Data de publicació: Sep 05, 2018 3:4:19 PM
1. Alumnat d’ESO que utilitza el transport escolar:
Els autobusos passaran mitja hora abans d’aquests horaris (9.30h 1r /2n ESO i 11.00 h per a la resta) pel lloc de parada habitual.
2. L’alumnat de 1r d’ESO, 1r de CFGS d’Estilisme, 1r CFGM d’Agroecologia i tot l’alumnat de la vesprada entraran directament a la Sala d’actes, on seran rebuts per la direcció i els tutors/es.
3. Els de la resta de nivells es reuniran amb el tutor/a a l’entrada de l’Institut per anar junts a la seua aula.
4. El primer dia de classe, l’alumnat haurà de dur material per prendre nota de les indicacions dels tutors/es. Progressivament, cada professor anirà donant les instruccions de la seua matèria.
5. L’alumnat que forma part del banc de llibres disposarà del material els primers dies d’inici de les activitats lectives. Prèviament, els haurà d’haver folrat a l’institut amb les fundes que els proporcionarà el Centre.
BENVINGUTS/DES AL VOSTRE INSTITUT!!!