from: (project) interactive multimedia (2014)
email 27/6/14 -- (P)IM -- beoordeling -- en spreek je uit .
... en zoals ik het college ook vaak opmerkte (slow, slow, slow), er zijn pas twee feedback/evaluatie(s) binnen:
http://record.eliens.net/im/monitor/eval.php
laat wat van je horen, of is dat teveel gevraagd ...?
http://www.cs.vu.nl/~eliens/im/feedback.html
email 27/6/14 -- (P)IM -- feedback: geef je mening
tot zover een reaktie: http://record.eliens.net/im/monitor/eval.php
geef je mening: http://www.cs.vu.nl/~eliens/im/feedback.html
...
email 26/6/14 [18.06]: (P)IM -- feedback
het is 26 juni 2014, 18.16 uur, en dus het werk zit erop voor jullie.
Met Jeffrey (en Winoe en Marek) ben ik heel tevreden
over wat er vandaag en gisteren (!) getoond is. Verder ben ik beniewd naar jullie essays.
Graag heb ik nog jullie kwalitatieve feedback over dit studieonderdeel, via
http://www.cs.vu.nl/~eliens/im/feedback.html
Behalve wij als begeleiders, leek ook een meerendeel van de studenten wel tevreden te zijn.
Het doorbladeren van de formele evaluaties leek dit ook grotendeels te bevestigen, met hier en daar
wat kritische kanttekeningen, maar een evaluatie sprong eruit, niet alleen door de minimale score op alle
items, maar vooral door het geschreven commentaar, wat ik hier letterlijk weergeef:
-------------------------------------------------------------------
[positief]:
de vrijheid die je als student krijgt was goed, je moet alles zelf doen
[negatief]:
- elke structuur ontbrak
- de docent wist niet waar hij mee bezig was
- de docent was niet voorbereid
- er was geen helderheid over de stof en leerdoelen
- compleer gebrek aan inhoud en diepgang
- studiemateriaal was universiteit-onwaardig -- dramatisch
---------------------------------------------------------------
een dergelijke tekst is niet alleen beledigend, maar kan mijn reputatie aantasten
op een moelijk navolgbare wijze, tenzij een dergelijke opinie openbaar wordt uitgesproken
en de daargestelde mening ter discussie wordt gesteld.
Mijn verzoek is dan ook dat de schrijver hiervan zich bekend maakt, en zich ook aanmeldt
bij de eerder vermelde focus groep zodat de opgeworpen issues op een meer verantwoorde
wijze besproken kunnen worden, zie https://sites.google.com/site/interactivemultimediavu/focus-group
Ook andere studenten zijn welkom om deel te nemen aan de discussie over de vorm van dit studieonderdeel,
en wellicht zelfs de wenselijkheid daarvan in de studie IMM.
Aanmelding is eenvoudig, je zet jezelf gewoon als lid in:
https://sites.google.com/site/interactivemultimediavu/focus-group/member-s
en levert je bijdrage aan de discussie.
Tevens herhaal ik mijn eerder oproep tot kwalitatieve feedback middels het online formulier:
http://www.cs.vu.nl/~eliens/im/feedback.html
want ik stel er niet alleen prijs op te weten hoe jullie dit onderdeel ervaren hebben,
maar benadruk ook de noodzaak, in het licht van bovenstaande kritiek,
jullie mening kenbaar te maken over de vorm en inhoud van het vak.
alvast mijn dank daarvoor