2a hora: Exposició dels diorames entre els alumnes de 1r ESO:
Primer s'expliquen els diorames dins de cada classe (10-12 min).
En grups de 15 per classe, visitar les altres dues classes lliurement (20 min).
Fem canvi de grup (20 min).
3a hora: Exposició dels diorames a les famílies
4a hora: Recollir aules
Reflexió individual: graella autoavaluació
Reflexió en grup: coavaluació treball en equip
Debat a l'aula:
Us ha agradat treballar d'aquesta manera?
Què milloraríeu de cara al curs que ve?