Les membres de l'equip impulsor i l'equip directiu assistim a les jornades. Una primera experiència com a equip de feina.
Comunicam a totes les famílies del centre el procés de transformació iniciat mitjançant una circular.
Prèviament ho havíem comunicat en el Consell Escolar
1.1. Marc-propòsit
Enviament d'una circular via GESTIB
Directora, caps d'estudis i 5 mestres del centre
2. LIDERATGE I GESTIÓ DEL CANVI: Configurar l'equip impulsor
El dijous 4 de maig vaig anar a parlar amb cadascuna deles mestres que s'havien oferit i/o nosaltres (l'equip directiu) havíem pensat que podien formar part de l'equip impulsor. Va ser molt satisfactori que totes elles acceptessin la proposta.
El mateix dia, a l'exclusiva, van ser convocades a una primera reunió amb l'equip directiu per conèixer-se i férem la dinàmica dels animals.
Per a la reflexió: Quina paraula, expressió o frase defineix l’experiència? Què us ha servit més per acostar-vos als vostres compromisos? Heu trobat dificultats? Què o qui us ha ajudat a superar-les? Què no tornaríeu a repetir? De què us heu sentit més orgullosos? Què voldríeu conservar? A partir d’ara, quines són les següents passes a fer?
ENLLAÇ ACTES
Reunions dividides en tres sessions, una per a cada cicle de primària
1.1. MARC-PROPÒSIT: Escoltar què en pensa la comunitat educativa.
1.2. MARC-PRÀCTIQUES: Afavorir l'elaboració de propostes de millora
Tres coses que ens agraden de l'escola
Tres coses que NO ens agraden de l'escola
Propostes per millorar allò que no ens agrada
Preguntes brúixola per a la reflexió: Quina paraula, expressió o frase defineix l’experiència? Què us ha servit més per acostar-vos als vostres compromisos? Heu trobat dificultats? Què o qui us ha ajudat a superar-les? Què no tornaríeu a repetir? De què us heu sentit més orgullosos? Què voldríeu conservar? A partir d’ara, quines són les següents passes a fer?