Neděle

Sobotní deník vznikal po půlnoci, jen za svitu počítače a mobilního telefonu. Tím chabě omlouváme naší neschopnost podat kompletní a ucelenou zprávu z pobytu na Radosti.

Ne, že by nás děti tak vytěžovaly. Ve skutečnosti všechno probíhá celkem v pohodě a v poklidu. Včera večer proběhlo malé stýskání, které jsme odbyli tím, že volat budeme až dnes. Dneska se zatím o telefon nikdo nepřihlásil. Mohlo by to být tím, že v 7:20 byl budíček. Od 7:30 byla snídaně. Většina přišla už v půl osmé, ale někdo až těsně před osmou. Všichni ale byli okolo půl deváté byli před autobusem a ve tři čtvrtě na devět v půjčovně lyží. Výpůjčka proběhla rychle a bez problémů.  V devět jsme byli na svahu a začali drandit.

V podstatě jsme měli dva začátečníky: Emma se učila na prkně a David na lyžích. David po obědě sjel jednou modrou s doprovodem. Emma šlapala až do konce, ale dávala si sama krásné obloučky a zítra určitě pojede také.

Dalším zpestřením dne byl Tadeáš a Majda, pod kterými se tak trochu urvala kotva. No urvala, prostě jeli nahoru, pak se zastavili a začali couvat. Uškubnutou kotvu přivezli dolů k vleku a vlekař povídá: "Naše středisko se vám mými ústy omlouvá za toto politováníhodné nedopatření, které se stane nejvýš jednou ... za jeden rok." Tadeáš klidně odvětil:"Já vim, vloni se to taky urvalo pode mnou."

Od čtyř  jsme hráli hry na louce. Bylo to poetické odpoledne se.

K večeři byl řízek s bramborem a hry v jídelně. Teda hry byly až po večeři. Nasmáli jsme se a okolo půl deváté šli zpátky na chatky.