25. URTEURRENAREN JAIA
FIESTA DE 25 ANIVERSARIO
LEHENENGO ETA BEHIN eskerrak eman nahi dizkizuegu, aurten ikastetxearen urteurrenarekin bat egin duzuelako, ekintzetan parte hartuz, kamisetekin eta orain herri bazkariarekin. 200 pertsona izango gara bazkarirako!
Eskerrik asko kolaboratzaile guztiei ere: Txirimiri, Teike, Biogoien, MRW, Calzados Otxoa, Kide, Ekialdeko Hipermerkatua, Maruri, Club Basket Balmaseda...
larunbatean festa eta bazkari herrikoia ospatuko dugu ikastetxeko patioan.
Jaia 11:45ean hasiko da, dantza kolektibo batekin, agurra alegian, eta dantzatzen dakizuen guztiok gurekin bat egin dezazuen nahi dugu. Adin guztietako dantzariak egongo dira, beraz, urteurreneko kamiseta jantzi eta dantza egitera!
Honekin batera, egitarauaren kartela bidaltzen dizuegu. Gogoan izan Balmasedako haur guztiei irekitako jaia dela, inor ez dadila etxean geratu!
Bestalde, gurasoen laguntza beharko dugu zeregin hauetarako:
OSTIRALA 19:
8:00 - 9:30 Mahaiak, aulkiak eta tarima gordetzea gimnasioan.
15:30 17:00 Hozkailuak eta edariak prestatzea.
LARUNBATA 20:
10:00 Prestatu festa gunea (soinua, oholtza, mahaiak...)
11:45 Agurra dantzatu.
12:00 Tailerrak: aurpegiak margotzea (2-4 pertsona) (Anima zaitezte artista horiek!)
2 pertsona txapa tailerrerako.
14:30 Bazkaria banatzen lagundu (3-4 pertsona).
15:30 Kafea banatzea (2-3 pertsona).
17:30 Mahaiak eta aulkiak jasotzea (guztien artean).
20:00 Barra desmuntatzea eta patioa garbitzea (zenbat eta gehiago hobe).
20:30 Komunak garbitzea (3-4 pertsona).
ASTELEHENA 22
Goizean gimnasioko mahaiak eta aulkiak ateratzen lagundu.
------------------------------------------------------
LO PRIMERO daros a tod@s las gracias por haberos volcado este año con el aniversario del colegio, participando en las actividades, con las camisetas y ahora con la comida popular. ¡Seremos 200 personas para la comida!
Gracias a también a todos los colaboradores: Txirimiri, Teike, Biogoien, MRW, Calzados Otxoa, Kide, Hipermercado Oriental, Maruri, Club Basket Balmaseda...
El sábado celebramos la fiesta y comida popular en el patio de colegio.
La fiesta comenzará a las 11:45 con un baile colectivo, un agurra, y queremos que todas y todos los que sepáis bailarlo os unáis a nosotras. Habrá dantzaris de todas las edades, así que poneros la camiseta del aniversario y ¡a bailar!
Os adjuntamos el cartel del programa, recordaros que es una fiesta abierta a todos los niños y niñas de Balmaseda, ¡que nadie se quede en casa!.
Por otro lado necesitaremos ayuda de madres y padres para las siguientes tareas:
VIERNES 19
8:00 - 9:30 Guardar mesas y sillas y tarima en el gimnasio.
15:30 17:00 Preparar neveras y bebidas.
SABADO 20
10:00 Prepara espacio festivo (sonido, tarima, mesas...)
11:45 Agurra dantzatu.
12:00 Talleres: pintar caras (2-4 personas) ¡Animaros es@s artistas!.
2 personas para taller de txapas.
14:30 Ayudar a repartir la comida (3-4 personas).
15:30 Repartir café (2-3 personas).
17:30 Recoger mesas y sillas (entre todas).
20:00 Desmontaje barra y limpieza del patio (cuantos más mejor).
20:30 Limpieza de baños (3-4 personas).
LUNES 22
Durante la mañana ayudar a sacar las mesas y sillas del gimnasio.
MENDIA GURASO ELKARTEA