Club Patí Breda
Club Patí Breda
Acompanyant al meu fill Manel que estava pintant un grafitti al pavelló vaig descobrir a l'Alina Sabaté que estava muntant el seu festival de patinatge, amb un nivell força respectable, des d'un punt de vista no només artístic, sinó també tècnic. Em va captivar el seu talent i l'hi vaig dir si podia col·laborar amb ella i d'aquí en va sorgir una col·laboració en varis espectacles.
Coincidint amb els 25 anys del club, vaig fer aquesta peli, a partir d'una pila de cintes VHS que em va deixar la família Royo.
El 16-01-05 vaig participar en aquest festival dissenyat i dirigit per Alina Sabaté. La meva tasca va ser el disseny dels continguts multimèdia i la coordinació tècnica del festival en directe. Una pantalla de projecció de vídeo de 8x8 m., 2 canons de seguiment i varies càmeres de vídeo, varen donar un caràcter molt professional al muntatge. Va coincidir amb la celebració del 25è aniversari del Club.
Fent clic a l'imatge pots accedir a la llista de reproducció de vídeos del Youtube amb les diferents escenes que tinc publicades. En construcció.