Der indkaldes til generalforsamling i Frederikshavn Skakklub mandag den 18. maj 2026 kl.19. Der er pizza efter generalforsamlingen. Bestyrelsen håber at alle I der har spillet i årets løb møder op.
Dagsorden ifølge vedtægterne:
A) Valg af dirigent.
B) Formandens beretning.
C) Fremlæggelse af regnskab.
D) Valg af bestyrelse.
E) Forslag om udvidelse af bestyrelse med forældrerepræsentanter/forældreråd.
F) Indkomne forslag.
G) Eventuelt.