• Subàrea seleccionada:
3.4 Aprenentatge autoregulat
• Indicador d’assoliment del nivell B2 de la subàrea:
3.4.B2.2 Integra en el procés d’ensenyament-aprenentatge, de forma sistemàtica, moments per a la reflexió de l’alumnat, d’acord a les seves característiques, sobre les tecnologies digitals que són més adequades per desenvolupar el seu aprenentatge auto-regulat.
• Justificació de la proposta. A 6è de primària, crear un dossier aprenentatge que es desenvoluparan les activitats grupals i individuals a la vegada. Aquest serà sumatori de tot un trimestre.
• Breu explicació de l’activitat a desenvolupar.
A l’àrea d’EF amb alumnat de 6è de primària es farà un pilotatge per incrementar els hàbits saludables. Es dissenya una presentació model amb un seguit d’activitats. L’alumnat de forma individual li caldrà fer una còpia de la presentació. Per grup, hauran de decidir com fer-ho. Quina aplicació i metodologia podria ser la més efectiva.
Justificar l’elecció i desenvolupar les activitats. Finalment autoavalació i co-avaluació a partir d’uns ítems.
• Evidències previstes de l’assoliment del nivell B2.
Recull d’una mostra de l’activitat.