberteten som voksne, må de spørre om tillatelse som andre voksne har bedt om tillatelse før dem [før du går inn]. Allah tydeliggjør dermed sine åpenbaringer for deg..." [ Viser at det er strenge regler for barn og voksne til å se muslimske kvinner avkledt, og bekrefter tildekking som hovedregel ].

Koranen 24:60;

"Og for slike eldre kvinner som er forbi utsiktene til ekteskap er det ingen synd(skyld) på dem hvis de legge til side sine (ytre) plagg, forutsatt at de ikke viser for mye av kroppspryden sin, men det er best for dem å være beskjedne, ...." [ Dette bekrefter tilldekking ytterligere for unge,eldre og enslige kvinner som en stor synd mens eldre uten håp om ekteskap og barn kan legge tildekkings plaggene til side forutsatt at de er beskjedne og ikke viser for mye kroppsdeler. Samtidig er det et klart tegn at fødende kvinner med barn og ekteman er mer vedt en eldre kvinner uten håp om barn og keketskap fordi de kan brukes som fødemaskiner få å bringe islams terror og fascisme ut i verden ].

Koranen 33:32-33;

"O dere hustruer av profeten! Dere er ikke som alle andre kvinner.hvis dere frykter (Allah) så vær ikke for myk i talen deres slik at en mann av usunnt hjerte skulle få lyst på deg, men snakk fornuftige ord". ["Allah" vil at muslimske kvinner skal være segrigert fra andre kvinner når det sier at muslimske kvinner er annerledes enn andre kvinner. Altså er muslimsk kvinner som dekker seg til et politisk symbol på at islam som den opphøyde og overlegne fascist rasen.]

33:

"Og holde dere stille i husene deres og ikke omgå folk for mye, som dere pleide å gjøre i gamle dager av uvitenhet. Be og og gi bidrag til Zakat(almisser for Allahs sak) og adlyde Allah og Hans sendebud[Muhammad]. Å folk i huset, Allah bare ønsker å ta bort all avskyelighet fra deg og fullstendig rense deg."

[ Her bekreftes igjen kvinneundertrykkingen ved at "Allah" for det meste bare vil at muslimske kvinner skal sitte stille hjemme i husene sine og adlyde "Allah" og Muhammad ord i Koranen.]

Hadith and Sira

Sahih Bukhari Volume 1, Book 6, Number 321;

"Muhammad blir spurt om det er riktig for en ung kvinne å forlate huset hennes uten slør. Han svarte: "Hun skal dekke seg med sløret til hennes følgesvenn".

Sahih Bukhari Volume 6, Book 60, Number 282;

"Etter at Muhammed utstedte ordren i Koranen 24:31 om at, kvinner må tildekke hele sin kropp tok kvinnene og rev opp pledd(laken) biter fra midjen(midtkroppen) sin til å dekke sine ansikter med".

Abu Dawud Book 32, Number 4092;

"Asma gikk tynt kledd da hun møtte Muhammad. Allah's Sendebud[Muhammad] ... sa: "O Asma, når en kvinne når menstruasjons alderen(er voksen), så passer det henne ikke å vise sine kroppsdeler untatt slik og slik, og han pekte på ansiktet og hendene hennes "Dette ble fortalt av Aisha".

Abu Dawud Book 2, Number 0641:

"Profeten sa: Allah godtar ikke en bønn fra en kvinne som har nådd puberteten(blitt voksen) med mindre(hvis ikke) hun bærer slør".

Sahih Bukhari Volume 4, Book 52, Number 250;

"[Profeten sa] "Det er ikke tillatt for en mann å være alene med en kvinne, og ingen kvinne bør reise bortsett fra sammen med en Muhram (dvs. hennes ektemann eller en person som hun aldri noensinne kan gifte seg med som for eksempel hennes far, bror, osv.) ". - En kvinne har heller aldri lov til å reise alene.

