Spørsmål og Svar

Hva er Islam ?

Svar:

Islam er en brutal politisk fascistisk ideologi som har som mål å utrydde alle andre tro systemer og annerledes tenkende mennesker enn Islam. For å få dette til må alle demokratiske land og deres vantro befolkning drepes og undertrykkes til de er utryddet.

Hva betyr Islam ?

Svar:

Islam betyr fullstendig underleggelse og aksepterer ikke at Islam eller muslimer underlegger seg andre lover,verdier,ideologier eller tro systemer enn Islam's egne.

Hvilke lærebøker inneholder Islams fascistiske lære ?

Svar:

Islams fascistiske lære består av 3 hovedlærebøker. Det er Koranen som er diktert av grunnlegeren Muhammad i tillegg til to bøker som omhandler Muhammads liv og tradisjoner. Bøkene som omhandler Muhammads liv og tradisjoner har fått fellesbetegnelsen "Sunnha" og bøkene hver for seg har fått navnene "Sira" og "Hadith"

Islam's hovedlærebok er Koranen som er diktert ene og alene av grunnlegeren Muhammad.

Disse tre bøkene danner Islam's fascistiske rammeverk, hvor Sira og Hadith er referansebøker til Koranen.

Andre bøker som kommer utenom dette er bøker fra såkalte Islamske historikere og lærde på hvordan muslimer skal etterligne og tolke det Muhammad ga ordrer om i de tre hovedlærebøkene og avslører i dag ved hjelp av mye bedre oversettelser, hvordan muslimer myrder,dreper,undertrykker og utrydder vantro og demokratiske samfunn slik de har gjort i 1400 år.

https://sites.google.com/site/muslimskbedrag/hjelp/ahjelp/3

Hvorfor snakker Koranen om troende som om det bare er muslimer som er troende og ikke Jøder,Kristne,Budister,Hinduister osv. ?

Svar:

Fascismen i islam's hovedlærebok Koranen lærer sine lakeier(muslimer) at troende kunn er muslimer og at alle andre tro systemer er vantro(ikke troende) og derfor skal drepes,underlegge seg(konvertere til Islam) eller undertrykkes inntil alle andre tro systemer er utryddet. Den samme grunnen gjelder for hvorfor muslimer ser på seg selv som en egen rase og alt som motsier muslimer og isam er rasistisk selv om alle vet at muslimer ikke er en egen rase.

Spesielt kommer denne fascismen klart til utrykk i Koranen 3.85.

Koranen 3.85

Og enhver som følger en annen relgion enn islam, vil ikke bli akseptert og i livet etter døden skal han bli en av taperne.

[ Ordren her er at ingen andre relgioner enn islam bli bli akseptert eller tollerert og dermed er det heller ingen andre enn muslimer som vil bli tollerert eller akseptert ]

Hva er Islams strategi ?

Svar:

Strategien ligger i at Islam må vise sin overmakt over alle andre tro systemer og ideologier for å kunne underlegge seg disse. Dette gjøres med hjelp av manipulering av historiske hendelser,relativisering,plagiat(kopiering) i henhold til islamske Sharia lover,løgner og bedrag , samtidig som man klager på at vestlige verdier er krenkende og utilpasset Islam.

https://sites.google.com/site/muslimskbedrag/strategi

Hvem skapte Islam og når skjedde dette ?

Svar:

Islam ble grunnlagt ca. 2000 år etter Jødedommen og ca. 600 år etter kristendommen av en pedofil gris, slaveeier,massemorder,konemisshandler,bøddel og selvoppnevnt profet ved navn Muhammad i løpet av hans korte 62 årige liv ( 570 - 632 CE ), vår tidsregning.

Hva heter guden som Muhammad hevder han fikk sine åpenbaringer fra og hvem kan bevitne dette ?

Svar:

Muhammad grunnla islam 600 år etter at siste bok i Bibelen som heter Johannes Åpenbaring var nedtegnet og avsluttet ved å oppnevnte seg selv til profet etter en lang sykdomsperiode hvor han opplevde store hallusinasjoner(sansebedrag). Etter disse sansebedraga som Muhammad kalte åpenbaringer, plagierte,kopierte,edret og forfalsket Muhammad mange hendelsene fra Bibelen før han gikk han til Jødene og de kristne i Mekka og Medina og hevdet han var den største profeten av alle. Muhammad hevdet f.eks at han var mye større en Moses. Både Jøder og kristne ante ugler i mosen og latterliggjorte Muhammad siden Bibelens skrifter om hva som skulle skje i fremtiden var ferdig nedskrevet mellom 2000 - 600 år før islam og at Muhammad dermed var falsk .Dermed kunne heller ikke Jødene og de Kristne godta Muhammad som profet.

Muhammad reagerte på denne avvisningen med å bli hatende forbannet og sint og bestemte seg for å hevne dette ved å selvhevde sin nyskapte islamske ideologi(relgion) over alle andre.

Så Muhammad innlemet den største satanistiske måne avguden av alle 359 avguder på den tiden og som gikk under navnet "Allah" til gud over islam.

