Zgodovina taborov

22. PLANINSKI TABOR ZA MLADE PLANINCE - Planina Razor, od nedelje 14.7. do sobote 20.7

1. Dan

Na planini Lom smo pomahali našim staršem in se odpravili na pot, novim dogodivščinam naproti. Dežnih kapelj se nismo prestrašili, saj so nam krošnje dreves nudile naravno streho. Ko smo prispeli do Koče na planini Razor smo se namestili v sobe in se igrali različne družabne igre. Po večerji smo izpolnili še dnevnike Cici in Mladi planinec, narisali risbice, se spoznali in se pripravili na zaslužen počitek.

2. Dan

Nežka je poskrbela, da smo se ob 7 uri vsi zbrali pri zajtrku in se podprli za pohod od planine Razor do planine Kal. V vetrovno hladno jutro smo se pokriti s kapami in rokavicami odpravili ob 8 uri na pot. Četica 24-ih planincev je zakorakala po nezahtevni poti skozi razprostrani zeleni gozd. Spoznavali cvetlice, metuljčke, gosenice, mravljice in še mnoge druge prebivalce tolminskih planin. Najbolj smo se razveselili belih žametnih planik, še bolj pa hlevskih stanov na planini Kal. Veter se je medtem umiril, sonce pa je poskrbelo, da smo se lahko na toplem okrepčali s slastno malico. Spočiti in okrepljeni smo se s starejšimi povzpeli še na bližnji 1570m visoki vrh Grušnico. Povratek h koči, skozi gozd, v senci in najboljši družbi je minil hitreje kot smo predvidevali. Nekoliko utrujeni smo si veseli sezuli čevlje in ravno prav lačni počakali najboljše kosilo. Pire krompir in piščančje zrezke. Po kosilu smo si privoščili zaslužen počitek. Vendar ne dolg. Na popoldanski delavnici smo ustvarjali planinske razglednice in postavili najlepše in najbolj izvirne bivake. Komaj čakamo, da prespimo v njih. Večerja je bila zakon. Gres s kakavom. Najbolj lačni so dobili tudi 4 krat dodatek. Izpolnili dnevnike, dobili žige, se spravili v postelje in ob pravljici za lahko noč zazibali v sladke sanje.

3. DAN

Zjutraj smo zopet obuli gojzarje in se odpravili na pot, ki se je za kočo začela vzpenjati, vse dokler nismo prišli do ruševja, ki nas je nato spremljalo ob poti. Pogled nam je med potjo uhajal na čudovito gorsko cvetje, polno mravljišč in mogočne gore. Kmalu smo se razveselili Škrbinske plošče, kjer je bilo že vse pripravljeno za plezanje. Imeli smo možnost, da ploščo preplezamo kar po treh različnih smereh. Ko smo se vrnili do koče, smo z velikim užitkom sezuli gojzarje in spočili naše utrujene noge. Ker smo včeraj naredili bivake, so bili ti danes kot nalašč za igranje, pri katerem smo neizmerno uživali. Zvečer smo se preizkusili še v zanimivi skupinski igrici, pri kateri smo morali iz špagetov, lepilnega traku in vrvice postaviti čim višji stolp, na katerem bo obstal slastni »marshmellow«. Kot vidite, se imamo super in na svežem zraku zelooooooooooo uživamo 😊

4. Dan

Ta dan je bil poseben. Spali smo lahko do 8 ure, za zajtrk čokolino, za tem pa vesele igrice. Damijan nam je pripravil pravi zipline in vsi smo lahko leteli kot slonček Dumbo, ki nas je noč pred tem uspaval. Skozi dan smo bili precej ustvarjalni in pri tem mislili tudi na vas, ki nas pogrešate. Mogoče vas sem pa tja tudi mi, tako, samo malo 😊. Skozi razne igrice in delavnice smo se prebili do večerje. Večerja pa sploh še ni bila zaključek dneva. Takrat so nam končno dovolili, da se malo spočijemo, kajti pred nami je bil vrhunec dneva. Nočni pohod. HOooooo…