Sahih Bukhari Volume 1, Book 8, Number 395;

"Fortalt av Umar: "Min Herre var enig med meg i tre ting. -1 Jeg sa:" O Allahs sendebud, jeg skulle ønske vi tok stedet(plassen) til Abraham som vårt bønne sted (for noen av våre bønner ). Så kom den guddommelige inspirasjon: Og [mennesker] ta dere stedet(plassen) til Abraham som et sted for bønn (for noen av dine bønner for eksempel to rak`at av Tawaf av Ka`ba) "(2.125) -2 Og når det gjelder verset om tilsløring av kvinnene, sa jeg, "O Allahs sendebud! jeg skulle ønske du beordret deres hustruer å dekke seg til for mennene fordi gode og dårlige snakker med dem(mennene). Så ble verset om tilsløring(tildekking) av kvinnene åpenbart. -3. Når konene til profeten gjikk til samlet front mot profeten, sa jeg til dem: «Det kan være hvis han (profeten) skilte seg fra dere alle, at hans Herre (Allah) ville gi ham bedre hustruer i stedet for dere. " Så ble dette verset (det samme som jeg hadde sagt) beordret. " [ Her ser vi at kvinner igjen blir beordret å dekke seg til fordi mennene er både gode og onde, altså ustabile slik som satans demoner er, og kan angripe kvinner som ikke er tildekket når som helst. Bare i islam ser vi at menn blir betraktet som demoner og peker tilbake på satanismen i islam].

Sahih Bukhari Volume 1, Book 4, Number 148;

"Konene til Profeten pleide å gå til Al-Manasi, et vidstrakt åpent landskap,(nær Baqia ved Medina) for å gå på toalettet om natten. Umar pleide å si til profeten "La deres hustruer bli tilslørt," men Allahs sendebud[Muhammad] gjorde ikke det. En natt Sauda bint Zam'a, en av konene til profeten gikk ut samtidig med 'Isha' og hun var en høy dame. Umar kontaktet henne og sa: "Jeg har lagt merke til deg, Sauda." Han sa dette, da han ivrig ønsket at vers fra Al-Hijab (observasjons av slør på muslimske kvinner) kan bli åpenbart. Dermed beordret Allah vers fra "Al-Hijab" (En komplett kroppstildekning unntatt øynene)".[ Det er trolig herfra man har hentet betydningen av utrykket "Hijab" selv om Koranen som er den øverste kilden også krever full tildekking inkludert øynene. Tvilen dette verset legitimiterer om at øynene kan vises blir nok enda større når man tar i betaktning at dette var et ønske fra "Umar" og ikke fra "Allah's sendebud[Muhammad. Uansett så har dette utvilsom ingen betydning for islamsk tildekkings, da det er den politiske fascist og terrorist symbolikken ,kvinne undertrykkingen og den segrigerte utskillingen plagget har som funksjon for islam]].

Kommentarer:

Legg merke til at dette er en direkte ordre fra "Allah" så den har den aller største betydning i islam. Muslimer er tvunget til å adlyde, hvis de ikke velger å lyve.

Koranen 24:51-52;

"Svaret til de troende[muslimer] når de bli innkalt til Allah og Hans sendebud[Muhammad], slik at han kan dømme mellom dem, er ikke noe annet enn dette: de sier: «Vi hører, og vi adlyder": Og slik er de velstående de (som vil leve evig i paradiset). Og han som adlyder Allah og Hans sendebud[Muhammad], og frykter Allah, og holder sin plikt (til ham): disse er de er de seirende". [ Dette verset viser at når muslimer får en ordre enten det er via Koranen eller plutselig så er de pålagt å adlyde det. Om de får beskjed om å drepe, drive terror eller noe annen ondskap for Allah, f.eks gjennom sine imamer så adlyder de også uten å stille spørsmål gjennom frykt og plikt ].

