¡Hola a tothom!
Com ha anat la visita per Activilandia? Imagino que molt bé, perquè és un recurs genial per aquests dies de confinament. Us recordo que sou lliures per a visitar tota la pàgina, on hi ha un cúmul de jocs i vídeos del vostre interès. Us torno a deixar el link:
Doncs bé, aquesta setmana ens centrarem en una altra atracció: Misión Familias.
Concretament, haureu de:
A la fitxa haureu de respondre a dues preguntes: Els aspectes que són ideals per estar actiu amb la família (que els podeu trobar al document que us donen després de respondre el test) i l'explicació d'una activitat que podeu fer en casa i amb la família (pot ser un joc en equip, un escalfament plegats, una sessió de zumba, una coreografia... etc.)
Si ho creieu necessari, podeu fer un dibuix al darrere de la fitxa que serveixi per explicar millor quina proposta feu.
Com ja sabeu aquest dies estem confinats a casa i la millor manera de ajudar a la ment és fer esport i distreure'ns a la familia. Per això, us deixo també un vídeo amb exercicis perquè no perdeu el ritme.
Qui proposarà l'activitat física més original?
Ànims a tothom!
Link de la fitxa: https://drive.google.com/open?id=1eCSOuTjnGdzehLKA4ze1Uqwa8fWOkWD-