xx
van de opleidingsdirecteur kreeg ik het volgende bericht, en degenen die een mening hebben over de wijze waarop ik PIM en MMA geef nodig ik uit tot commentaar:
Bij de afgelopen OLC vergaderingen van IMM en LI werd vanuit de studenten harde kritiek geuit op Multimedia Authoring. Bij IMM werd ook het Project Interactieve Multimedia op de korrel genomen.
Bij IMM was de kritiek als volgt:
- hoorcollege niet boeiend
- beide vakken zijn niet van voldoende academisch nivo (een student sprak zelfs de angst uit dat zijn diploma waardeloos zou worden als bekend zou worden hoe weinig jouw vakken voorstellen)
- elk vak kost volgens de studenten in totaal maar 20 uur, veel minder dan de ECTSen die ervoor staan
- kopieren en plakken van code en kleine veranderingen aan de layout van het jaar ervoor volstaan
- er werd een 9 als eindcijfer gegeven voor een ludieke maar niet werkende applicatie waaraan de studenten maar 1 dag hadden gewerkt
- hoorcollege niet boeiend
Bij LI was er verder de volgende kritiek op met name de organisatie van Multimedia Authoring:
- programmeerdelen scheiden van portfolio, anders raken studenten het spoor bijster
- verwachtingen aan studenten duidelijker maken
- practicum inlassen waar je vragen kan stellen, met meer assistentie
Dergelijke keiharde kritiek heb ik nog niet eerder meegemaakt. Zouden Otto en ik op korte termijn een gesprek met je kunnen hebben over je onderwijs.
Like · · Share · February 7 at 5:55pm · Edited
MMA:
van de opleidingsdirecteur kreeg ik het volgende bericht, en degenen die een mening hebben over de wijze waarop ik PIM en MMA geef nodig ik uit tot commentaar:
Bij de afgelopen OLC vergaderingen van IMM en LI werd vanuit de studenten harde kritiek geuit op Multimedia Authoring. Bij IMM werd ook het Project Interactieve Multimedia op de korrel genomen.
Bij IMM was de kritiek als volgt:...
See More
Like · · Share · February 7 at 5:56pm · Edited