Zgodovina zimovanj

Zimovanje 2019 - XV. ZIMOVANJE MLADIH PLANINCEV V KOČI NA PLANINI KUHINJA 8.2.-10.2.2019

Ker nas pred kočo ni pričakal sneg, nam ni preostalo drugega, kot da obujemo gojzarje in ga gremo iskat. Ni nam bilo treba daleč, saj smo ga na planini Leskovca našli dovolj, da smo se lahko sankali. Pa čeprav ne s pravimi sankami. Ker smo imeli še veliko energije, smo se popoldne preizkusili v orientaciji in iskali točke s prizmami v okolici koče. Sobotno dopoldne smo spet preživeli na svežem zraku, tokrat na pohodu do planine Zaslap. Med potjo sta nas na planini Slapnik pričakala dva turna smučarja. Eden iz sedanjosti, drugi iz preteklosti. Ker mi smučk nismo imeli, smo za uživanje na snegu spet uporabili posebne sanke. In to ni vse, tudi drsali smo se, čeprav s seboj nismo imeli drsalk. V okolici koče smo opazovali markacije in se pogovarjali o označevanju poti, preizkusili pa smo se tudi v risanju markacij. Večer smo popestrili z različnimi družabnimi igrami in modno revijo. Nedelja je prinesla veliko zabavnega, čeprav vremena žal ne moremo uvrstiti v to kategorijo. Pa nič ne de, tudi znotraj koče se lahko naučimo, kako se uporablja žolna. Imeli smo se res lepo, eden izmed udeležencev je dejal, da je na lestvici od 1 do 10 užival neskončno. :-) Ob tako pridnih otrocih, smo neskončno uživali tudi vsi člani vodstva.

Povezave na slike prvega dne

V kolikor pogrešate ali išcete lastnika za osebne stvari se obrnite na mokobarid@gmail.com.

Zimovanje 2018 - XIV. ZIMOVANJE MLADIH PLANINCEV V KOČI NA PLANINI KUHINJA

Sneg + planinska koča + nasmejani obrazi mladih planincev = zimovanje

Enostavno kajne? :-) Veselje se skriva preprostih stvareh in udeleženci letošnjega zimovanja smo cel vikend uživali v planinski koči na planini Kuhinja in njeni okolici. Sobotni dan je bil naravnost čudovit. Ko je naša četica pogumno gazila po zasneženi pokrajini in nas je pri tem spremljalo sonce, smo se podali proti planinama Slapnik in Zaslap. Ob poti smo v snegu opazovali sledi živali, spoznali smo kako izgledajo krplji in kako se z njimi hodi, kako je potrebno uporabljati cepin in dereze,… Razveselili smo se tudi zasneženega pobočja, po katerem smo se lahko po mili volji kotalili, skakali, tekli, drseli in se pri tem neizmerno zabavali. Preko igre spomin smo spoznavali različne ptice in se pogovarjali o tem, kako je potrebno zanje poskrbeti pozimi. Izdelali smo ptičjo krmilnico, ki bo k nam domov privabila ptice, ki jih bomo lahko opazovali. Ko se je stemnilo, je napočil čas za nočno sankanje pred kočo, in ker je bilo tako zabavno, nas pri tem sploh ni imelo časa zebsti. Ker smo imeli med nami tudi slavljenca je bil večer namenjen prav posebnemu dogodku – modni reviji, na kateri smo se lahko seznanili z zadnjimi modnimi smernicami. Sankanju se nismo mogli odreči niti v nedeljo in niti veter ter nizke temperature nam niso mogle preprečiti tega veselja. Polni lepih vtisov se vračamo v šolske klopi in na delovna mesta, z mislimi pa še vedno ostajamo tam gor - v planinskem raju.

