CURMETRATGES
Després de la realització del curs: Eines i recursos per poder dur a terme un curtmetratge dintre del Pla de Formació docent del Departament d'Educació al 2019, vaig elaborar una caixa d'aprenentatge destinada a l'alumnat de cicle superior de l'escola l'Antina (Torredembarra) amb l'objectiu de que gravéssin una notícia amb Stop Motion. Per fer-ho, entre d'altres questions, havien de seguir els passos que se segueixen per gravar un curt.
Durant el curs 21/22 vaig estar coordinadora digital de l'escola La Muntanyeta de Bellvei on vaig dur a terme la posada en marxa del PEDC.
Amb la Gemmà Borràs vam dissenyar una sortida per Torredembarra per conèixer espais simbòlics del poble i així iniciar-se en l'orientació espacial pels carrers. Aquesta sortida està emmarcada dintre de la situació d'aprenentatge "El nostre poble".
Tallers de lectura
projectes