A. Com puc transferir a la meva aula els aprenentatges vinculats al tema 2:
Continguts digitals?
• Subàrea seleccionada:
5.1.Accessibilitat i inclusió.
• Indicador d’assoliment del nivell B2 de la subàrea:
5.1.B2.1 Avalua les opcions d'accessibilitat de les tecnologies digitals disponibles al
centre per fer-ne un ús selectiu i adaptat d'acord amb el context d'ensenyament i
aprenentatge.
• Justificació de la proposta
Creació d’una wequest relacionada amb lesions quotidianes entre l’alumnat
d’educació bàsica. Exemple esquinç
• Breu explicació de l’activitat a desenvolupar
Normalment, al llarg del curs escolar, hi ha alumnat que solen tenir un esquinç, o bé
una baixa temporal que no li permet fer l’activitat física corresponent a l’àrea
d’educació física. Si a més, estem als mesos de més fred, és important que
l’alumnat pugui desenvolupar una activitat que li permetre suplir aquestes sessions
i aprengui de forma autònoma.
S’utilitzarà la webquest com a eina per poder aprendre i fer posteriorment
transferència de l’aprés a la resta de la classe.
• Evidències previstes de l’assoliment del nivell B2
Webquest dissenyada i evidències fotogràfiques de la seva implementació.