Den satanistiske hedninge måneguden "Allah" gift med Solen og hadde tre avgudsbarn representert som stjerner. Disse døtrene symbolisert som stjerner ble kalt Al-Lat, Al-'Uzza og Manat som blir nevnt i Koranen 53:19 - 20 som guder.

Dette bekreftet dermed helt klart for Jøder og kristne at, ikke bare var Muhammad en falsk profet men han var sent fra djevelen, siden "Allah" opprinnelig var en satanistisk hedninge måneavgud som praktiserte og fortsatt den dag i dag praktiserer mange av de samme satanistiske måneavgud ritualene som vi finner i dagens islam.

Senere infører Muhammad monoteisme i islam hvor bare en satanistsik hedensk måneavgus, "Allah", blir tillatt. Spor i Koranen etter måneguden "Allah" blir fjernet eller opphevet og inn fyller Muhammad mer enn 67% av koranen med hat ordrer om drap,forfølgelse,undertrykking,nedverdigelse og utryddelse av [ikke-muslimer]. Muhammad opphever også flere av sine tidligere "moderate vers" i koranen hvor han prøvde å innsmigre seg som profet hos Jøder og kristne og blir etterhvert mer og mer djevelsk.

Ettersom Muhammad ble mer og mer oppsatt på å dyrke den satatnistsike måneguden Allah ble han bare mer og mer brutal, hevnelysten og krigersk. Han flyttet så til Medina hvor han videreutviklet sin relgion til en politisk fascistisk ideologi og hvor han begynte å drepe, undertrykke og slakte ned alle som ikke ville følge Islam. Jøder og Kristne ble prioriterte fiender for utryddelse fordi de avslørte Muhammads historiske forfalskninger og plagiat(kopiering) av Bibelske skrifter. Etterhvert som Muhammad trengte flere påskudd og grunner for sine brutale kriger, så diktet han opp flere relgiøse åpenbaringer,referanser og hendelser fra sin gud Allha ettersom det passet ham, for å øke kamplysten hos sine men og hindre at folk skulle forlate hans politiske og fascistiske ideologi. Disse åpenbaringene misbruktes også bl.a til sexuelt misbruk av kvinner,slaver og barn og avslører også at Muhammad og Allha er en og samme person. Muhammad(Allha) misbrukte sin makt til å undertrykke og trakkassere kvinner,slaver og barn som eiendeler,fødselsorgan, og sex leketøy for dominerende menn.

Har Muhammads sin oppdiktede gud kalt Allha noe som helst likhet med vår Norske og vestlige GUD(Jesus) ?

Svar:

Nei, GUD og Allha har ingeting til felles. De er som dag og natt. Som Himmel og Helvete. Som GUD og djevel(satan). Allha sammen med Islam ble diktet opp av sin grunnlegger Muhammad 2000 år etter Jødedommen og 600 år etter kristendommen. Muhammad kalte sin ideologi for Islam som betyr underleggelse.Muhammd måtte derfor overkjøre de største Trosretningene som var Jødedom og Kristendom. Muhammad kopierte og endret derfor en rekke Bibelske skrifter til egen vinning og oppnevnte Jødenes stamfar "Abraham" eller "Ibrahim" som levde 2000 år før Islam til en av sine profeter for å vinne tillit og kreve referanser til sine oppdiktede fortellinger. Muhammad og Islam brukte og bruker fortsatt disse løgne fortellingene og plagiatene i tillegg til mange flere til å fremme hat og oppvigleri spesielt mot Jøder og Kristne fordi Islam måtte og må overkjøre de sanne og Bibelske skrifter for å bytte de ut med Islam's og Muhammads løgner. GUD's ord i Bibelen er fullstendig omvendt av hva Muhammad utøvde,praktiserte og ga ordrer til.

F.eks når Jesus snakket om GUD's ord som ordets sverd så bruker Muhammad sverdet til å drepe og gi ordre til at Jøder, kristne og alle andre som ikke underlegger seg Islam skal drepes eller undertrykkes til de er utryddet. Muhammad misbrukte små barn, koner og slaver som egne sex leketøy og lovte horehus med kvinner, vin og sang for de som døde i kamp for han og hans oppdiktede gud Allha.

Muhammad arangsjerte,oppfordret til og deltok i store folkemord, hvor de massakrerte, drap og skar hodeene av Vantro(ikke muslimer) som ikke ville underlegges eg Islam, slik vi idag daglig

hører om drap og andre ugjerniinger utført av muslimer i islams navn:

http://www.balaams-ass.com/alhaj/compare.htm

Les også:

Islams allha er ikke GUD, og allha er ikke det samme som GUD:

https://sites.google.com/site/veientilgud/02

Hva kalles et menneske som dyrker,representerer og aksepterer Islam og hva er deres hovedplikter ?

Svar:

Et menneske som dyrker,representerer og aksepterer Islam kaller seg muslim og plikter å etterligne og utføre fascistsike ordrer gitt av Muhammad i hans hovedlærebøker, Koranen, Hadith og Sira.