5. Dan

Zaradi slabe vremenske napovedi smo sklenili, da še en dan posvetimo spoznavanju planine. Takoj po zajtrku smo se spustili v sosednjo planino Razor. Prijazni gospodarji so nas poučili in pokazali od kod priteče mleko in kako iz njega nastaneta sir in skuta. Sami pa smo v pinji zmedli slastno mehko maslo. Tako dobrega domačega kruha z domačim maslom še nismo jedli. Ko ne hodimo pač ustvarjamo in se pri tem zabavamo. Pa naj vam ob tem, še nekaj zaupamo. Radi se imamo in si pomagamo, sodelujemo in upoštevamo vsa pravila ter navodila. Zato si zaslužimo tudi proste urice, ko se lahko igramo kar si sami želimo. Ob 21 uri smo bili že vsi v pižamah. Pravljica za lahko noč je bila ta večer še bolj čarobna. Lampijončki, ki smo jih sami naredili so nam pričarali pravljično vzdušje. Zvezdica zaspanka, tokrat malo drugače pa nas je povabila na nočni potep med njene prijateljice zvezdice. Lahko noč.

6. dan

Zadnji dan

21. TABOR MLADIH PLANINCEV 2018 - 15. do 21. julij na Čavnu.

Prvi dan (nedelja)

Zaradi dramatičnega prihoda dežja iz Mačjega kota, smo se do koče na Čavnu pripeljali kar z avtom. Kmalu po odhodu staršev v dolino je posijalo sonce – ravno pravi čas za pohod (okoli hiše). Ko smo pojedli domače sendviče, smo se odpravili na sprehod do razgledne točke, od kjer se nam je razjasnil pogled na Vipavsko dolino. Večer smo zaključili s prijetnim družabnim večerom, kjer smo se še bolje spoznali. (Neža in Vita)

Drugi dan (ponedeljek)

Črni oblaki na nebu, belo nebo so zastrli in nam spet prekrižali načrte. Zato smo si izbrali krajši pohod. Osvojili smo vrh Male gore. Na poti smo opazili veliko zdravilnih in zaščitenih rož. Po kratkem počitku pri koči na Mali gori smo se odpravili nazaj, kjer nas je pričakalo dobro kosilo. Kdo bi si mislil, da na višini 1242 lahko dobimo tako dobre kalamare in krompirček. Po tako obilnem kosilu smo se preizkusili v ustvarjalnosti. Seveda pa nismo pozabili na pustolovce- adrenalinski park smo si naredili kar sami. Že je sledil družabni večer in dan je hitro minil. (Neža in Vita)

Tretji dan (torek)

Kot pravi pregovor »rana ura, zlata ura« smo se tudi mi že zbudili zgodaj. Za današnji cilj smo si izbrali Kucelj in Veliki Rob. Med potjo se nam je ves čas odpiral razgled vse od Vipavske doline do Nove Gorice. Seveda pa nismo pozabili na spomin, fotografijo na vrhu – ravno ko je odbila ura dvanajst. Na vrhu smo se malo posladkali in vrnili proti koči. In glej ga, ti presneti oblak nam je zopet ponagajal in premočeni smo bili do kosti. A na srečo nas je pričakala toplo ogrevana koča, kjer smo se posušili in ogreli. S kosilom smo si spet povrnili moči. Bili smo tako premočeni, da vse obleke niso šle na sušilo. Do večerje pa smo uživali sveži gorski zrak in preizkušali spretnosti na hoduljah. Pri večerji pa smo se posladkali z okusnimi palačinkami. Tisti z veliko energije smo se še preganjali pred kočo, medtem, ko so nekateri že sladko spali v spalnih vrečah. (Neža in Vita)

Četrti dan (sreda)

Od poznega ponočevanja smo si odpočili z dolgim poležavanjem v posteljah in spali do poznega jutra. Po zajtrku nam je adrenalin napolnil žile, samo se preizkusili v plezanju na drevo in spuščanju po »ziplajnu«. Okusna lazanja z brokolijem nam je dala moč za lov na lisico. Prijazna moža sta nam razložila, kako zgleda lov na lisico. Ker pa nam je bila ta igra tako všeč, sta se v finalu preizkusila Marko in Tereza. Seveda pa smo uživali tudi tisti, ki smo bili le gledalci. Popoldne nam je hitro stekel in hitro je napočil čas že za večerjo. Ko smo pojedli okusno večerjo, smo izvedeli eno najlepših novic ta teden J. (Vita in Neža)

Peti dan (četrtek)

Pot nas je tudi tokrat vodila navzdol. Ko smo končno prispeli do Ajdovščine je bil ves trud poplačan, saj smo se lahko prepustili uživanju na bazenu. Seveda tudi sladoled ni smel manjkati. In če je koga za trenutek zaskrbelo, da bo potrebno do koče na Čavnu priti peš, so bile te skrbi neupravičene, saj so nam vodniki pripravili presenečenje in organizirali avtobusni prevoz do koče. Za piko na i smo zvečer uživali še v pripravi in okušanju slastne večerje na prostem.

