Vi spiller hver mandag i Rådhuscentret, Parallelvej 6 Frederikshavn. Gå ind ved glasdørene.
Sæsonen er fra august til maj. Vi spiller mellem kl. 18 og 23. Der er undervisning af nye medlemmer.
Kontingent for en sæson: Senior kr. 400 og junior kr. 200.
DSU medlemskab: Senior kr. 500 og junior kr. 100
Har du lyst til at spille møder du blot op.
Vil du vide mere kan du kontakte:
Formand Jens Hansen på 29262358, mail Jhansen@hansen.mail.dk
Kasserer Thorkild Hjørnet 61664053, mail thorkild@hotmail.com
Bestyrelsesmedlem Kim Nielsen 21183793, mail kn2009@live.dk
frederikshavnskakklub@gmail.com
Vi er medlem af Dansk Skakunion og er i 7. hovedkreds.
Vi har et seniorhold i A rækken.
Junior og seniorspillere deltager i diverse grandprix turneringer.