Zimovanje 2017

»Ali naj s seboj vzamemo tudi sanke?« - tako se je glasilo pogosto zastavljeno vprašanje preden smo se odpravili na lepše. In še dobro, da smo jih imeli s seboj. Zapadlo je ravno dovolj snega, da lahko vikendu, ki smo ga preživeli pod Krnom res rečemo zimovanje. Lahko smo se sankali, kepali, valjali v snegu, naredili snežaka,… Na sobotnem pohodu smo občudovali lepote okolice koče, čeprav nam je razgled na okoliške gore zakrivala megla. Za malico so naši kuharski mojstri in mojstrice spekli slastne mafine, zabavali pa smo se tudi ob zvokih harmonike in glasnega petja naše najljubše pesmice »So trije zamorčki«. Iz naravnih materialov smo naredili dve družabni igri, ki ju bomo lahko s seboj prinesli tudi na poletni tabor in prihodnje zimovanje, da bomo tudi med prostim časom skrbeli za razgibanost naših možgančkov. Za piko na i je v nedeljo poskrbelo še sonce, ki je na naše obraze narisalo široke nasmehe.

Petek, sobota, nedelja

ZIMOVANJE MLADIH PLANINCEV V KOČI NA PLANINI KUHINJA (19. – 21. februar 2016)

Zimske počitnice smo mladi planinci zaključili s čudovitim vikendom v koči na planini Kuhinja. Veliko smo se igrali, se smejali in zabavali. Narava nas je razveselila tudi z manjšo pošiljko snega, ki smo jo izkoristili za sankanje in kepanje. V soboto sta se nam pridružila še gorska reševalca, ki sta nam predstavila, kaj vse je potrebno za varno pot v gore pozimi in kako poteka reševanje izpod snežnega plazu s pomočjo reševalnih psov. Uporabo lavinske žolne smo preizkusili tudi sami. Bili smo tudi ustvarjalni in izdelali vsak svojega Olafa iz nogavice. Zimovanje sta popestrila tudi naša mlada harmonikarja in z veseljem smo z njima zapeli, zaplesali in zavriskali. Za mlade planince nobena ovira ni pretežka, kar smo dokazali tudi z uspešno premaganim oviratlonom. Hvala vsem otrokom, ki ste s svojo živahnostjo in nasmehom popestrili vikend, super ekipi vodnikov, staršem za zaupanje in Mlekarni Planika, ki je poskrbela, da je bila sobotna »pašta« z njihovim sirom še boljša J. (Demi Finc in Nežka Koren)

Povezava na fotograafije

ZIMOVANJE MLADIH PLANINCEV V KOČI NA PLANINI KUHINJA (20. – 22. februar 2015)

Za nami je čudovit konec tedna, ki smo ga preživeli v koči na planini Kuhinja. Sobotno dopoldne smo preživeli na svežem zraku in odšli do planine Zaslap. Popoldne nas je obiskal lovec, ki nam je povedal veliko zanimivega o živalih in o tem, kako zanje skrbijo lovci. Popoldansko malico smo si naredili kar sami in moramo priznati, da smo se v vlogi kuharjev zelo dobro odrezali. Večer je bil namenjen družabnosti, petju in plesu ob spremljavi zvokov harmonike. V nedeljo smo z markacistom odšli na sprehod v okolici koče, med katerim nam je povedal kaj markacisti sploh počnejo. Spoznali smo, kako pomembno in odgovorno je to delo. Sledilo je še praznovanje rojstnega dne naših dveh slavljenk, ustvarjanje prispevkov za bilten, nato pa je že napočil čas, ko smo morali nazaj v dolino. (Nežka Koren)

