Sannheten om Islam's og muslimers mål og strategi

Strategien som gjennomsyrer Islam måte å Islamisere på ligger i å bygge opp et falskt tillitsforhold til å infiltrer og skaffe Islam makt gjennom at alle muslimer er ambassadører(representanter) for Islam til å kreve og utføre mer og mer av de barbariske og fascistiske lover og regler som Islam og muslimer håndhever ettersom det eneste ekte islam får mer og mer makt.

Koranen 47:35:

"Så ikke bli bløte eller svake og be om fred når dere er overlegne eller sterke, og Allha er med dere og will aldri frarøve deres beløning for deres handlinger".

[Dette verset forteller hvordan den viktigste av Islam stategier skal utføres for å infiltrere [ikke muslimsk] demokratiske samfunn ved å vinne tillitt gjennom dialog med løgn,bedrag og illusjon. Når denne stategien er oppnådd og muslimer har oppnådd og etablert nok makt og er mange nok til å kreve eller true og spre frykt, så krever Islam at muslimer blir mindre tollerange og utfører det ekte Islam, som er å utrydde alle [ikke muslimer] og alle demokratier for at hele verden kunn skal styres av den pedofile selvoppnevnte profeten, massemorderen, slaveeieren,kvinnemisshandleren og Allah dikteren Muhammads satanistiske ord og hedring av døden. ]

Koran vers. 17:53:

"Si til Mine tjenere(muslimer) at de skal ordlegge seg på beste måte. For Satan vil skape strid mellom dem".

Les mer om dette her:

https://sites.google.com/site/muslimskbedrag/splittoghersk

Dette falske tillitsforholdet bygges gjerne opp gjennom å skyve uvitende eller kunnskapløse, såkalt "moderate" muslimer foran seg. Når disse har etablert seg godt i samfunnet, krever de ekte muslimer at de ekte ordrene som står i Koranen blir utført og iverksatt jo mer og flere representanter(ambassadører) Islam og muslimer får.

I begynnelsen av Islamiseringen blir derfor Islams indre mål, gjerninger og intensjoner nedtonet og holdt skjult, mens makten bygges opp. Først gjennom sjaromffansiver og dialog som bygger på løgn(taqiyya),infiltrering og annen Hudna(forhandlings) teknikk, for deretter å gå over til mer og mer trussler,ødeleggelser,drap osv for å oppnå det ekte Islam.

Denne velkente krigsstrategien kan enklest beskrives som et ikke eksisterende falskt moderat Islam som lurer seg inn i vestlige samfunn ved å nedtone seg selv, for deretter å utfolde seg selv til det eneste barbariske og fascistsike islam som ordrene i Koranen krever at ekte muslimer utfører.

Man kan også samenlikne strategien med en parasitt som sprøyter inn giften sin i blodårene på sitt offer og langsomt men sikkert infiserer offeret inntil offeret er ute av stand til å forsvare seg selv, fordi parasitten har overtatt og overkjørt hele offerets indre organer giften til parasitten har erstattet blodet til offeret. Offeret er da død, mens parasiten lever videre.

Grunnlaget for denne tenkningen:

Viss du kjenner Mohammad så kjenner du Islam og Allah fordi Muhammad dikterte Koranen og hva Allah sa, og fordi alle muslimers plikt og mål er å etterligne og følge Mohammad i alle deler av hans liv så kan man bare se på livet til Muhammad og det han dikterte i Koranen for å vite hvordan og hvorfor muslimer gjør det de gjør.

Historien

Den viktigste markeringen,stratgien og vendingen i Muhammads liv, var da han flyttet fra Mekka til Medina. Historien med islam begynner i Mekka 2000 år etter jødedommen og 600 år etter Kristendommen, da Muhammad trodde at viss han laget sin egen relgion ved navn Islam, så ville Jøder,kristne som var godt utbredt på den tiden konvertere til Islam.

Muhammad fikk svært få tilhengere og lite makt i Mekka, og prøvde derfor å overbevise eller opptre moderat og i dialog med Jøder,kristne og andre ikke-muslimer.

Men menneskene i Mekka oppdaget ugler i mosen, da de så at Mohammad hadde kopiert(plagiert), endret,forfalsket og tilpasset vers fra Bibelske skrifter og satt de inn i sine Islamske skrifter for å lure folk til sin falske relgion. De så at Muhammad gjorde falske krav på referanser til Jødenes stamfar Ibrahim eller Abraham, for lyge og lure seg inn i Bibel historien før Muhammads tid, eller for å historieforfalske Islam's fortids referanser. Muhammad ble derfor svært upopulær blant befolkningen i Mekka og ofte latteriggjort pga. sine løgner.

Derfor flyttet Mohammad til Medina, hvor han samlet flere tilhengere, fikk mer makt og begynnte sine brutale og barbariske kriger mot dem som han tidligere hadde inngått fredsavtaler med, og som han ikke likte fordi de ikke aksepterte hans falske relgion. Samtidig ble de få relativt få moderate og tollerange versene i Muhammads Islamske skrifter fra tiden i Mekka,byttet ut med politiske fascistisk hatende, barbariske,undertrykkende draps ordrer som klart skiller mellom muslimer som troende og ikke-muslimer som vantro.

http://www.bowness.demon.co.uk/mhmd.htm

http://www.666soon.com/who_was_muhammad.htm

http://wichita-ks.actforamericachapters.org/2010/09/04/muhammad-%E2%80%93-the-meccan-years/

http://www.jewishvirtuallibrary.org/jsource/biography/Muhammad.html

http://www.islamreview.com/articles/facade.shtml

http://www.politicalislam.com/blog/mohammed/

1.)

