Terenska nastava 7.-ih razreda

Terenska nastava 7.-ih razreda - Pula i Nacionalni park Brijuni

Učenici 7. razreda, u pratnji razrednica i predmetnih profesorica, posjetili su 5. svibnja 2023. Pulu i NP Brijune. Po dolasku u najveći grad Istre razgledali smo Amfiteatar (pulsku Arenu), a zatim prošetali gradom starim više od 3000 godina te upoznali samo neke njegove važnije znamenitosti:podzemne hodnike Zerostrasse, Herkulova vrata, Slavoluk Sergijevaca, Augustov hram, Forum…
Putovanje smo nastavili do obližnje Fažane, slikovitog turističkog mjesta, odakle smo nakon kratke pauze brodom, uz pratnju mnogobrojnih galebova, stigli do Brijuna. Turističkim vlakićem povezli smo se na jednosatnu panoramsku vožnju Velikim Brijunom do Safari parka. Vidjeli smo ostatke rimske vile u uvali Verige, maslinu stariju od 1600 godina te saznali mnoge zanimljive pojedinosti ne samo o povijesti nego i o biljnom i životinjskom svijetu samoga otočja. Posjetili smo botanički vrt te razgledali više izložaba: Izložba kopija fresaka i glagoljičkih natpisa Istre i Kvarnera u crkvi sv. Germana, izložbu fotografija Josip Broz Tito na Brionima, izložbu Iz sjećanja starog Austrijanca  te prirodoslovnu izložbu. Na kraju smo uživali u Kući za brodice, gdje je otvoren interpretacijsko-edukacijski centar koji na inovativan i interaktivan način prezentira Brijunsko otočje. Povratak s ove terenske nastave bio je kasno u noći. Kako se moglo čuti, nekim je učenicima ovo bio najljepši izlet u životu.

Dojmovi učenika:

Svi sedmaši idu na terensku Pula – Brijuni, a zbog tog događaja i kiša je prestala. Naša avantura počela je polaskom ispred škole. Nakon dolaska u Pulu bili smo oduševljeni dočekom antičkih ostataka pulskog Amfiteatra, impresivne građevine u kojoj su se održavale gladijatorske borbe. Zahvaljujući vodičici, saznali smo mnoge zanimljive činjenice o povijesti ovog fascinantnog grada.

Nika Dobrić,7.b

Moram priznati, Amfiteatar me toliko oduševio da sam mislila  da će mi ostatak izleta biti dosadan. Ali trebao mi je samo pogledati Fažanu i već sam znala da sam se zaljubila. Tko bi rekao da će mi tako malo naselje srce ugrijati? Taj miris mora, taj zvuk valova…pa ništa na ovom svijetu nema ljepšega od toga.

Elena Vrebac,7.a

Vožnja brodom bila mi je najdraža. Modro plavo more ispod nas, žarko sunce na plavome nebu iznad nas, izgledalo je kao raj na zemlji. Dok sam smireno promatrala more i uživala u njegovu mirisu, dignula sam pogled, a iznad nas igrali se galebovi. Letjeli su jedni preko drugih, i jedni pored drugih prateći naš brod sve do Brijuna.

Zrinka Jularić,7.c

Došli smo na Brijune i ukrcali se na vlak. Bilo mi je jako zanimljivo sve gledati iz njega. Vidjeli smo razne životinje, a među njima i slonicu. Posjetili smo i  nekoliko muzeja. Bili su lijepo uređeni i to mi se jako svidjelo.

Jana Šamec,7.a

Možda smo na kraju bili malo umorni, ali zabavi nikada nema kraja. Na izletu smo se svi lijepo zabavili i bilo nam je stvarno predivno. Nadam se da će se ovo iskustvo opet ponoviti.

Dora Mađarević,7.b

Nakon dugog dana krenuli smo natrag u Zagreb. Glasno pričanje i smijanje svih učenika bilo je jedino što smo čuli vozeći se nazad. Jeli smo zadnje komadiće spremljene hrane i slušali pjesme. Kad smo stigli ispred škole, pozdravili smo se s profesoricama i s osmijehom krenuli kući.