En aquest projecte, en comptes de treballar amb la Placa d'Arduino UNO, utilitzarem la Wemos D1 per poder pujar a internet totes les dades obtingudes amb els sensors. Podreu veure que els pins de la Placa canvien lleugerament i no totes les entrades i sortides digitals i analògiques es fan als mateixos pins.
Per fer que l'estació meteorològica pugui mesurar la temperatura, la humitat, la pressió atmosfèrica i el nivell d'aigua que ha plogut, necessitarem programar una sèrie de sensors. Respectivament, haurem de programar el DHT22, un BMP280 i un sensor de nivell d'aigua.
Necessitarem elements que ens pugui representar les dades obtingudes pels sensors, que en aquest cas serà una pantalla LCD, un adaptador I2C i tres leds de color vermell, verd i blau que ens indicaran si fa calor, si s'està a una bona temperatura o si fa fred.
A més, afegirem un polsador perquè es pugui reiniciar la placa d'Arduino de forma senzilla.
Per últim, per poder enviar les dades a la xarxa haurem de programar la placa d'Arduino perquè enviï les dades a la pàgina web de "ThingSpeak" i, d'aquesta manera, puguem tractar les dades amb diferents gràfics.
A continuació podeu veure tota la programació i el muntatge que haurem de fer per completar la nostra estació meteorològica. En els subapartats d'aquesta secció, podreu seguir els passos a seguir de forma més detallada.