Muslimer plikter å etterligne og etterfølge Muhammad's måte å gjøre ting på:

Sannheten om Islams og muslimers strategi ligger i det faktum at Muhammad grunnla Islam og skapte den falske guden Allha hele 1900 år etter jødedommen og 600 åre etter kristendommen, og kravet Muhammd satte for sine dyrkere(lakeier) kalt muslimer er og var å etterligne og utføre den politiske fascist ideologien Islam på samme måte som Muhammad utførte det.

2.)

Muhammad = Islam = Allha:

Dette er en og samme person og man kan ikke bare lett gjennomskue det i Muhammads hat og oppfordringer til å drepe og utrydde alle andre tenkemåter, tro systemer og mennesker som ikke er muslimer, men man kan også se det på hvordan Muhammad misbrukte barn, slaver og andre kvinner som eiendeler,kjønnsorgan,fødselsorgan og sex leketøy. I tillegg finnes det tusen andre grunner hvor en

lett kan se at ingen GUD ville oppføre seg slik Muhammad, eller Allha oppførte seg. Bare 10% Muhammads hovedlærebok Koranen handler om Allha, resten(90%) handler om Muhammad og hans uendelige hat og fascisme mot andre tro systemer og folk. Spesielt Jøder og Kristne siden de var godt utbredt på den tiden.

3.)

Noe av det første Muhammad gjorde ca 1900 år etter jødedommen og ca. 600 år kristendommen for å skape sin egen relgion var å gjøre innhogg i tidligere Bibelske skrifter ved å bl.a påberope seg referanser til tidligere Bibelske personer.

Islam og muslimers ultimate mål og strategi er å utrydde alle demokratiske og vestlige regjeringer med ytringsfrihet slik at alt et menneske foretar seg blir underlagt,kontrollert av fascistiske Islam,dens avgud Allha og dens grunnlegger og selvoppnevnte profet Muhammads ordrer.

Fordi islams og muslimers verdier er imot menneskets natur og i strid med alle vestlige verdier, og menneskerettigheter som er byggt på demokratiske kristne og jødiske verdier, så må Islam og muslimers ideologi innføres ved hjelp av følgende hoved krigsmetoder for å tvinge andre tro systemer i kne.

Overtalelse basert på løgn, bedrag, illusjon i tillegg til infiltrasjon, demografi, drap og massemord som innebærer tvang,totalt underleggelse og ren fascisme,kommunisme og nazisme.

Islam ble dannet og grunnlagt av en selvoppnevnt profet,slaveeier,massemorder,konemisshandler,bødel og pedofil gris ved navn Muhammad(Måtte han råtne i helvete).

Hans mål og visjoner var og er å utrydde alle andre tro systemer, men spesielt jødedom og kristendom som kom henoldsvis 1900 år og 600 år før denne fascisten Muhammad stfitet sin ideologi.

Jødedom og Kristendom var svært godt utbredt da Muhammad grunnla Islam så målet er og var å utrydde og erstatte(skifte ut) disse tro systemene med Islam.

Først prøvde han å starte en ren relgion da han bodde i Mekka. Det fungerte dårlig og han ble latterliggjort fordi folk gjennomskuet hans forfalskninger.

Man kan lett se dette ved å se på Muhammads strategi og bestrevelse for å skifte ut og bytte ut disse hovedrelgionene med hans falske Islamske ideologi.

F.eksempel:

Islam stiftet og grunnlagt 1900 år etter Jødedommen og 600 år etter kristendommen:

-Muhammad selvoppnevnte jødenes stamfar Abraham ( Ibrahim ) som egen Islamsk profet for å forfalske jødisk historie, bytte ut Islam med jødedommen og hente referanse for Islams grunnlegelse.

-Muhammad forfalsket,kopiert(plagierte) Bibelske skrifter for å hente grunnlag for Islams fascisme i Bibelen.

-Islam og Muslimer sier de respekterer og elsker Jesus men de benekter de viktigste hendelsen i Jesus liv som flere hundre mennesker har opplevd og skrevet om i Bibelen, at han døde på krossen og

utførte mange mirakler. Eksempelvis, så var Muhammad alene om sine dikterte ordrer og fortellinger og ingen så det han hevdet at han så eller hørte opplevde at han utførte et eneste mirakel.

I I Afghanistan i 2001 sprengte muslimer og Islam vekk eldgamle historiske budda statuer for å utslette spor etter budisme i Afghanistan på samme måte som de har utslettet spor etter kristne

stammer og kulturer i hele Nordafrika og andre land hvor de har slaktet ned folk og underlagt seg områder,land og kulturer.

I Afghanistan i 2001, sprengte muslimer og Islam vekk eldgamle historiske budda statuer for å utslette spor etter budismen i Afghanistan

http://www.commondreams.org/headlines01/0301-04.htm

Muhammad levde et menneskekort og brutalt liv, mens omhandlinger i Bibelen er fordelt på mange årehundrer.

Tre viktige komponenter den islamske strategi bruker for å beseire de frie vantro demokratier er : Ummah, Dawah, og Jihad

http://europenews.dk/en/node/33506

What did Muslims do whey they conquered Mecca? :

http://fellowshipofminds.wordpress.com/2010/08/21/every-muslim-has-two-faces/

http://beforeitsnews.com/story/145/804/Every_Muslim_Has_Two_Faces.html