Aquest blog ha estat creat per uns alumnes de primer de dietètica de l'Institut Cal·lipolis, amb l'objectiu d'intentar promoure un estil de vida i alternatives saludables als aliments que estem acostumats a consumir, com per exemple l'utilització del Konjac com a aliment substitutori de l'arròs. També hi ha pràctiques realitzades a la cuina on es pot observar la realització de sabó casolà i diferents tipus de gelificacions.