Šesti dan (petek)

Za predzadnji dan tabora smo prihranili pohod na Modrasovec, za spremembo smo osvojili vrh, ki je glede na nadmorsko višino višji od naše koče. Ob poti smo spoznavali zdravilne rastline iz katerih lahko pripravimo čaj in ga zvečer tudi skuhali. Po kosilu smo izpolnili dnevnike Mladi planinec in uživali v spustu po žičnici. Prav na žičnici sta svoj planinski krst dočakali dve planinki – Apolonka in Dušca. Odpravili smo se tudi na nočni pohod, kjer so nas navodila in naloge pripeljale do gozdnega moža, ki je bil skrit v bližnjem grmu. Ker smo bili tako pridni, nas je nagradil z zakladom.

Sedmi dan (sobota)

Privoščili smo si nekoliko kasnejši zajtrk, po njem pa pospravili svoje stvari, saj se je naš tabor iztekel. Med nestrpnim pričakovanjem na prihod naših staršev smo se igrali še različne družabne igre. V spomin na tabor smo oblekli majčke, ki nas bodo tudi med letom spominjale na to, kako lepo smo se imeli na Čavnu.

Tabor je za nami. Hvala otrokom za vse nasmehe in zvedave poglede, hvala staršem za zaupanje in hvala vsem donatorjem, ki ste nam omogočili, da smo se imeli na taboru še lepše kot smo si predstavljali. (vodstvo tabora)

20. PLANINSKI TABOR ZA MLADE PLANINCE - Bohinj, 16. do 22. julija 2017

Dan 1

Pa je prišel ta julijski dan, ko smo se odpravili na taborjenje. Raziskali smo okolico in takoj preizkusili tudi temperaturo jezera. Sklenili smo, da nam bo v prihodnjih dneh prijetna ohladitev prišla še kako prav. Posladkali smo se s torto in z našo slavljenko proslavili njen rojstni dan. Naši nahrbtniki so že pripravljeni za jutrišnji pohod. Mi se imamo super, upamo, da tudi vi.

Za ogled albuma kliknite na fotografijo.

Dan 2

Ko so radijski napovedovalci zjutraj naznanili, da je bila ob zadnjem znaku ura šest, so nas vodniki že nežno prebudili iz spanca. Pričakalo nas je čudovito jutro, pogled na jezero, ovito v nežne meglice, pa dodalo dodatnih moči za današnji pohod. Naš trud je bil poplačan z razgledom na jezero in okoliške gore, malica pri koči na planini Vogar pa je dodala še piko na i. Ker smo danes prehodili celotno pot okoli jezera, smo si zaslužili tudi osvežujoče kopanje v njem. Že komaj čakamo na jutrišnje jutro, saj so naše budilke nastavljene na malce prijaznejši čas :-)

Dan 3

Kako bi v nekaj besedah opisali današnji dan? Igre na prostem, kopanje v jezeru z akrobatskimi skoki, lubenica,... Skratka, uživali smo v okolici šotorov, se naužili sončnih žarkov in se veliko smejali. Nahrbtniki so pripravljeni in jutri nas čaka zanimiv dan.

Za ogled albuma kliknite na fotografijo.

Dan 4

Zgodnje vstajanje se nam je obrestovalo. Za jutranjo popestritev je poskrbela vožnja z gondolo na Vogel, nato pa smo se v dveh skupinah odpravili na pohod. Ena skupina je osvojila Rodico, druga pa Šijo. In ker smo bili tako pridni, smo si prislužili tudi majčke, ki nas bodo spominjale na vse dogodivščine tega tedna. Dan smo zaključili ob ognju in zvokih harmonike. Hrenovke so bile odlične, torta za 20. tabor, pa prav tako. Teden se prehitro izteka, ampak mi se ne damo - uživali bomo še naprej.

Dan 5

Danes smo se preizkusili v plezanju v Ribčevem Lazu, uživali smo sto na uro. Osvežitev v jezeru seveda tudi ni smela manjkati. Zvečer pa smo iz šotorov vzeli svetilke in se podali na lov za skritim zakladom, ki nam ga je skril palček Pim. Ker smo vse njegove naloge uspešno opravili, smo v jami pod koreninami našli zaklad, ki nas bo spominjal na to čudovito doživetje.

