Data de publicació: May 18, 2021 8:30:47 AM
La participació en el procés es realizarà EXCLUSIVAMENT DE FORMA TELEMÀTICA
ALUMNAT QUE PARTICIPA EN EL PROCÉS D’ADMISSIÓ
Alumnat que NO està matriculat a l'IES Josep Segrelles al curs 2020-2021 (excepte l’alumnat de 6é de Primària procedent de les escoles adscrites, que té la plaça reservada).
Alumnat de 4t d'ESO de l'IES Josep Segrelles que volen continuar a l'IES Josep Segrelles en Batxillerat o Cicles Formatius.
Alumnat de l'IES Josep Segrelles que vol canviar d'opció formativa sense canviar d’institut (de Batxillerat a Cicles, d’ESO a FPBàsica o canvi de cicle, per exemple).
CALENDARI
Calendari d’admissió 2021 ESO-BATXILLERAT
PROCEDIMENT DE LA SOL·LICITUD TELEMÀTICA
Ajuda amb els sistemes de verificació d’identitat per tal d’obtenir la “clau d’admissió”
Consultes sobre l'ús de la plataforma electrònica: 961040504
IMPORTANT
No es pot presentar la sol·licitud en paper al Centre. La sol·licitud és telemàtica i es fa des de casa entrant en www.telematricula.es. Quan l’hages omplida, es registrarà en el centre sol·licitat de primera opció sense necessitat de presentar-la en paper. No oblides generar i guardar el justificant. Evita desplaçaments.
L’alumnat que sol·licite plaça només presentarà electrònicament una sol·licitud amb un màxim de 10 centres per alumne/a i etapa d’admissió.
Els alumnes matriculats en el curs 2020-21 en l’IES Josep Segrelles que accedeixen a Batxillerat tenen dret prioritari a ocupar les seues vacants sempre que marquen el seu institut en la sol·licitud com a centre de 1a opció.
REQUISIT ACADÈMIC: els centres d’origen l’enviaran telemàticament. Excepte:
Alumnat no matriculat durant el curs 2020-2021 en centres valencians sostinguts amb fons públics.
Alumnat que sol·licita plaça per a 2n de Batxillerat.
Alumnat que sol·licita plaça per a primer de Batxillerat i que durant el curs 2020-2021 no ha finalitzat un cicle de Formació Professional de grau mitjà o no ha estat matriculat en quart de l’ESO.
En aquests casos, l’alumnat haurà de presentar-lo presencialment al Centre de 1a opció en els terminis marcats.
En el moment de formular la sol·licitud d’admissió telemàtica, no es requerirà l’aportació de la documentació acreditativa de les circumstàncies declarades, ja que s’hi ha incorporat una declaració responsable que substitueix la documentació que han de presentar les famílies per a acreditar les circumstàncies al·legades per a la seua baremació.
Una vegada publicat el nom de la persona sol·licitant en les llistes d’admissió, que es poden consultar en la finestra específica de www.telematricula.es, podràs formalitzar la matrícula en la data que indique el Centre en la pàgina web. Contacta amb el Centre o consulta la web. https://sites.google.com/a/iesjsegrelles.org/web/
En el moment de matrícula efectiva, el Centre sol·licitarà la verificació dels documents o les situacions al·legatdes en el procés d’admissió telemàtica.
ATENCIÓ ALS USUARIS
Les persones sol·licitants que no tinguen mitjans electrònics per tal fer els tràmits o que no puguen identificar-se amb cap de les opcions vàlides, hauran d’acudir al centre on sol·liciten plaça en 1a opció amb un document que n’acredite la identitat.
En el cas de l’IES Josep Segrelles, caldrà demanar cita prèvia telefònicament: 962919300
NORMATIVA