Dijous 29 de Novembre vam anar de senderisme. Clicau a la imatge per veure les fotos.
clicau damunt la imatge per veure les fotos.
Dimecres 19 de desembre i dijous 20 vam anar al camp d'aprenentatge des palmer. Vam anar a visitar sa salinera i a fer una passejada per sa platja des Trenc. També hem après com es forma l'arena i de què està composta.Ens ho hem passat super. Clicau damunt la imatge per veure ses fotos.
Clicau a la foto per veure les imatges.
Divendres 11 de Gener vam cel.lebrar la diada de Sant Antoni. Vam anar a escoltar una rondalla, vam aprendre com es tondren les ovelles, com es fan les peces de fang i com es fa i toca la ximbomba,Finalment vam veure una mostra de com fan feina els cans pastors. Clicau a la imatge per veure les fotos.
Aquesta setmana ens va venir a veure en Ramon Besora, mestre i poeta català, i ens va explicar la seva experiència com a escriptor. Vam aprendre també com podem fer poesia.
Divendres 5 d'Abril vàrem fer les pràctiques d'educació vial al parc de la policia local de Marratxí.
Dilluns dia 8 d'Abril en Mateu Xurí ens va ensenyar com podem fer gloses.Va ser molt divertit.