TASCA 6. MÒDUL 1: TEMA 6
A. Com puc transferir a la meva aula els aprenentatges vinculats al tema 6:
Competència digital dels estudiants?
• Subàrea seleccionada: 6.3 Creació de continguts
• Indicador d’assoliment del nivell B2 de la subàrea: 6.3.B2.2 Proposa a l’alumnat un
repertori variat i flexible de tecnologies i dispositius digitals proporcionats per l’AE o pels
titulars del centre perquè desenvolupi la seva competència en la creació de continguts
digitals de manera versàtil.
• Justificació de la proposta: a l’àra d’educació físca en la situació d’aprenenatge: Sóc
actiu? Caldrà desenvolupar una seguit d’activitats i al finalitzar es demanarà a l’alumnat
que defineixin els criteris d’avaluació i crein a través d’un instrument d’avaluació com la
diana la autoavalaució i co-avaluació d’una activitat colaborativa.
• Breu explicació de l’activitat a desenvolupar: Aquesta activitat es realitzarà amb
alumnat de 6 è de primària. Es proposen diferents aplicacions per realitzar-la: Canva,
presentació de Google, Padlet… Els criteris d’avaluació de la diana haurà de ser
consensuada entre els membres del grup. La diana d’avaluació és un model que hem fet
servir per treballar la coavaluació, ja que entenem l’avaluació amb una finalitat
formadora que comporta implicar molt més l’alumnat, a partir de processos de co-
avaluació i d’auto-avaluació. La puntuació de cada critieri anirà de l’1 al 4, coincidint amb
els nivells d’assoliment que fem servir a les rúbriques: 1 punt novell, 2 punts aprenent, 3
punts expert, 4 punts nivell avançat.
• Evidències previstes de l’assoliment del nivell B2: es presentarà la mostra de la
diana creada per l’alumnat.