Ordrene:

https://sites.google.com/site/muslimskbedrag/04

Plikten og Lojaliteten:

https://sites.google.com/site/muslimskbedrag/plikten

Hva er Islam og muslimer største fiender og hva kalles disse ?

Svar:

Islam og muslimers største fiender er [ikke muslimer] som ofte lever i mennesker vestllig demokratiske samfunn og hvor våre demokratier bygger på Kristendommen. [ikke muslimer] mennesker er alle som ikke tror på Islam eller ikke er muslimer. Andre navn som brukes istedet for [ikke muslimer] er vantro, infidels, Kafir(Uttale:kuffar),pagens, disbelievers, nonbelievers.

Er Muslimer en rase og hvilke miljøer rekruterer de fra?

Svar:

Muslimer er ingen rase, de er dyrkere av Islam's Ideologi og de rekruterer sine tilhengere fra kriminelle og kunskapsløse miljøer blant alle raser. Fortrinnsvis skjer dette fra innvandringsmiljøer, fordi disse er lettere å indoktrinere gjennom tilbud om sosialisering ved bl.a mangel på kjenskap til det sammfunnet de har kommet til.

Mer innvandring, skaper derfor større marked for Islam og muslimer, som de kan rekruttere fra.

https://sites.google.com/site/muslimskbedrag/logner/02

Hva er den verste trusselen mot islam og muslimer, som lever i vestlige demokratiske samfunn,både verdimessig og symbolsk ?

Svar:

Vestlige demokratiske samfunn som er bygget på sannhet, oppriktigheten og fakta grunnlagt på kristne verdier,hvor [ikke muslimer] kan leve med en infrastruktur bygget på sannhet,fred og frihet er den største trusselen mot islam. Islam kan bare vokse ved å underkue,lure og skape frykt blant sine tilhengere. Islam bygger også sin ideologi på en satanistisk hedensk måneavgud "Allah" hvor alle muslimer er pålagt å dyrke en politiske fascistiske ideologi hvor alt er motsatte(bakvendt). Feks er løgn, bedrag og illusjon,tillatt. Drap på de som ønsker å forlate islam er tillatt, og livet etter døden opphøyes mer enn selve livet på joden. For å skape et slikt samfunn så må sannheten om islam og muslimer tildekkes,skjules og kamufleres inntil islam har oppnådd nok makt enten gjennom infiltrering eller gjennom høye fødselstall. Dermed blir Kristne symboler med kors i seg som symboliserer sannheten,oppriktigheten og fakta, ydmykende og krenkende for muslimer. Dette skjer fordi våre vestlige verdier representerer omvendte verdier av Islam's verdier og fordi Islam må vise overmakt over alle andre ved at våre vestlige verdier undertrykkes og til slutt er utryddet. Islam betyr underleggelse.

Hvorfor gir Islam og muslimer ordre til at Homofile må drepes i vår verden her på jorden, mens de tillater det i det såkalte hinsidige livet etter døden ?

Svar:

Muhammad viste at viss han gjorde livet til muslimer mest mulig surt,meningsløst og innholdsløst her på jorden, så kunne han lettere få muslimer til å tro på et bedre liv etter døden, viss de samtidig måtte ofret seg i kamp for hans ideologi mot alle vantro(ikke muslimer). Muhammad laget dermed en rekke forbud i livet her på jorden mot homofili,mot å spille, drikke vin, danse, spille musikkinstrumenter, fremføre poesi, male,tegne, lage kopier,skulpturer eller presentasjoner av noe som helst menneske eller dyr, iføre seg silke, iføre seg gull, spille sjakk, å ikke ha samtykkende sex, å ikke ha respekt for noen andre blant menneskeheten, å ikke lære om andre trossystemer , å ikke ha noen ikke muhammedanske muslimer eller vantro som venner eller beskyttere, å ikke se opp til og/eller respektere sine koner.

Sammenligner man disse forbudene i livet på jorden med Muhammads løfter om hva hans tilhengere ville få i livet etter døden, hvis de dør som martyrer, mens de slakter ned uskyldige og ubevæpnede vantro eller Kuffar's (ikke muslimer). Da vil du se at Muhammad lover det samme i livet etter døden som han forbyr i dette livet på jorden.

Muhammad har ogs flere steder i Koranen gitt ordre til at muslimer skal elske og verdsette det hinsidige livet etter døden mer enn dette livet her på jorden,slik at muslimer lettere skal kunne tro at det å drepe seg,selv, sine egne barn eller andre er bedre enn å leve på joden, slik vi ofte ser i selmordsbomber terror,æresdrap blant egne eller bruk av egen barn som skjold i krig mot f.eks Israel.

https://sites.google.com/site/muslimskbedrag/dodsideologi

Med andre ord ren satanistisk hedninge lære, som muslimer dyrker åndelig via tilbeding til en svart sten i Mekka fem ganger hver dag og ved f.eks ofring av kjøtt ved satanistsik rituellt shahada ærklering til den satanistiske hedninge måneavguden "Allah" og ved strupekytting slik at dyret kveles i eget blod uten bedøvelse.