Za ogled albuma kliknite na fotografijo.

Dan 6

Petkovo jutro smo preživeli v družbi biologinje Maje. Skupaj z njo smo raziskovali podvodni svet jezera, pod mikroskopom opazovali živali, ki živijo v njem in si ogledali razstavo o Bohinjskem jezeru. Bilo nam je zelo zanimivo, zato vam obisk info centra Triglavskega narodnega parka v Stari Fužini toplo priporočamo. Izkoristili smo še zadnji dan za kopanje v jezeru, se igrali družabne igre na prostem,... Kljub temu, da se imamo super, pa že komaj čakamo, da vas vidimo. :)

Dan 7

Zadnji dan smo pospravili našo prtljago, počistili šotore, nato pa imeli čas za igre na prostem. Seveda ni smelo manjkati skupinsko fotografiranje v naših majčkah in veselo prepevanje ob zvokih harmonike. V Bohinju smo preživeli čudovit teden, vreme nam je bilo zelo naklonjeno in vsi skupaj že komaj čakamo, da se septembra srečamo na prvem pohodu.

Za ogled albuma kliknite na fotografijo.

19. PLANINSKI TABOR ZA MLADE PLANINCE Od 10. do 16. julij 2016 Soriška planina, Litostrojska koča.

Prvi dan

Vznemirjeni in polni pričakovanj, smo končno prispeli na Soriško planino. Pogumno smo se poslovili od staršev in hitro odšli spoznavati bližnjo okolico. Sprehajali smo se po terenih za smučanje, sankanje, tek na smučeh,... Ob poti smo si ogledali dve razstavi fotografij lokalnih umetnikov, eno v naravi, drugo pa v hlevu bližnje planine. Seznanili smo se tudi s hribi v okolici, ki jih bomo jutri osvojili in opremo, ki jo moramo imeti v svojem nahrbtniku. Vsi mladi (in malce starejši J) planinci vam želimo lahko noč iz Sorice.

Povezava na fotoutinke

Drugi dan

Zbudili smo se v čudovito jasno jutro, ki nas je kar vabilo, da se povzpnemo na bližnje vrhove. Odločili smo se, da letos podremo rekord naših taborov in v enem dnevu osvojimo kar štiri vrhove nad 1500m – Dravh, Lajnar, Slatnik in Možic. Ob povratku v dolino smo bili ponosni sami nase, saj smo zastavljen cilj dosegli in si tako prislužili daljši počitek. Zvečer pa je adrenalin pospešil naš srčni utrip, ko smo se skozi gost smrekov gozd prebijali zgolj z majhnimi lučkami in poskušali pomagati ponesrečenemu padalcu. S tem smo obnovili in se nekaj novega naučili o tem, kako je potrebno posredovati v primeru nesreče v gorah.

Tretji dan

Po včerajšnjem napornem dnevu smo današnji dan namenili nekoliko manj napornim, a še vedno zelo zanimivim dejavnostim. Zjutraj smo svojo kreativnost izražali pri izdelovanju presenečenja, nato pa smo se preizkušali v orientacijskem teku po Soriški planini. Ker smo zelo natančno brali zemlevid, smo našli vse kontrolne točke, četudi so bile dobro skrite. Ker je bilo danes vetrovno, smo to izkoristili za igro s padalom. Pred večerjo smo v bližnjem gozdu nabrali suhe veje in zakurili ogenj. Seveda pri tem ni smelo manjkati pečenje hrenovk, kruha z zaseko in čemažem ter slastne sladice. Imamo se super in tudi vreme nam je bilo do danes zelo naklonjeno.

Četrti dan

Napovedani rdeči alarm nas je prisilil, da smo današnji dan preživeli v okolici koče. Uživali smo v preskakovanju vrvi, igranju »Človek ne jezi se« in drugih družabnih igrah na prostem. Ogledali smo si tudi bližnjo planino, kjer se poleg krav pasejo tudi drežniške koze. Po kosilu smo pričeli z izdelovanjem padala, s katerim se bomo lahko v prihodnjih dneh tudi igrali. Večer smo preživeli ob zvokih harmonike in glasnega petja. Izkazalo se je, da so imeli domačini prav in na Soriški planini vse do našega odhoda v posteljo, ni bilo ne duha ne sluha o dežju in rdečem alarmu.

