Amb aquest projecte haureu de treballar de manera interdisciplinar al voltant d'un centre d'interès, fent èmfasi en el treball autònom per anar assumint responsabilitats del propi aprenentatge.
També volem potenciar el treball en equip, per ajudar-vos en la presa de decisions, l'esperit crític i el compromís per tirar endavant un objectiu comú.
Com haureu de presentar les TASQUES?
Haureu d'entregar una PRESENTACIÓ al Classroom del projecte de la vostra classe i aquesta presentació serà el vostre “PORTATASQUES DIGITAL”. Cada tasca l'aneu posant en aquesta presentació, directament o enllaçant-la. Recordeu fer aquesta presentació pública (tothom que tingui l’enllaç l’ha de poder veure) perquè pugui ser avaluada per qualsevol membre del professorat.
Aquí teniu el codi al Classroom del projecte de cada grup:
2n A: tk6xx4s
2n B: x74iitl
2n C: eznbwwx
2n D: cguqtta
Com avaluarem el vostre PORTATASQUES?
Ara ja tot està llest per començar a treballar !!
Temps: 15 min
Recursos: vídeo En busca de la felicidad
Agrupament: posar-se en grups de treball fets a tutoriaDESCRIPCIÓ:
1- Obriu la següent Fitxa. Qui són? Ordena de l'1 al 9 els següents personatges de més a menys intel·ligent. Després poseu-ho en comú tota la classe (debat).
2- A partir dels següents Vídeos dels talents (6 vídeos, total 8 min), decidiu, entre tots, de quin talent es tracta.
3- Llegiu aquest document on hi trobem les característiques de cada talent. Feu una breu descripció de cada un a la fitxa següent i digueu quin talent creieu que té desenvolupat els protagonistes dels vídeos.
Heu de penjar al vostre portafolis individual l'evidència del que heu descobert sota el nom de Missió 1 + nom.
DESCRIPCIÓ:
1- A partir de les imatges d'un cervell, fem pluja d'idees:
Hi ha clarament diferenciades dues parts?
Cada hemisferi s'encarrega de diferents funcions ?
Dins de cada hemisferi hi ha diferents parts?
2- T'hi atreveixes? Digues el color, no la paraula:
3- Analitzem què ha passat!
Vídeo: Com aprèn el nostre cervell (10 min)
Reflexió sobre idees importants
4- Cada alumne/a ha de fer un cervell. L'objectiu és diferenciar els dos hemisferis i les seves principals parts i les funcions associades. Si cal es pot buscar informació per internet. Podeu triar entre fer un:
Un esquema utilitzant el Visual Thinking
Un esquema digital (Coggle o un altre que coneixeu)
Una infografia amb Canva o Piktochart
Posar àudio al vídeo: Partes del cerebro humano y sus funciones (4 min)
Altres: Puzle, Vídeo explicatiu, Joc inventat, ...
Heu de penjar al vostre portafolis l'evidència del que heu creat sota el nom de Missió 2 + nom.
Aquest vídeo Partes del cerebro humano y sus funciones (4 min) pot ajudar-vos a reconèixer les diferents parts del cervell i identificar la seva funció
Ho heu de posar al portatasques digital sota el nom Ampliació 1 + nom.