Koranen 33:36;

"Når en sak er avgjort av "Allah" og hans sendebud[Muhammad] er det ikke sømmelig(riktig) for en troende[muslimsk] man eller kvinne å ha noe valg i beslutningen. Hvis noen ikke adlyder Allah og Hans sendebud, er han faktisk åpenbart på ville veier.".

Koranen 4:14;

"Og den som nekter å adlyde Allah og hans sendebud[Muhammad] og overtrer(synder) mot hans grenser, vil han sende inn i helvetesilden, hvor han skal bo til evig tid, hans vilje vil være en skammelig undergang."

Så muslimer har inget annet valg enn adlyde, men viss de i virkeligheten nekter å adlyde så må de gjøre andre gjerninger for islam som samlet er større enn alle slike dårlige gjerninger. Det kan ende med at de dreper og blir drept i en selvmordsaksjon eller at de emigrerer til et annet land for å bringe islam. Dermed fortsetter ondskapen å vokse.

Den innebygde moralen og verdiene i det indivduelle mennesket fra vår skaper GUD(Jesus) er imidlertidig mye bedre enn moralen og verdiene til den menneskeskapte islamske ideologien som er underlagt teokratiet til "Allah"(Satan) som krever full blind lojalitet gjennom tvang. Derfor blir disse reglene håndtert bedre av mennesker som evner å tenke selvstendig enn de som underlegger seg islams bestialske og politiske barbari hvor de bare godtar og adlyder ordrene til "Allah"(Satan). Noe som gjør at dette kan variere noe fra makt styre til makt styre i islamske land. Dette gir imidlertidig ingen demping på det faktum at islamsk land styrer og varierer i sin implementering av Koranens regler fra krigs dikaturer uten frihet til målet som er tyranni uten frihet. Derfor blir det konstant krig med ,død,utrygghet,frykt og ødeleggelser overalt der islams muslimske tilhengere brer seg utover planeten vår i kampen mellom den innebygde fornuften i mennesket og det bestialske tyranniet og barbariet i den menneskeskapte ideologien beskrevet i Koranen. Og utallige meningsmålinger viser at de allere fleste muslimer velger å adlyde dette bestialske barbariet og underlegge seg "Allah"og Muhammads ord og hjelpe den islamske dødsideologien opp og frem.

Det er er dette som både viser at den dagen islam har makt til å overta enten via maktovertagelse eller demografi(høye fødselstall) så vil dette fascist og Nazist plagget bli innført i påtvunget i stigende grad med økt muslims befolkning inntil landet er overtatt og demokratiet og friheten er ødelagt. I dag hvor vi fortsatt har flertallet med sækulere og ikke muslimske mennesker i et vestlig demokrati så kan muslimsk individer omgå slik regler for å trekke folk til islam også fordi man i vårt demokrati kan omgåes reglene ved å bruke bukser,dongeri og andre tildekkings plagg som også kan ses på som tildekking, samtidig som målet helliger alle midler.

Tildekking av unge og eldre kvinner med bruk av plag som Hijab,Niqab og Burka er ikke frivillig på noen som helst måte i islam eller under ekte islamsk regjeringer eller "Allah" styrte sharia teokratier.

Det er derfor meget viktig å totalforby all slik tildekking innen islam fordi det har en funksjon og er et symbol på segrigering,diskriminering av muslimske kvinner fra samfunnet for å undergrave og motarbeide vestlige demokratier gjennom store fødselstall.

Altså et terror symbol samtidig som det er kontrollerende kvinneundertrykking og en måte å skille mellom dem som muslimer normalt kan omringe,trakkassere,voldta,skade og drepe.

Islamske sharia lover:

Også Islamske sharia lover som er målet for enhver islamsk stat,muslim(Muhammedaner) eller regjering og som også bygger på Koranen er som vanlig helt i tråd med dette og krever at kvinner dekker seg til.

Se også:

https://www.thereligionofpeace.com/pages/quran/veils.aspx

og:

http://www.answering-islam.org/Shamoun/women_in_islam3.htm