Peti dan

Ko smo zjutraj pogledali skozi okno, smo opazili modro nebo in sončne žarke, ki so kar vabili, da se podamo na pohod. Osvojili smo Erbelc (1308m) in Tonderškofel (1326m), na poti nazaj pa je naše doživetje popestril dež, ki je pohod naredil še zanimivejšega. Popoldne smo gostili zdravnico, ki nam je na zanimiv način predstavila osnove prve pomoči. Povijali smo roke, noge, glavo, se naučili položaj za nezavestnega,... Nekateri planinci so za konec dneva osvojili tudi Lajnar, ter tam kljub vetru in mrazu uživali v čudovitih razgledih in sončnem zahodu. V glavnem, uživamo sto na uro!

Šesti dan

Danes smo se naučili, da je lahko v hribih tudi poleti zelo mraz in kapa, rokavice ter topla oblačila v nahrbtniku ne smejo manjkati. Kljub zelo vetrovnemu dnevu, smo brez težav osvojili Altemaver in Gladki vrh ter dva vmesna vrhova. Ob poti so nas spremljali čudoviti razgledi na vse strani, v koči pod vrhom pa je topel čaj pogrel naše želodčke, ki so se razveselili tudi nutelle :) Svoje vtise smo popoldne zabeležili tudi v dnevnike Mladi planinec ter dokončali naše izdeleke - padala. Teden je tako hitro minil, da še sami ne moremo verjeti, da jutri že odhajamo domov. Čakajo nas nove dogodivščine, nova doživetja in lepi počitniški dnevi, septembra pa nas že čaka prvi pohod v novem šolskem letu.

Povezava na fotoutrinke

19. tabor se je zaključil. V dveh besedah: vsega malo. Prvi pohod v vročini, drugi z dežjem in tretji v mrazu ter vetru. Imeli smo se res super.

Hvala vsem za zaupanje in podporo.

18. PLANINSKI TABOR ZA MLADE PLANINCE (19. do 25. julija 2015)

Nedelja

No, pa smo začeli letošnji planinski tabor. Na planini Lom smo se poslovili od naših staršev in veselo odkorakali proti koči na planini Razor. Ker smo bili že lačni, nam je večerja prav teknila. Nato smo se med seboj še spoznavali in si poskušali zapomniti vsa imena. Nekaterim je šlo to že prvi dan odlično od rok =). Pripravili smo še nahrbtnike za pohod, poslušali pravljico in odšli spat.

Ponedeljek

Da smo se izognili vročini, smo danes ustali že zelo zgodaj in se odpravili proti planini Na kalu (1490m). Pot je bila ves čas položna, vmes smo morali zagristi le v en daljši klanec. Da se starejši udeleženci ne bi pritoževali, da so hodili premalo, smo se z njimi odpravili še do Grušnice (1570m). Popoldne smo si malce oddahnili, se naučili nekaj vozlov, se pogovarjali o tem, kaj je potrebno imeti v nahrbtniku in kako je potrebno pravilno zavezati gojzar. Imamo se super, uživamo na svežem gorskem zraku in nam zagotovo ni tako toplo kot vam v dolini =)

Torek

Zaradi grožnje slabega vremena smo predvideno turo prestavili na jutrišnji dan in spanje podaljšali do 8h. Po zajtrku smo se kratkočasili z ustvarjalnimi delavnicami, nato pa naš pogum preizkušali v adrenalinskem parku. Naše navdušenje je bilo tako veliko, da smo s tem nadaljevali še po odličnem kosilu. Vmes smo pa še malo ustvarjali. Po večerji smo na plan potegnili harmoniko in skupaj zapeli in zaplesali, nahrbtnikov za jutrišnji dan pa nam na srečo ni bilo treba pripravljati, nas čakajo že od včeraj. =)

Sreda

Vogel (1922m) osvojen! =) Z njega smo imeli čudovit razgled na visoke gore v bližnji in daljni okolici. Ob poti smo videli ogromno različnega gorskega cvetja, ki krasi naš planinski raj. Po pohodu smo se malce odpočili, nato pa začeli s pripravo ognja za naš piknik. Tam smo z balonov ustvarili pravo kraljestvo, prišli pa so tudi trije možje z doline in krstili Evo, Jureta in Dijano. Seveda pa ne bi bilo pravega piknika brez hrenovk in pečenega krompirja. Po naši odlični večerji smo se spet zbrali in ob harmoniki zapeli in zaplesali, dokler nismo bili tako utrujeni, da smo se popadali v postelje in sladko zaspali.

Četrtek

Danes smo lovili sanje. Nato smo plezali na balvanu za kočo, v popoldanskem času pa nas je s plezanja pregnal dež. Lov na sanje je bil uspešen - za večerjo smo se posladkali s palačinkami. =D Pred spanjem smo se kot prave zvezde sprehodili po modni stezi, nato pa smuknili med rjuhe, da pričakamo predzadnji dan tabora.

Petek

Zjutraj so se starejši udeleženci tabora odpravili na Vrh nad Škrbino (2054 m), mlajši pa do bližnjega gozda in tam raziskovali lepote narave. Po kosilu, ko smo se vsi nekoliko spočili, so otroci v štirih skupinah izdelali bivake. Pravi mojstri so bili… Popoldne smo se posladkali s torto in se igrali različne igre. Seveda pa tudi letos ni šlo brez nočnega pohoda… letos nas je pozdravil kostko Miki.

Sobota

No in res smo dočakali tudi zadnji dan… eni so se ga veselili, drugi spet ne in bi še kar ostali na taboru. A kaj hočemo…. Vsega lepega je enkrat konec. Po zajtrku smo znosili naše velike potovalke do avta, se zahvalili in poslovili od gospodarja, oskrbnice in kuharice ter se odpravili počasi proti dolini. Na planini Lom so nas nestrpno čakali naši starši. Snidenje je bilo prisrčno in tudi malo solzno… pretakale so se le solze sreče.

Za konec naj samo še dodamo: za nami je še en lep, nepozaben tabor. Hvala vam otroci, da ste s svojim nasmehom, nagajivostjo in tudi s kakšno solzo popestrili in polepšali teden dni bivanja v koči na Planini Razor… Upamo, da se tudi drugo leto vidimo na taboru, še prej pa septembra na prvem planinskem izletu.

Lepe počitnice še naprej…

Vsi vaši vodniki!

Bavšica 2014

1. dan

Že ob prihodu v Planinsko učno središče Bavšica, smo bili vsi dobre volje, saj smo vedeli, da je pred nami čudovit teden. Po večerji smo se poučili o tem, kaj moramo imeti v nahrbtniku, ko gremo na pohod in kakšna je ustrezna prehrana v gorah. Preko različnih iger smo se med seboj spoznali in si poskušali zapomniti kar čim več imen. Nato pa smo se odpravili spat, saj nas jutri že čaka prvi pohod in zgodnje vstajanje.

2. dan

Zgodaj zjutraj smo odšli na pohod. Pot nas je vodila mimo trdnjave Kluže, ob Koritnici, do korit Možnice. Po povratku smo igrali odbojko in izdelali možičke iz storžev. Večer je bil namenjen družabnosti, nato pa smo ob pravljici sladko zaspali.

3. dan

Današnji dan je bil namenjen spoznavanju doline Bavšice. Ogledali smo si Matijev čebelnjak in spoznali nekaj o živalstvu in rastlinstvu v tej dolini. Nato nas je domačinka pogostila z malico značilno za Bavšico – čompe, skuto in buškimi krafi. Popoldne smo igrali odbojko in iz lesa izdelali Matijev čebelnjak, svoje spretnosti pa smo preizkusili na zabavnem poligonu. Po večerji smo zaplesali ob ritmu harmonike, trije najizkušenejši mladi planinci pa so si z opravljenimi različnimi nalogami zaslužili svoja planinska krstna imena.

4. dan

Povzeli smo se na »Drajcndrajcn« (1313m), od koder smo imeli čudovit pogled na bovško kotlino. Ob povratku nas je pri Trdnjavi Kluže pričakal gost – oficir, ki nam je predstavil nekaj zgodovine iz tega področja, ogledali smo si razstavo o življenju v preteklosti, pripravil pa nam je tudi iskanje zaklada po prostorih trdnjave. Popoldne smo izdelovali še kartice, zvečer pa zakurili ogenj, pekli hrenovke in zapeli nekaj pesmi.

5.dan

Danes smo imeli adrenalinski dan. Plezali smo na umetni steni za našim domom, nato pa smo se preizkusili v adrenalinskem parku, ki so ga nam vodniki pripravili v bližnjem gozdu. Vsak od nas je na svoj zemljevid narisal tudi vse poti, ki smo jih prehodili v teh dneh. Pogovarjali smo se o varnosti v gorah, zvečer pa smo si ogledali film Kekec in se še malce podružili.

