Slike 2017

20. PLANINSKI TABOR ZA MLADE PLANINCE

Bohinj, 16. do 22. julija 2017

Dan 1

Pa je prišel ta julijski dan, ko smo se odpravili na taborjenje. Raziskali smo okolico in takoj preizkusili tudi temperaturo jezera. Sklenili smo, da nam bo v prihodnjih dneh prijetna ohladitev prišla še kako prav. Posladkali smo se s torto in z našo slavljenko proslavili njen rojstni dan. Naši nahrbtniki so že pripravljeni za jutrišnji pohod. Mi se imamo super, upamo, da tudi vi.

Za ogled albuma kliknite na fotografijo.

Dan 2

Ko so radijski napovedovalci zjutraj naznanili, da je bila ob zadnjem znaku ura šest, so nas vodniki že nežno prebudili iz spanca. Pričakalo nas je čudovito jutro, pogled na jezero, ovito v nežne meglice, pa dodalo dodatnih moči za današnji pohod. Naš trud je bil poplačan z razgledom na jezero in okoliške gore, malica pri koči na planini Vogar pa je dodala še piko na i. Ker smo danes prehodili celotno pot okoli jezera, smo si zaslužili tudi osvežujoče kopanje v njem. Že komaj čakamo na jutrišnje jutro, saj so naše budilke nastavljene na malce prijaznejši čas :-)

Dan 3

Kako bi v nekaj besedah opisali današnji dan? Igre na prostem, kopanje v jezeru z akrobatskimi skoki, lubenica,... Skratka, uživali smo v okolici šotorov, se naužili sončnih žarkov in se veliko smejali. Nahrbtniki so pripravljeni in jutri nas čaka zanimiv dan.

Za ogled albuma kliknite na fotografijo.

Dan 4

Zgodnje vstajanje se nam je obrestovalo. Za jutranjo popestritev je poskrbela vožnja z gondolo na Vogel, nato pa smo se v dveh skupinah odpravili na pohod. Ena skupina je osvojila Rodico, druga pa Šijo. In ker smo bili tako pridni, smo si prislužili tudi majčke, ki nas bodo spominjale na vse dogodivščine tega tedna. Dan smo zaključili ob ognju in zvokih harmonike. Hrenovke so bile odlične, torta za 20. tabor, pa prav tako. Teden se prehitro izteka, ampak mi se ne damo - uživali bomo še naprej.

Dan 5

Danes smo se preizkusili v plezanju v Ribčevem Lazu, uživali smo sto na uro. Osvežitev v jezeru seveda tudi ni smela manjkati. Zvečer pa smo iz šotorov vzeli svetilke in se podali na lov za skritim zakladom, ki nam ga je skril palček Pim. Ker smo vse njegove naloge uspešno opravili, smo v jami pod koreninami našli zaklad, ki nas bo spominjal na to čudovito doživetje.

Za ogled albuma kliknite na fotografijo.

Dan 6

Petkovo jutro smo preživeli v družbi biologinje Maje. Skupaj z njo smo raziskovali podvodni svet jezera, pod mikroskopom opazovali živali, ki živijo v njem in si ogledali razstavo o Bohinjskem jezeru. Bilo nam je zelo zanimivo, zato vam obisk info centra Triglavskega narodnega parka v Stari Fužini toplo priporočamo. Izkoristili smo še zadnji dan za kopanje v jezeru, se igrali družabne igre na prostem,... Kljub temu, da se imamo super, pa že komaj čakamo, da vas vidimo. :)

Dan 7

Zadnji dan smo pospravili našo prtljago, počistili šotore, nato pa imeli čas za igre na prostem. Seveda ni smelo manjkati skupinsko fotografiranje v naših majčkah in veselo prepevanje ob zvokih harmonike. V Bohinju smo preživeli čudovit teden, vreme nam je bilo zelo naklonjeno in vsi skupaj že komaj čakamo, da se septembra srečamo na prvem pohodu.