X. ZIMOVANJE MLADIH PLANINCEV

Mladi planinci smo od 21. do 23. februarja preživeli čudovit vikend v koči na planini Kuhinja. Čeprav na zimovanju nismo imeli veliko snega, pa ga je bilo vseeno dovolj, da smo se lahko naužili tudi snežnih radosti. Odšli smo do snežnega plazu, se pogovarjali o tem kako plazovi nastanejo in kako je potrebno poskrbeti za varen obisk gora pozimi. Poleg dveh delavnic, pri katerih smo pokazali naše spretnosti in ustvarjalnost, smo se igrali tudi različne igrice. Imeli smo še pravo rojstnodnevno zabavo, saj je naša planinka praznovala svoj 12. rojstni dan, svojega 10. pa je zabeležilo zimovanje. V nedeljo sta se nam pridružila Aljoša in Tina, ki sta nam povedala veliko zanimivega o drevesih in gozdu, z nami pa sta odšla tudi na pohod. Na planini Leskovca smo naredili še snežake, svoj pečat pa pustili z našimi angelčki. Tako smo si za nekaj dni odpočili svoje možgančke, se veliko smejali in zelo uživali. (Nežka in Demi, vodji zimovanja)

ZIMOVANJE MLADIH PLANINCEV NA PLANINI KUHINJA (22. – 24. februar 2013)

Letos smo imeli res pravo zimovanje, saj nas je narava obdarila s snegom in zato smo v koči na planini Kuhinja še posebej uživali. Že ob prihodu smo bili vsi polni energije in se tako že prvi dan zabavali, saj smo imeli pravo gorsko modno revijo. V soboto smo se prebudili v čudovito, sončno jutro. Po zajtrku smo se hitro oblekli in odšli na krajši pohod proti planini Leskovca. Po poti smo se večkrat ustavljali, si ogledovali zimsko idilo, delali angelčke, se kepali in valjali po snegu. Vsi mokri smo prišli v kočo, kjer nas je že čakalo dobro kosilo. Popoldanske ure smo zapolnili še z izdelovanjem sovic, nato pa sta k nam že prišla gorski reševalec Alojz Skrt in njegova psička Feli. Ta nam je predstavil zimsko opremo in pokazal kako poteka reševanje ljudi izpod snežnih plazov s pomočjo psa. Zimo smo res dodobra izkoristili, saj smo se ponoči podali še na nočno sankanje z baklami. Vsi utrujeni smo nato sladko zaspali. V nedeljo smo se prebudili v pravo zimsko jutro, saj je čez noč zapadlo veliko snega. Ker je še vedno močno snežilo, smo v koči najprej spekli dobre piškote in narisali nekaj risbic, nato pa smo le odšli na sneg in naredili še nekaj snežakov ter raznih skulptur. Vikend je za nas prehitro minil in kljub temu, da smo si vsi želeli ostati v koči še kakšen dan ali dva, smo morali po kosilu oditi domov. (Nežka Koren in Demi Finc)

Zimovanje 2012 - VIII. ZIMOVANJE za osnovnošolce NA PLANINI KUHINJA (13. – 15. januar 2012)

Čeprav nas narava na našem zimovanju v Koči na planini Kuhinja letos ni obdarila s snegom, smo prav tako uživali. V teh dneh smo odšli na dva krajša pohoda (Planico in Zaslap), spoznavali naravo, ustvarjali sankače in okvir za fotografijo iz naravnih materialov ter se med seboj spoznavali in se veliko družili. Na pohodih nas je grelo sonce, prišli pa smo tudi do snega in se tako naužili tudi zimskih radosti. Navduševala nas je lepota narave, pri ustvarjanju vodila ustvarjalnost, pri druženju povezoval smeh. Najraje bi pod Krnom ostali še kakšen dan ali dva, vendar smo se morali v nedeljo žal vrniti v dolino. Doživeli smo veliko lepih trenutkov, ki se jih bomo še dolgo spominjali.

(Nežka Koren in Demi Finc)

Zimovanje 2011

imel smo še fraj,

za snežake bay bay.

Velikega snežaka smo lovil,

da bi lahko na čaj skočil,

zaklad dobil

na zajtrk smo odšli

in vsi veseli bli.

Svinčnike iskali smo,

da iz fimo mase delali smo.

Potem v sobe pohiteli

in se hecati začeli.

Po bregu s sankami hiteli