6.dan

Dan se je začel s turo. Podali smo se po dolini Bale do lovske koče, nekateri pa so se povzpeli celo nad 2000 m in osvojili Plešivec (2184m). Popoldan smo imeli še kar nekaj aktivnosti. Igrali smo odbojko, ogledali smo si slike prejšnjih taborov, izpolnili dnevnike Mladi planinec, zakurili ogenj in peli veliko različnih bansov. Dan se je zaključil z nočno orientacijo v okolici, za nagrado pa smo dobili majice. Sledil je še družabni večer ob spremljavi harmonike in spanje...

7.dan

Napočil je dan, ko smo morali pospraviti svoje stvari in zaključiti letošnji tabor. Komaj smo čakali da smo spet videli naše starše, s katerimi smo se pomerili tudi v igranju odbojke in jih seveda premagali, saj smo se na to tekmo pripravljali cel teden. Zadovoljni smo odšli v dolino, kjer se bomo še dolgo spominjali lepo preživetih dni v naravi. Septembra pa se vidimo na prvem izletu v novem šolskem letu. Želimo vam lep preostanek počitnic =)

Pokljuka 2013

Mladi planinci PD Kobarid smo letošnji tabor preživeli na Pokljuki. Vsak dan je bil nekaj posebnega, poln zanimivih dogodivščin. Zakurili smo ogenj, pekli hrenovke, šli na nočni pohod, se preizkusili na orientacijskem tekmovanju. Svojo ustvarjalnost in domišljijo smo lahko uporabili pri izdelovanju kartic in magnetkov, ki jih bomo imeli za spomin na te poletne dni, preživete v objemu narave. Kot pravi planinci smo odšli tudi do Blejske koče in na Veliki Draški vrh (2243m). Letošnji tabor je bil nekaj posebnega tudi zato, ker nas je na njem obiskalo veliko zanimivih gostov. Gostili smo Uroša in Kajo, ki sta vodnika reševalnih psov in njune tri pse. Obiskal nas je tudi Andrej Zupan – evropski in svetovni prvak v lokostrelskem biatlonu. Za piko na i pa smo se zadnji dan srečali še s slovensko biatlonsko reprezentanco, ki je bila takrat tam na pripravah. Dnevi so v dobri družbi hitro minevali, a poslovili smo se z nasmehom na obrazu in polni čudovitih doživetji.

Prvi dan (sobota)

Naš prvi skupni večer je minil sproščeno, spoznavali smo se skozi različne igre in se pri tem zabavali.

Spat smo odšli zgodaj, a zaspali zelo pozno.

Drugi dan (nedelja)

Jutranjega dežja se nismo prestrašili, zato smo se odpravili na pohod proti Blejski koči. Pot nas je ves čas vodila skozi smrekov gozd, kjer smo lahko opazovali čudovito naravo pokljuške planote. Po popoldanskem počitku smo popoldne preživeli na dvorišču, kjer smo se igrali različne športne in družabne igre. Ker imamo med nami dva slavljenca, smo jima zvečer pripravili še posebno rojstnodnevno zabavo in se posladkali s slastno torto.

Tretji dan (ponedeljek)

Ponedeljkovo jutro smo preživeli zelo ustvarjalno, izdelovali smo kartice. Svoje orientacijske spretnosti pa smo preverili na orientacijskem tekmovanju. V okolici našega domovanja smo s pomočjo zemljevida iskali točke, na katerih smo opravili tudi različne naloge in se tako naučili kako se lahko orientiramo v naravi. Izdelovali smo tudi frače in se nato preizkusili v ciljanju pločevink. Skratka, imamo se super! =)

Četrti dan (torek)

Jeee, osvojili smo Draški vrh, visok 2243m. Žal so nam oblaki zakrili pogled na Triglav, vendar je bil občutek na vrhu še vedno čudovit. Naredili smo še skupinsko sliko z našimi majicami, ki smo jih včeraj dobili kot zaklad na orientacijskem tekmovanju. Ob sestopu v dolino smo spoznali kako je potrebno hoditi po melišču, pozabavali pa smo se tudi na snegu. Polni lepih doživetji in prijetno utrujeni smo se vrnili nazaj. Zvečer smo si skupaj s planinci iz Novega mesta ogledali še film Sfinga, ki prikazuje zgodbo treh navez, ki so v različnih obdobjih preplezale Sfingo v severni triglavski steni. Lahko ste nam kar malce nevoščljivi, saj uživamo sto na uro… =)

