A. Com puc transferir a la meva aula els aprenentatges vinculats al tema 4: Avaluació i retroacció?
• Subàrea seleccionada:
4.1. Avaluació
• Indicador d’assoliment del nivell B2 de la subàrea:
B2.1. Combina tècniques, mitjans i instruments per recollir dades en format digital sobre els
indicadors d’avaluació de manera que pugui contrastar els resultats obtinguts mitjançant
triangulació.
• Justificació de la proposta.
Activitat avaluativa, de co-avaluació,autoavaluativa i retroacció amb rúbriques utilitzant les
aplicacions Rubistar i CoRubrics
• Breu explicació de l’activitat a desenvolupar.
A l’àrea d’educació física, amb l’alumnat de 6è de primària i a l’optativa de circ, l’alumnat haurà de fer una presentació de tot el que ha aprés, es farà a través d’un lapbook aportant evidències dels seus hàbits saludables durant tot el trimestre.
Amb l’objectiu d’aprendre a autoavaluar-se i co-avaluar, es dissenyaran amb gran grup unes
rúbriques amb les aplicacions Rubistar i CoRubrics o altres aplicacions. Els diferents ítems seran consensuats i compartits amb petit grup i posteriorment debatuts i consensuats a gran grup.
D’aquesta manera, l’alumnat, és protagonista de tot el seu aprenentatge, coneix què, quan i com s’avaluarà. A més, també avaluarà als seus companys i companyes. Es demanarà que l’avaluació vagi acompanyada d’un feedback sobre el seu propi treball per tal de poder-lo millorar a la propera activitat.
La informació hauran de buscar-la a diferents fonts. Abans caldrà fer aquest qüestionari d'anàlisi de materials multimèdia: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLScx1snx_MZpBUEk4oUzVZ1TBQUddrSxMuKLynZwXVLIpTBBSw/formResponse
• Evidències previstes de l’assoliment del nivell B2.
Enllaç de les rúbriques i valoració: