El 1973 es va inaugurar el nou clavegueram de Breda. Una obra faraònica que va donar pas a l'asfalt dels carrers, donant a la vila un aspecte més net i més qualitat de vida. En aquest artícle he publicat una col·lecció de fotos que em va cedir l'alcalde de l'època Sr. Alfons Clavell i les he ubicat sobre el mapa.