Peti dan (sreda)

Dopoldne sta nas obiskala Uroš in Kaja z reševalnimi psi – Silo, Jazzom in Čato. Predstavila sta nam opremo, ki jo potrebujejo pri iskanju s psi, kako se moramo obnašati ko srečamo tujega psa in še veliko zanimivega. Po kosilu smo ustvarjali magnetke, nato pa nas je obiskal še Andrej Zupan, evropski in svetovni prvak v lokostrelskem biatlonu. Z navdušenjem smo poslušali kako se je lokostrelstvo razvijalo, kako je lok sploh sestavljen, za piko na i pa smo se lahko tudi sami preizkusili v streljanju z lokom. Po družabnih igricah, smo pekli hrenovke, nato pa se odpravili še na zanimiv nočni pohod.

Šesti dan (četrtek)

Zadnji dan tabora nismo odšli na turo a nam je vseeno srce hitro bilo. Še pred zajtrkom smo izpraznili in počistili sobe. Takoj po zajtrku pa smo se odpravili na učenje tehnike pri biatlonu. Bili smo v rokah vrhunskih biatloncev in zato smo se v nadaljevanju še sami pomerili v naši verziji biatlona. Ker je to naš zadnji dan letošnjega tabora smo se ob 17:00 morali posloviti od Pokljuke.

Bohinj 2012

No pa je za nami... letošnji 15. tabor. Tokrat smo delček svojih počitnic preživeli zopet v »bajti«. Naše domovanje je za teden julijskih dni postal dom COŠD v Bohinju. Vreme nam je bilo naklonjeno, zato smo lahko brez težav raziskovali kaj se skriva okoli nas. Ogledali smo si planino Vogar, pa odšli z žičnico na Vogu in od tam naprej na Šijo, malo starejši planinci pa na Rodico. Bohinjsko jezero smo si ogledali tudi z razgledne točke pod vrhom Peči, tisti, ki so prišli na tabor čez Krn in Komno (dvodnevna tura), pa so si ga ogledali tudi s Komne. Skratka jezero smo videli v vseh strani neba. Pa da ne boste mislili, da se v njemu nismo nič kopali... o, vsak dan! Pa tudi hodili nismo vsak dan. V centru smo se tudi zabavali z različnimi igricami, hodili s hoduljami, igrali nogomet in med dvema ognjema s sosednjimi taborečimi otroki, izdelovali ladjice in odtisnisli roke na naše majice. Skratka, lepih spominov je ostalo toliko, da bomo lahko o njih razmišljali vse do prihodnjega leta, ko bomo skupaj odkrivali kakšen drug košček naše dežele.

Čezsoča 2011

Klobuk in nahrbtnik,

pa čevlje na noge,

pa vsi smo ponosni,

ko gremo v gore.

Tako smo prepevali mladi planinci planinskega društva Kobarid, ki smo delček svojih počitnic preživeli v šotorih. Naše domovanje je za teden julijskih dni postal taborni prostor blizu Čezsoče. Vreme nam je bilo naklonjeno, zato smo lahko brez težav raziskovali kaj se skriva okoli nas. Ogledali smo si izvir Gljuna, slap Virje in se iz Lepene povzpeli do Krnskega jezera. Pozabili pa nismo niti na slap Boka. Ker nas pogled nanj z glavne ceste ni zadovoljil, smo se odpravili naprej in si ga ogledali pobližje. Izkušenejši mladi planinci pa so lahko videli tudi kraj, kjer ta slap pokuka na plano. Nekateri izmed njih so odšli tudi na dvodnevno turo, kjer so odkrivali lepote Kaninskega pogorja. Ne, nismo samo hodili. V taboru smo se zabavali z različnimi igricami, hodili s hoduljami, izdelali bivake, ter preizkusili svoje talente. Kot vidite, nam nikoli ni bilo dolgčas. Skozi cel teden nas je spremljala tudi bovška ovca. Vas zanima kako? Spoznali in preizkusili smo kako se ovce striže, volno pa nato oprali v Soči. Ko se je posušila, smo jo s pomočjo ahljev razčesali in nato iz nje naredili majhne ovčke, ki nas bodo spominjale na čudovit teden, ki smo ga preživeli na Bovškem. Skratka, lepih spominov je ostalo toliko, da bomo lahko o njih razmišljali vse do prihodnjega leta, ko bomo skupaj odkrivali kakšen drug košček naše dežele.